Mogguh Allemaal Murning Deli Pff wat heb ik toch geen zin zeg vandaag bah Tis hier ook bagger weer, donker en nat maar ja hoort erbij
Pooh...wat jammer meis van je ongi. ...maarrrrr deze ronde weet je hoe en wat dus geen excuses maar aan de klus
Jaaaaaaaaaaa het is echt weer om lekker in bed te blijven Helaas ben ik er ook al even uit en inmiddels op mijn werk. Nog 1 dagje Riedel, weeeeeeekeeeeeeeeeeeeend
pfff gelukkig wel, morgen naar een verjaardag en zondag naar de Rijnhal daar is een van buik tot baby beurs, eens kijken wat het is
Hahahaha, ga je zeker wel met de auto Riedel laat je even weten hoe het was? Ben ook wel benieuwd wat dat inhuodt!
@ Kristel, spannend hoor een echo. Hopelijk zien jullie een mooi beepje dat zich goed vast h oud. @ Pooh, shit zeg volgens mij ben je alweer ongi geworden @ Yoyo, duim voor jullie!
Helllooooowww, Hier is het pokkeweer. Ik ben zowat de hele dag op pad dus weinig toktijd! Ik zie trouwens dat bij de buddylijst ikke weer geen buddy heb? In een eerdere lijst had ik Nata als mijn buddy gezet maar dat is er weer uitgehaald? Ik zal het vanavond anders nog wel even aanpassen maar dan weten jullie dat ik wel een buddy heb
goede morgen kippetjes Wat een weer zeg het zonnetje begint hier nu wat door te komen. Gisteravond op visite geweest en mijn haantje die had een biertje op dus ik terug reiden is toch de linker achterband lek gelukkig waren we niet ver van huis straks gaat me haantje er een nieuwe band opzetten. kom straks nog wel even tokken liefs maria
pfff bel ik net mijn haantje helemaal enthousiast op dat je bij het pretecho bureau ook vanaf 18 weken geslachtsbepaling kan doen ...omdat ik te ongeduldig ben om te wachten tot de 21 weken haha....reageert ie weer super lauw van nou van mij hoeft het niet, je weet et straks toch?.....lekker meelevend weer...not
oh, wendy, je maakt het wel spannend zeg! Houd je het nog een beetje vol, of begin je het beu te worden?
ik hou het nog wel vol maar ben zo nieuwschierig....En de hele dag gaat mijn telefoon of hij er al vxczis en daar wordt je echt gek van haha..
ja, kan me voorstellen dat je daar gek van wordt. Mocht je pas 2 weken overtijd bevllen, dan heb je dus nog 2 weken zoveel telfoon. Ik zou ook wel heel nieuwesgierig zijn als ik zo ver was. Ben nu al nieuwsgierig!
Ben ik weer ff Ik nam soms gewoon de telefoon niet aan hoor! Ik werd niet zo heel veel gebeld maar ik werd er ook gek van! Helemaal als mensen het vragen die het als eerste zouden horen zoals mijn schoonmoeder bijv. Ach, ze bedoelen het goed, ze vond het erg spannend maar soms nam ik niet op hoor! Het grappige was toen Wesley geboren was en mijn haan belde naar z'n ouders was hun reactie "echt?" hahahaha... Ja duhhhhh.... Eerst elke keer bellen om te vragen en als het dan zover is geloven ze het niet