Ik vond dat je daar zo fijn geholpen werd. Eerlijk en vriendelijk. Ze proberen je er niet echt iets aan te smeren vond ik. En het ziet er ook zo mooi uit. Lekker relaxed zitten en dan hangen alle jurken zo mooi uitgestald. Niet zo'n bende die je ook wel eens in bruidsmodezaken tegen komt. Wendy...ik snap dat je het spannend begint te vinden. Ikzelf ben eigenlijk nog heel erg rustig maar ik ga er ook vanuit dat de beeb nog niet komt zolang hij nog niet is ingedaald maar zeg nooit nooit. Rommelt het nog niet bij je?
Ja juffie, nog 1 weekje en dan mag je van je verlof gaan genieten. Alhoewel ik nog steeds het idee heb dat ik het druk heb. Wil nog een boel doen maar mijn lijf wil niet meer zo snel als mijn verstand dus doen we er ook wat langer over dan normaal. Maar dat geeft niets. De tijd van rennen, vliegen, vallen en weer opstaan komt vanzelf weer terug dus nu lekker rustig aan doen en genieten!
dag: ja vogens mij moet ik echt wennen straks. Niets meer echt moeten. nu nog zoveel dingen even afmaken op mijn werk. bedenken of je niets vergeet over te dragen enzo.. Wel lastig vind ik dat hoor, loslaten..... heb nu thuis nog van alles liggen om te doen. lekker van die rommel klusjes.. nu al zin in
Ik ben er van tussen. Mijn moeder heeft het eten klaar dus mag lekker aanschuiven. Pooh...succes met testen. Wen...ik hoop voor je dat je beeb zich binnenkort laat zien. Ben erg benieuwd naar jullie kuiken! Doeiiiiiiiii
Lief van je miran! Krijg nu wel een beetje de zenuwen... ben bang dat ik nega test en ongi wordt en me nu dus voor niks zo zit voortebereiden op het testen... pfff valt me zwaar merk ik, ohhh wat een lichaam hebben we toch. Miran, hoop dat je bloed goed is, hebben ze een idee wat er zou kunnen zijn dat ze je bloedstolling willen controleren?
een kuikentje bij wendy en een zwanger pooh! klinkt goed! meiden, mijn haantje komt thuis dus ga zo lekker eten.. tok later weer! liefs
zat net op de badkamer, wou net de verpakking van de test open maken. krijg ik ineens een steek in me buik en ja hoor ongesteld... pffff testen was dus niet nodig. gelukkig niet zo'n lange cyclus maar baal wel heel erg!
Nu wel extra gemotiveerd om aankomende ronde flink te klussen, deze ronde niet zo heel veel geklust rond me ei. Deze ronde was ook een beetje gyn ronde met onderzoeken etc. net voor me ei een vervelend hsg onderzoek gehad dus het duurde daarna wel even voor ik weer zin had om te klussen. nu geen gyn gebeuren meer voor in iedergeval een jaar. dus klussen maar hihi
hey meisjes Pooh jammer meis het is je zo gegunt. knuf voor jou. kristel gefeliciteerd met je zwangerschap. wendy bij jou wordt het ook spannend. juffie nog even en dan heb je lekker verlof kan je heerlijk gaan genieten van de rust. yojo hoe is het met jou? silly voor jou ook een dikke knuffel ik snap dat je er doorheen zit.Maar voor je kleine is het nog even beter om te blijven zitten. lin hoe voel je je? @ all ik denk aan jullie maar even geen fut meer om op iedereen te reageren. De laatste dagen ben ik weer erg moe begin nu ook wat vocht vast te houden. Me haantje is laat thuis vanavond die neemt patatjes mee. fijne avond meisjes liefs maria