[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

@MInk, wat n mooie buik heb je zeg!. hahahahaha en waarom zou je je schamen?... je bent mooi zwanger hoor!

@Deli, is toch fijn dat Wesley nu op 4 flessen op 1 dag zit... heeft ie toch íets goed gedaan ;) hahahahaha

@Iedereen, wij zijn al 1 week naar andere auto voor erbij aan het kijken maar jeetje wat heb je er oplichters erbij zitten zeg. Gisteren zijn wij naar Rotterdam gereden voor n mazda 323 lpg g3 auto en wat blijkt daar nu..... heel de gasinstallatie is eruit gehaald. Chris kwaad en wij terug naar huis. Hij weer zoeken en nu zijn wij gestuit op n alfa romeo ook n lpg g3. Vanmiddag om 4 uur moet chris bellen en dan morgen om 4 uur gaat ie m ophalen als het goed is. (als er niet weer wat tussen komt of dat ie voor ons neus weg is)
    Dat wordt dan mijn auto want ik maak méér km op 1 dag :) :) :) en chris houdt dan de dieselauto om de kinders naar school te brengen en als het slecht weer is net als gisteren en vannacht om dan met de auto te gaan. Ik voel me helemaal happy.

Wij gaan vandaag naar het kasteel waar de sinterklaas logeert in Helmond!
    Camera staat al gereed. Extra bandje ligt er ook al in.

Ik kom zo nog even tokken maar rijdt om 9 uur weg!
    doei tot vanavond!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen allemaal!

deli: wat fijn dat het goed gegaan is allemaal!

miranda: heel veel plezier vandaag bij sinterklaas :)

hier een rustig dagje. vanmiddag naar verjaardag van oma van barry en verder de laatste dingetjes voor school afronden.

geniet allemaal van de zondag!

xxx

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden!

Afgelopen nacht is het wel weer goed gegaan. Wesley sliep heel laat, hij had iets voor 21.00 uur de laatste fles en was heel moe en sliep op mijn arm dus ik 'm in bed gelegd maar ja, dat is hij niet gewend dus hij werd schreeuwend wakker... Uiteindelijk sliep hij pas heel laat maar wel de hele nacht. Hij is echt een avond mens. Het liefst is hij de hele avond wakker en slaapt hij 'smorgens uit hahaha... Maar ja, dat moeten we toch omgedraaid zien te krijgen!

Fijne zondag allemaal! Ik heb nog geen idee wat ik vandaag ga doen. Misschien even met Wesley naar mijn oma maar met die kou kan ik ook wel eens besluiten om weer lekker thuis te blijven!

Jullie allemaal veel plezier met wat jullie gaan doen!

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    goede morgen,

Hier een luie kip hahaha
    vandaag lekker niks doen. Ik heb echt last van mijn buik :oops:
    hebben jullie ook wel een periode gehad dat jullie kindje minder druk was? al 2 dagen voel ik het kindje minder. Heb het gevoel dat ik misschien een blaasontsteking te pakken heb. Heb bovenin rechts een wat raar pijnlijk gevoel, vooral gisteravond, maar misschien ligt het kindje daar tegen mijn ribben aan te drukken?
    Woensdag echo dus ben ik wel blij mee. Heb stiekum even geluisterd met de angelsaund en hartje klopte goed door... :D

thanks voor de leuke reacties op mijn buik hahaha

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: heb ook wel eens dagen gehad dat ik de kleine minder voelde.. ligt hij/ zij misschien net even anders.. enne vervelend die buikklachten. morgen maar even urine inleveren dan weet je het snel genoeg. heb het ook al 2 keer ingeleverd maar tot nu toe bij mij elke keer schoon. Als ik nodig moet plassen voelt het bij mij ook niet prettig hoor in mijn buik, krijg ik soort harde buik van en ook vaak na het plassen voelt mijn buik hard.

deli: groot gelijk dat je lekker binnenblijft. het is ook koud, brr...

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wij krijgen woensdag trouwens ook nog een echo. kijken of hij/ zij goed ligt :)

7. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Morgen kipjes!

@Mink Wow wat een mooie buik!

