[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Murning all...

@Syl...jeetje meis wat een verhaal weer, ben blij dat je weer thuis bent en dat de uk toch nog even meer tijd in je buik krijgt!

At the rest....hoest hier dan?

Hier gaat et prut, haantje stond dinsdag op woendagnacht ineens naast zijn bed te puffen, was ie hondsberoerd en helemaal misselijk en zo dus ik water gehaald en bij em gaan zitten, heeft zeker anderhalf uur geduurd want hij kon niet liggen dan moest ie overgeven...de rest van de nacht dus amper geslapen en 's ochtends stond mijn vader voor de deur om samen met mij behang van de muren te halen en de gaten dicht te plamuren ...ook vermoeiend pfff en ondertussen haantje verzorgen die inmiddels zware koorts had, tussendoor urine ingeleverd bij de HA om te controleren op blaasontsteking, nou diagnose, fikse blaasontsteling dus aan de antibiotica en weer naar huis...staat mijn pa op de ladder valt ie eraf, dikke scheur boven zijn ooglid maar nee hoor niet even na laten kijken!...dusss was mijn dagje wel gisteren, ga bijna voor mijn rust naar me werk ahah

zooo nu ga ik eerst ff bakkie koffie halen

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zo Riedel... Dat was een lekkere vrije dag zo te horen :( Hoe is het nu met je haantje en je vader?

Wat vervelend dat je toch een bo hebt!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Linnie, je bent al 12 minuten te laat op je afspraak met ons kippetjes :)

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja is zeker vervelend want ik wordt altijd zo beroerd van antibiotica maar ja die pijn is ook niet fijn..wel tig keer gevraagd of ze zeker wisten dat de medicijnen geen kwaad konden hahaha

Haantje is nog steeds goed beroerd en mijn vader dat gaat wel...hij zal wel een enorm blauw oog hebben nu hahaha

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Oei! Ben te laat! :eek: ;)

Ik werd weer eens lastig gevallen met allerlei vragen over werk enz! :) Tja, dat moet ik natuurlijk ook nog doen hier... Werken! ;) :)

Maar i'm back!

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    pff belachelijk op je werk zijn en dan vragen over het werk beantwoorden ;) :)

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Belachelijk he?! Ze kunnen toch zien dat ik druk ben met het zwangerschapsforum?! Duhhhh! :)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, ze geven het je gelukkig niet zomaar ;) maar je kunt nu door de zwangerschap wel vatbaar zijn voor bo's :(

@ Linnie, belachelijk! Sjongejonge... Alsof je niks beters te doen hebt, tssssssssss

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Getsie BO... Niet leuk Rid! Heb jij weer... :( Dikke knuffel voor jou hoor!
    Hoe is het nu met paps en haantje?

Deli, inderdaad, stomme mensen hier! ;)

Morgen lekker vrij! HEERLIJK! Heb volgende week woensdag ook vrij genomen voor de echo, lekker he?! :)

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    groot gelijk Linnie :D

Haantje en paps zijn allebei nog zielig haha maar goed straks naar huis en lekker voor haantje zorgen....

En ja deli ik weet dat je idd vatbaarder bent voor BO maar heb het zo en zo al regelmatig, heb ook al een keer nierbekkenontsteking gehad dus ben er nu wel voorzichtig mee...ach ja kan er ook nog wel bij :D

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh heerlijk Lin, lekker lang weekend nu dus en volg. week een vrije dag om je kindje te bewonderen :D Je haantje gaat wel mee toch?

Poeh, het lijkt hier wel of ik net bevallen ben met mijn ongie, heb gewoon 2 lappen nodig :confused:

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, hebben ze dat bij de intake ook aan je gevraagd of je vaak last van bo hebt? Want dan houden ze dat in de gaten geloof ik, moet je ook een keer urine inleveren dacht ik?!

13. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    goede morgen allemaal,

Super bedankt voor jullie lieve reacties, dat doet een kippie goed :D
    Na een paar nachtjes ziekenhuis lekker uitgeslapen in mijn eigen bedje.

Ik heb niet alles teruggelezen van de afgelopen dagen, want dan zit ik te lang, en ben ik weer bekaf..

Yo, mannen en pc's, dat zijn onmogelijke combinaties. Mijn haanjte is er ook zo een.

Juffie, zo heeft een stroomstoring toch wel voordelen!

linda, je bent nu alweer ruim 6 weken zwanger, wat gaat dat snel.

Ridd, wat vervelend zo'n blaasontsteking. Zeker als je ziek wordt van de antibiotica. Sommige soorten schijnen inderdaad geen kwaad te kunnen in je zwangerschap. Ik heb dat laatst ook heel goed nagevraagd voordat ik ze ging innemen.

Miranda, wat zul jij geschrokken zijn, als je zo'n mannetje aanrijdt. Gelukkig is er niets ernstgs aan de hand!
    Ik heb inderdaad nog geen buddy, misschien is dat toch wel handig, anders zitten jullie straks weer een paar dagen in spanning!

