Ik denk zelf van niet omdat we heel weinig geklust hebben en we zelf ff zoiets hebben van ff niet. Heb wel ongelooflijk last van mijn borsten maar al de hele dag last van ongi gevoel. Maar er komt steeds niks.....dus we zullen zien.
spannend yo.... en zoals we al eerder in ons kippenhok gezien hebben.. klussen hoeft ook niet veel geweest te zijn. alleen net rond het juiste moment is voldoende hihi
Nog ff wachten Pooh tot je je testen hebt. Of je gaat er nu een halen...... Heb mijn temp kaartje weer geplaatst
ik wacht wel op de testen en test dan als ik morgen uit me werk kom, als het dan pos is kan ik er gelijk met haantje van genieten en het weekend. En als het neg is dan kan ik er het weekend van bijkomen...
dat heb ik in het begin ook gehad dat ik me ei goed voelde en dat FF me ei op een andere dag aangaf, heel vreemd
Dus we zullen zien! Ik ga nergens vanuit. Barry is tegenwoordig en dat blijft de komende tijd nog heel veel weg van huis en ik heb er geen behoefte aan om alles alleen te doen.....dus ja....moeilijk hoor
Hey Kippies, ben ik weer. Ben inmiddels weg van m'n werk, heb Wesley opgehaald en net thuis gekomen. Kon 'm zo in bed leggen zo moe was hij Ik denk dat ik zo maar eens wat in huis ga doen want het is een bende...
Pooh, wat spannend... Ik ga superhard voor je veren vandaag! Yootje, voor jou ook spannend dus.... Klussen wil niks zeggen toch, die gekke zaadjes kunnen wel dagen leven
Nee en wordt alleen maar meer omdat ze er klanten bij krijgen. Bij dat bedrijf merken ze nog niet zoveel van de kredietcrisis....gelukkig maar!
Ja... We wachten met spanning af.... Ohhhhhhhhhh ik moet wat gaan doen maar heb natuurlijk weer geen zin