hey kipjes, ik voel me minder moe als gisteren. Gelukkig maar.. Ja mijn boobs zijn echt al aan het groeien. Dat had ik normaal al als ik ongi moest worden en toen ik in het ZH kwam te liggen, waren ze ook zo groot. Dus ik hoop niet dat ze heel snel nog groter worden, want dan kan ik het moeilijk verbergen ik ga zo even op visite denk ik... dus tot laters
Heey kippies! Ben kapot... ben zo moe, dat wil je niet weten. Denk dat ik vroeg op mijn stokje ga vanavond... heb wel teruggelezen hoor, maar zo'n gigantische terugleesreactie als die van Liena doe ik vandaag eventjes niet hoor! Morgen weer! Iedereen een hele fijne avond verder en tok morgen! Oja, nog 9 daagjes werken...! \/ Xx Oja, de makelaar had ons vandaag 2x gebeld. De 1e keer vanwege die andere belangstellenden voor het huis van onze overburen (die vandaag definitief verkocht is), maar waarschijnlijk gaan zij niet hoger dan 125.000 ivm koopsubsidie. Maar die andere makelaar zou ze wel even polsen. De 2x dat onze makelaar belde was dat er in onze straat weer een huis te koop is gezet vandaag voor 139.000. Wel kleiner dan ons huis, dus we zullen wel weer zien wat er nu gebeuren gaat.... Nu ben ik echt weg hoor! Dikke tok! Xx
@Kristel Geen goed nieuws dus, maar dat had je ook niet verwacht natuurlijk. Ik hoop dat je snel meer weet via de gyn. @Mink Stringloeren, voorgevelkijken, hahaha.. Laat je baas maar denken, gewoon genieten hoor! @Deli Oh ja, dat ken ik.. "ik loop nog wel eens tegen zoiets aan in een andere kleur", haha. Ach, je vindt wel wat! @Queen Valt niet mee hè, als je móet verkopen. Ik veer weer voor je dat er SNEL een koper komt! @Juffie Da's weer een voordeel van voor de klas staan, dat je veel cadeautjes krijgt! En leuk dat je haantje meezwangert.. hihi.. Ben net met haantje na de notaris lekker bij de Italiaan gaan eten. Was wel verdiend na de vogelkooi en onze 'kooi' helemaal aan kant te hebben gemaakt! Straks ook vroeg op stok. Had vandaag alweer een uitslag goed in de EK-poule! Nog ff voetbal kijken en dan lekker slapen! Welterusten alvast aan iedereen!
Hey! Normaal zei er nog wel eens een kip 'klus ze'! Dat hoor ik maar weinig de laatste tijd! Lin, Miran, Pooh: KLUS ZE! En de zwangere kipjes ook, hoor. Maar lees dat die erg moe zijn of een hoogzwangere buik in de weg hebben zitten (of lukt dat eigenlijk wel?!?), hihihi. Doegie!
Ach, je moet soms een beetje inventief zijn, hihi! Gelukkig zijn er 'meerdere wegen die naar Rome leiden', haha!
@Nata, jij ook he meid: KLUS ZE Ik had net op het werk weer een klein beetje rood afscheiding maar bij het afvegen zat er niks aan, het papiertje was zowat droog. raar hoor heb het nu al voor de 3de keer gekregen dat beetje bloedafscheiding. 3x in de 10 dagen.... dag 1- dag 8 en nu op dag 10 na eisprong?! ik ga ook slapen ben moe trusten allemaal
hahaha allemaal vermoeide kipjes hahaha ik zit nog vol energie, maar ik zal morgen wel helemaal kapot zijn.... Ik merkte vandaag dat ik al meer trek in eten had. Gelukkig maar, want gister at ik bijna niks.. Ben nog niet misselijk of iets in die richting. Nu maar hopen dat het zo blijft even een rare vraag, Maar toen jullie zwanger waren, kregen jullie toen ook een rare luchtje van onderen. Het lijkt wel alsof ik amoniak vloei of zo. Pfff echt niet prettig...
