hee kippies, Hier eindelijk toch een berichtje van mij. Ik heb niet echt teruggelezen, maar jullie allemaal bedankt voor de lieve berichtjes! Ik ben sinds vanmiddag weer thuis uit het ziekenhuis. Ik heb vanaf maandag avond steeds wee-en gehad, die eerst elke 7 min kwamen, toen 5,5 en 4 minuten nuit elkaar. Gistermiddag had ik een tijd lang elke 1,5 minuut weeen, dus wilde ze kijken hoeveel ontsluiting er was.... Begon ook ineens melk te lekken, en mijn lijf was zich dus al klaar aan het maken voor de baby. Dat ontsluiting bleek helemaal niets te zijn, en als dat zo bleef mocht ik vandaag naar huis, ondanks de weeen. Vanochtend nog geen ontsluiting, en de weeen zijn ineens gestopt. Dus nu weer thuis, met dikke buik, en volledig in de war en bekaf.... Ik ben nu emotioneel/ geestelijk echt bekaf. 2 dagen wee-en opvangen, en dan toch even later weer zwanger naar huis.... Ik moet ook weer heel veel rust houden, mag voorlopig niet meer een stukje wandelen enzo, en nu dus weer afwachten of, en wanneer het terugkomt... zo, dat was even het hele verhaal. Ik ga nu even rusten, want ben erg moe. ik kom snel weer tokken, en kijken of er verder nog nieuws is...
Lieve Sil, wat ongelooflijk zwaar meis ik hoop dat je snel jullie gezonde kindje in je armen hebt hoor! Rust maar goed uit meis! Hoelang laten ze je zo doorlopen dan met weeen? Knuffel voor jou en ik snap heel goed dat je bekaf bent hoor!
dat was weer spannend syl... ik hoop dat je het allemaal nog trekt. Dit is echt zwaar voor je Verder alles oke met iedereen?
zo sylvia wat een verhaal weer. sterkte meis want kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit nu. wij hadden vanavond stroomstoring. had net de boerenkool gestampt valt alles uit. Romantisch bij kaarslicht gegeten dus vanavond fijne avond meiden xxx
Goedenavond allemaal, ik kreeg geen berichtjes meer... heb wel alles terug gelezen. @Syl, mocht je nog geen buddy hebben of kunnen vinden dan bied ik me hierbij wel aan voor t geval je weer in t ziekenhuis komt te liggen en iedereen hier ongerust is! Hopelijk blijft kleintje nog even zitten, daarbinnen is het tenminste lekker warm. Doe vooral rustig aan meis en laat andere zoveel mogelijk voor je lopen. Ik vind het wel vreemd dat ze je niet in t ziekenhuis houden tot dat de bevalling goed doorzet. Ik moest toen in ziekenhuis blijven maar omdat ik dus al 4 dagen en nachten niet geslapen had in ziekenhuis hebben ze met veel tegenzin me naar huis laten gaan. Ik moest ze plechtig beloven dat ik ook daadwerkelijk rust nam anders werd ik acuut weer opgenomen. @Wendy, rustig aan doen meid... t wordt bij jouw nu echt heel spannend! @Dag, wat voor winkels heeft jouw haantje eigenlijk? Is wel leuk de vrouw van n winkelbaas te zijn toch? Hoeveel winkels hebben jullie en waar zitten ze zoal gevestigd? @Yojo, fijn dat je haantje lekker thuis is in de avond he? Hoe staat het met het klussen of zit je inmiddels alweer op t wachtbankje? @Pooh, hoe gaat het met jouw meid? Nog steeds overtijd? Waneer wil je gaan testen? Ik hoop het zo voor je meissie! @Kristel, SORRY SORRY SORRY van HARTE GERFELICITEERD meid MET JE ZWANGERSCHAP! Kei leuk voor je hopelijk mag het zo blijven nu! @Liena en Juffie, alweer ruim 34 weken de spanning gaat bij jullie nu toch ook stijgen he?! Oh wat vind ik dit spannend worden hier. @All, hier gaat het heel lekker... heb n heerlijk baantje, vind het er echt kei gaaf en leuk! Het is ook lekker onder de schooltijden en dus makkelijk in te delen. Mn stiefzoon zn moeder is vanmiddag bevallen van n zoontje van ruim 8 pond... hij heet Tyler! Het was n thuisbevalling maar ze moest alsnog met de kleine naar het ziekenhuis want zij zelf verloor te veel bloed door de snelle bevalling! Met moeder gaat het gelukkig weer goed en mag morgen met de kleine weer naar huis. Ik heb vandaag contact opgenomen met de assistente van de gyn om toch die bloedonderzoek te laten doen op bloedstolling o.i.d. aangezien ik nog steeds niet zwanger ben kan dat best dacht ik zo en ik verlies er niks mee misschien dat ik er alleen maar winst uit haal. Morgen zou de assistente me terug bellen. Tja verders was ik gisteren heel erg geschrokken.... ik reed achter ons in de straat.... 