Bij mij gaat het redelijk nu. Had inderdaad liever nog even in het ziekenhuis gelegen nu, maar dat was niet nodig. En ik moet zeggen: het is ook heerlijk om thuis te zijn.
    De wee-en zijn nu volledig weg. Heb nog wel harde buiken, maar dat is normaal in deze tijd.
    Vannacht ben ik wel een paar keer wakker geworden omdat ik harde buiken had die weer echt pijn deden. Meteen op de klok gelet, maar geen vast ritme...
    Ik moet nu het ziekenhuis bellen als ik weeen heb die pijnlijker zijn dan de ergste in het ziekenhuis( die van elke 1,5 minuut). Of als ik een uur lang weeen heb om de 4 minuten die een minuut aanhouden.
    Ik denk zelf dat als het weer terugkomt ik al wel eerder bel...

ben gisteravond in het kinderkamertje gaan kijken, en toen had ik het wel even moeilijk. Voor mijn gevoel zou ik nu moeder moeten zijn. Zelfs de artsen dacht het begonnen wqas... en dan is het zo raar als je met je dikke buik voor dat kleine bedje staat. Ben wat dat betreft nog wel wat in de war. Maar feit blijft: voor onze uk is dit het beste!

ik ga even rustig liggen en ontbijten, ik probeer straks nog even te tokken!

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    succes Silly en eet smakelijk

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ben ff druk hoor kippetjes! Aangezien ik morgen vrij heb, moet alles af vandaag, BAH! ;)

Dus ik hoop vanmiddag nog ff te komen tokken :D

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Poeh, Sil... Kan me niet eens voorstellen hoe het voelt als als je denkt het ziekenhuis uit te gaan als moeder en dan nog thuis komt met je kindje in je buik :( zal zeker moeilijk zijn als je dan bij het bedje staat te kijken. Maar meis je moet maar denken dat daar straks een kindje ligt voor wie het nu sowieso beter is als hij/zij nog warm en beschermd in je buik blijft een tijdje...

Ik denk dat het voor jou ook wel anders is als voor mij omdat ik nooit last heb gehad in mijn zwangerschap maar zelfs toen Wesley naast mij in z'n wiegje lag miste ik 'm in mijn buik, ik vond het zo bijzonder die tijd samen, dat jij als enige je kindje voelt de hele dag en dat jij als enige voor hem/haar kan zorgen. Probeer daar nog even van te genieten ook al wordt het je lastig gemaakt meis, er komt een tijd dat je baby lekker in jullie mooie kamertje ligt hoor! Hahhahaha... En als je hem/haar dan uren hoort huilen zou je willen dat hij/zij nog in je buik zat, whahahaha....

17. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Ola chickens!

@Syl Kan me voorstellen dat het lastig is je op de bevalling te moeten instellen en dan ineens weer thuis te zijn in het babykamertje gewoon nog met buik. Maar het duurt niet lang meer, beebje moet nog even doorgroeien en dan komt íe! Hopelijk blijft het nu redelijk rustig in je buik.

@Deli Mooi hoe jij dat beschrijft. Je hebt 'm inderdaad de hele tijd bij je en als enige zorg je voor hem. Kan me voorstellen dat het ook raar is als dat ineens is afgelopen.

@Lin Sla die irritante uitzendkrachten maar voor hun smoel en kom dan maar weer tokken! :D Alleen die lastige natuurlijk..

@Rid Zo! Dat is nog eens een lichamelijk ongemakkelijk dagje geweest in huize Riedelkip! Gelukkig zit je nu weer rustig op je werk. Of is die migraine nou ook meteen nog erger?

@Miranda Werk ze!

@Pooh. VEEEEEEEEEER voor jou! Hopelijk is je NOD geweest met 28 dagen en word je nu 9 maanden niet meer ongi............ :D

@Dag Mijn telefoon lag gisteren bijna de hele dag boven. Ineens dacht ik: shit.. straks is Dag aan het bevallen en weet ik en de kippen van niks! :D Maar gelukkig niks gemist, je bent er nog.

@All Fijne dag vandaag! :D

Hier slaapt madammeke ADHD lekker. Ik ga maar eens iets nuttigs doen in huis, genoeg te doen!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Nata, lekker buddy ben jij zeg. Whahahaha.... ;) fijn dat het met je adhd'tje goed gaat hihihihi...

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier is het nog steeds rustig. Gisteravond veel harde buiken maar dat zal wel niks betekenen.
    Vandaag maar weer naar mijn moeder ;) ben ik er weer even uit!

xxx

20. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    goede morgen meiden.

@sil pfff wat een verhaal meid hoop dat de weeen voorlopig nog even weg blijven. snap wel dat je het even moeilijk had in het kamertje maar is zo nog even beter voor jullie kuikentje. knuff voor je

@pooh nog geen ongi ik veer voor je meid. Ik had rond mijn NOD ook last van rommelende darmen en een licht ongi gevoel in me onderbuik.

@miranda dat was even schrikken zeg zon lief manneke tegen je auto. gelukkig is hij en jij er met de schrik vanaf gekomen.

@kristel gefeliciteerd meid met je positest geniet ervan.

@ deli voel je al weer wat beter meid hoop het wel voor je.

@ riddle wat een verhaal hoop dat je haantje weer snel opgeknapt is en dat je vader een niet al te groot blauw oog heeft.

@lindaS niet te hard werken he laat die uitzendkrachten maar voelen wat werken is hahaha.

@alle andere sorry als ik jullie vergeten ben denk wel aan jullie dikke knuffff.

met mij gaat het weer goed gelukkig.
    ben gisteren bij vk geweest en die zei dat de lage rugklachten gewoon me banden zijn. het drukkende gevoel van onder is omdat ons kuikentje in het holletje gaat liggen haha. Heb nu telefoon nummer van fysio gekregen die ga ik zo even bellen.
    wel gelachen gisteren toen ze naar het hartje wilde luisteren trapte ons kuikentje steeds de doptone weg en niet zo zachtjes ook hahaha.
    straks moet ik weer werken tot 23.00 uur geen zin vandaag ben vanmorgen al bij tandarts geweest en me kies laten maken.

nou ik tok later weer ga nog ff spelletje spelen en dan nog even koken en poetsen. tok laterssssss.

Deel Deze Pagina