goedemorgen! hier een nog steeds vermoeid kippie! als ik het zo lees is het inderdaad wel een vermoeide boel hier fijne dag allemaal! XXX
Goedemorgen allemaal, Hier nog een kippie die moe is en ook wel weer blij...... mijn temp is weer gestegen van 37.0 naar 37.2 maar voel wel ongi krampen dus even nog aankijken ik zit nu dag 11 na eisprong liefs
@ Amoniaminkie heb er wel eens van gelezen hier dat dames daar last van hadden inderdaad... Zal van zelf wel weer over gaan meid! @ Queenie, hopelijk zijn jullie alsnog snel je huis kwijt! @ de zwangere moeie kippies; het wordt vanzelf een keertje minder met die vermoeidheid! @ Miran, succes met afwachten gelukkig is je temp gestegen, dat is toch mooi! @ Nata, lekker hoor uit eten met je haantje! Heb je mooi goed, je moest tenslotte ook al mijn veren opruimen Zoooooooooo... Nog een daggie werken morgen is mijn haan ook vrij heeft ie gevraagd zodat ie de laatste dingen in de keuken kon doen, dan komt volg. week de loodgieter om de boel aan te sluiten en dan komt de tegelzetter
Haaaaaaaay Delikipje, Goed geslapen vannacht? Ikke wel alleen weer opgestaan met rugpijn maar dat kan ook komen door die scoliose he wie zal het zeggen. Mijn temp was weer omhoog gegaan en nu had ik net weer bruine afscheiding.... weliswaar een klein beetje hoor zomaar een druppeltje denk ik Hoe gaat het hier met de vermoeide kippies?
Hidiho kippies! Hoe is het met jullie! Moet nog even gaan bijlezen, maar beetje weinig fut voor.. Ik werd vanmorgen wakker (na een terrible nacht) met het idee dat het vrijdag was, wat een tegenvaller! Ik ben gewoon gisterenavond in 1 uur tijd 8 keer wezen plassen, ik dacht dat ik helemaal debiel werd! Haantje werd er in ieder geval wel debiel van, haha! Ik had wel drie glazen water op, maar er kwamen serieus alle 8 keren weer een waterval uit! Om gek van te worden! Hoe is het hier?
@ Miran, ik heb heerlijk geslapen! Gelukkig geen problemen mee spannend bij jou zeg! We veren stug door! @ Linnie-watervalplasser leuk dat je er weer bij bent! Snap de tegenvaller vanmorgen maar kop op, het is alsnog bijna weekend
Goede moggel Miranda; spannend ik ga voor je veren Linda; dat had ik ook een week, voordat ik een positieve test in handen had. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus ik ga ook voor jou VEREN. Want jij hebt een stapel turbo eieren die op springen staan, misschien is er al eentje ontsnapt en met jullie kluspatroon Juffie; werkse vandaag Deli; tja rare luchtjes, dat zal dan wel mijn klacht zijn hahahah
Goeiemorgen allemaal! Ik werd me vannacht toch misselijk wakker...Ik ben naar het toilet gegaan,ben weer terug gegaan naar bed maar kon mijn draai niet meer vinden.Ik heb een poosje op de bank gehangen maar daar lukte het ook niet.Afijn,mijn nacht was dus beroerd Het is nu nog steeds niet over.Ik probeer tegen heug en meug wat te eten en te drinken.Ik kan het niet helpen om stiekem te denken dat we nu weer raak geschoten hebben!Vorige keer voor mijn MK was ik ook vanaf dag 1 misselijk nl!Mijn haantje zei het vanmorgen ook meteen.... de schat Dus dames allemaal veren voor ons aub Hoe is het met jullie allemaal?
@Miran; Linnie's veermodus draait weer op volle toeren! @Mink; Tja, heb er ook wel heel even bij stil gestaan, aangezien ik ook opeens weer pijn in mijn tepels heb.. Maar dan probeer ik toch maar snel weer met mijn voetjes op de aarde te gaan staan, want ik geloof niet dat ik nu alsnog een eisprong heb gehad.. @Deli; Jij hebt inderdaad al een welverdiend vrijdaggevoel! Ohhh, ben zo jaloers! @Belinda; Nou meid, hoop het echt voor je! Wat is trouwens je kippennaampje hier?