10 km/p/u. en zomaar uit t niets kwam n klein kereltje van net 4 jaar op zn fietsje tussen 2 auto's vandaan en botste tegen mn auto op. Moeder liet fiets vallen en ik zette auto stil en rende op t ventje af... gelukkig is het manneke er met de schrik vanaf gekomen maar ikke had het gisteren en vanacht heel slecht. Mijn gedachten waren steeds bij het "ongeval", ik kon er niks aan doen maar toch... het gaat niet zomaar aan je voorbij, dus ik belde in paniek naar chris en zei als er n schram of deukje in de auto zit dan weet je dat dat ventje ertegen is gekomen maar dat interesseerd me niet zolang het ventje maar niks mankeert! S'avonds belde Chris even op om te vragen of ik n beetje van de schrik bekomen was.... lief he? Vanmorgen heb ik de moeder en het kereltje nog gezien maar de mama zei: hij heeft echt niks alleen maar geschrokken, maar hij luisterd niet.. ik zei dat ie op de stoep moest blijven fietsen maar hij steekt zomaar over. Aan de ene kant voor mij n opluchting maar nog zit het me niet lekker! Maar goed... hij mankeert niks! Ik ga nu nog even spelletje spelen en dan hopelijk dat ik morgen weer n berichtje van jullie krijg. Groetjes en trusten voor later xxx
jeetje dat is zeker schrikken gelukkig reed jij niet hard en heeft het mannetje niks maar zo zie je maar waarom je nooit te hard moet rijden in de bebouwde kom kinderen doen de raarste dingen . Ik kom net van de vergadering jeetje dat zijn pas een stelletje kippen bij elkaar.
Heey goedemorgen kippies Hoe is het hier? @ Yojo, wat fijn dat je haantje toch lekker naar huis kwam zeg, was wel een verrassing dus. Vandaag dus een dagje bijkomen na de drukke dag van gisteren? En de inkopen zijn allemaal verstopt ? @ Linnie, je kleren niet meer dicht ? Dat is het begin he haha...... Hoe is het nu op het werk? Loopt het allemaal weer wat beter, zonder mopperen van de uitzendkrachten? @ Deli, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt door de ongi , maar je cyclus is dus wel weer regelmatig? Lastig dat Wesley jullie uit de slaap houdt 's nachts. Hij heeft overdag natuurlijk de kans om weer lekker bij te komen maar die hebben pap en mam niet he . Hoe is het vannacht gegaan? Bij mij vertelde de kraamzorg dat wanneer we ervoor kozen om de kleine een keer bij ons in bed te nemen, dat we dan het best de kleine op het aankleedkussen kunnen doen, dat schijnt veiliger te zijn , maar goed heb natuurlijk nog geen ervaring... En ik geniet er idd van om lekker te prutsen , vandaag maar weer verder. Heb er nu al zin in hihi. @ Melanina, fijn dat je telefoon het weer doet . Lastig als je zonder zit he? En gisteren toch nog zin kunnen vinden om wat in huis te gaan doen ? @ Wendy 1983, ik moet steeds hier ff checken hoor of je er nog steeds bent , maar je tikt dus nog steeds zelf . Nou niet meer te lang hoor, wil nu wel nieuws van je buddy Kun je je nog een beetje vermaken overdag? @ Mupkuh, gezellig gehad met je mams? @ Juffie, en heb je gisteren een fijne bankhangavond gehad . Kan me helemaal voorstellen dat je daar naar uitkeek. Maar het begin nu echt op te schieten meis. Nog maar 7 dagen en dan heerlijk bijkomen! En jullie hebben gisteren dus heerlijk romantisch gegeten ...... Ik heb heerlijk gerommeld in huis. Gistermiddag ff geshopt, maar dat ging niet zo. Dat lukt de ene keer prima en de andere keer wat minder dus toen maar lekker weer naar huis gegaan . En jij hebt pijn bij je navel? Trekt het erg of is het wat anders? Wanneer mag je weer naar de vk? @ Myprecious, bij ons was het idd in ronde 7 raak. Maar moet zeggen dat mijn lijf het eigelijk allemaal eerst weer op gang heeft moeten krijgen! Ik was nl 6 jaar niet ongi geweest. Vorig jaar oktober was de eerste keer dat ik weer ongi werd........ Dus eigelijk is het best snel gegaan. En wat betreft je vraag wat de gyn voor je zou kunnen doen? Ik denk dat hij je een stuk op weg en op gang kan helpen met al je vragen en onzekerheden. Ik zou echt de stap zetten naar de ha! En welke bank we hebben? De Vreta bank van Ikea . @ Dagdromer, hoe gaat ie meis? De heropening goed gegaan gisteren ? Kun je een beetje genieten van je zwangerschapsverlof? @ Silly, meis wat een vervelend verhaal weer. Op zich wel lekker natuurlijk dat de kleine nog ff blijft zitten, maar kan me voorstellen dat je er ook heeeeel onzeker van wordt en het emotioneel ook heel zwaar is! Vind je het wel fijn om weer thuis te zijn, of was je liever in het zh gebleven? Ik kn me nl ook wel voorstellen dat het daar ook wel veilig voelt of zo . Doe idd maar rustig aan, hoe moeilijk dat ook is. Dikke knuffel voor jullie! @ Miranda, fijn dat je werk zo goed bevalt zeg! at trouwens weer een verhaal met je 'ongeval'. Tuurlijk schrik je dar van, maar goed dat je niet hard reed en dat alles dus goed afgelopen is. Je kan er natuulijk ook niets aan doen, maar dat voel je ws op dat moment niet zo. Maar alles is goed afgelopen meis, kun je opgelucht ademhalen . En je gaat toch maar het bloedonderzoek doen, je kan er idd niets mee verliezen. Ben benieuwd wat de ass. te melden heeft! @ Mink, had je al wat gehoord van P&O? Hier gaat alles goed hoor, en hoe gaat het bij jou dan? Nog steeds last van je rug? Hier geen bijzonderheden, merk dat ik alles alleen ff een versnelling lager moe doen omdat ik anders veel harde buiken heb 's avonds, maar verder niets te klagen ...... Meiden allemaal een fijne (werk)dag.... Knuffel Liena
Murnin' Chickens! Ga ff koffie halen en daarna ff kletsen met m'n collega! Ben er rond 9 uur, dan ga ik ff bijlezen! Las iig dat Silly weer veilig thuis is! Gelukkig maar! Snap dat je er nu helemaal doorheen zit meissie.. Rustig aan! Dikke knuffel voor jou! Tok zo!
Goeiemorgen! Gister drukke dag gehad en pas half acht thuis en toen kwam Barry ook al dus ben een keer niet achter de pc gekropen. Deli thanks dat je me op de hoogte hield over Sil! Miran wij zijn ff gestopt met klussen op "commando" aangezien Barry bijna nooit thuis is heb ik er ff geen zin meer in. Ik zie wel hoe het allemaal gaat lopen. Hoe gaat het met jullie allemaal? Zometeen met de BSO nog inkopen doen. Die van de baby's heb ik gister allemaal verstopt....nu deze nog hahaha
Hey goedemorgen! @ Miran, kan me voorstellen dat je geschrokken bent! @ Liena, het is sowieso niet verstandig om een baby in bed te nemen hoor, helemaal niet als ze nog zo klein zijn natuurlijk maar van dat aankleedkussen heb ik ook gehoord. Wesley heeft vannacht lekker geslapen! Vanmorgen om 06.30 begon hij een beetje te miepen dus ik ging kijken maar hij lag nog wel te slapen, dus een aai over z'n bol gegeven en toen sliep hij lekker door. Om 06.45 uur heb ik 'm uit bed geplukt en de maxi-cosi in gedaan en bij mijn moeder afgegeven nou daar begon hij een beetje te zeuren maar kreeg hij meteen de fles dus ik heb 'm nog even verschoond en geknuffeld en kan weer niet wachten tot ik naar huis kan Jaaaa, op een gegeven moment laat je lichaam wel weten dat je iets rustiger aan moet doen he! Dat heb ik ook wel gemerkt die laatste weekjes... @ Linnie, lekker dan! Moeten wij dus wachten tot 9 uur omdat jij zo nodig eerst met je collega moet kletsen
Goedemorgen en tot vanmiddag.... ik mag nog 1 dagje tot half 3 werken en dan heb ik weekend! Ik hoef pas om half 10 te beginnen aangezien ik de kinders naar school moet brengen en dan ook nog ns 53 km moet rijden voor naar mn werk te gaan. Heerlijk hoor... Nou ik ben er weg van, Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Hey Yootje, je poste net toen ik met mijn bericht bezig was dusssss *Deli zwaait naar Yootje* Graag gedaan hoor meis, smsje is zo gestuurd en groot gelijk dat je ff rustig aan doet en niet altijd achter de pc kruipt na een druk dagje!
Als Barry thuis komt zet ie pc aan gaat ie achter pc zitten eten. En ik doe dat niet als hij thuis komt. En das nie gezellig.
Oh, op die fiets Tja, ik ken het! Mijn haantje zit ook 85% van de dag achter z'n laptop, op het werk of thuis... En nu doet hij sindskort mee met een of ander spel en dan moet hij ook regelmatig ff wat voor doen dus zelfs op visite, verjaardagen, etentjes zit hij ineens met z'n telefoon te doedelen omdat hij oorlogje moet voeren op internet?! Kan me wel voorstellen dat het niet gezellig is als je thuis komt en de een kruipt meteen weg maar waarschijnlijk denken mannen ook daar weer anders over! Wij hebben tegenwoordig de pc in de woonkamer dus dat scheelt ook wel, eerder stond ie op de werkkamer van haantje en dan zag ik 'm soms de hele avond niet