@Kristel Gaaf gezicht, die testen die steeds positiever worden! :D

@Deli Joehoe! Er wordt weer geslapen in huize Delikip!

@Yojo Have fun met je laptop! Is errug fijn inderdaad!

@Miranda Leuk fris koppie!

@Wendy Bijna bijna bijna!

@Juffie Rust maar lekker uit voor je laatste werkweekje!

@Pooh De klusmaand is begonnen!

Ego: Ben nog niet aan de pil (wel eindelijk recept gehaald) dus deze maand moeten we nog aan die verschrikkelijke c.. Maarrr.. gisteren toch het risico weer genomen (haan's idee!). Mijn ei komt pas over een week. Maar altijd een risico natuurlijk! Stiekem toch weer een beetje spannend! Hihi. :D Nu toch weer zoiets van: zullen we toch maar... Maar ik moet echt eerst andere dingen afronden. Zucht. Maar aan de andere kant: het kan sowieso nog heel lang duren dus kunnen we beter nu beginnen.. Maar ja, kan ook volgende maand zwanger zijn dan natuurlijk. Zucht. Haha. Ga zo maar eens met de hond naar de plassen hier. Bye!

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mink, mooie foto meid!

@ Yoyo, jammer van de ongi zeg :(

@ all, vanmiddag schijnt het echt slecht weer te worden. Ben wel benieuwd!

9. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Juffie; dat herken ik idd, met het plassen. Het is ook niet zo dat het plassen zeer doet, maar het lijkt soms wel of de baby er op drukt?
    Woensdag krijg ik ook uitslag van mijn suikertest. dus ik wacht het nog even af...

nata; spannend weer... lastig zulke keuzes maken..

mup; hoe gaat het bij jou? alles al klaar in jullie huis?

Liena; hoe is het met jou dan?

10. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey mup; je bent de 20 weken alweer voorbij, wat gaat de tijd snel zeg :confused: hahah ik zie het nu pas...

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: wat voor suikertest is er gedaan dan? bij mij is alleen 1 keer bij een normale controle bloedsuiker geprikt.. verder nooit meer gecontroleerd.. was er een reden voor? (heb je misschien wel verteld maar dan weet ik het niet meer :oops: )

mup: inderdaad alweer meer dan 20 weken! super alweer over de helft!

nata: lijkt me ook moeilijk zeg. aan de pil gaan terwijl je eigenlijk nog wel zwanger zou willen worden!

yojo: ook goedmorgen!, oh nee middag al :)

wij gaan zo even bloemetje halen en dan op verjaardag.

tok later!

xxx

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja ik kwam er ook achter....hahah heb lekker lui tot kwart over elf in bed gelegen....of ja schoot om kwart over elf wakker.....

Hoe is t met jullie?

14. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    goede middag kippies,

Ik heb gisteren de hele dag niet kunnen inloggen. Was iets fout met de instellingen ofzo. Nu even via een of ander raar programma op internet, en haantje gaat het straks repareren.

Heb niet alles teruggelezen, maar zag wel allerlei leuke nieuwe foto's.

Miranda, veel plezier bij sinterklaas.
    Wij zijn ook op zoek naar een andere auto. Mijn cinquecento is niet echt geschikt om een baby in te vervoeren. Woensdag gaat haantje een proefrit maken met een renault megane.
    Er zitten inderdaad wel oplichters tussen....

Juffie, bij mij hebben ze vorige week ook nogmaals bloed geprikt om de hb waarde in het bloed te bepalen. Volgens het boekje van mijn vk is dat standaard rond deze periode.

Voor de rest: een hele fijne dag nog!

Ik voel me vandaag echt niet lekker, ben erg moe en lusteloos, en voel me erg slap.
    Had vanochtens met afvegen wat bloed erbij, maar denk dat het bij de grote boodschap zat (sorry).
    Ga daar wel op letten nu, maar heb verder geen bloed meer gezien.

Haantje heeft net thee voor me gezet, en lekker gevulde speculaaskoeken gebakken. Ik ga dus maar even lekker op de bank.

Als ik me straks fitter voel kom ik vandaag nog wel even tokken...

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou moe....zit ik in m'n witte blousje krijg ik bloedneus.......

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo allemaal!

Yootje, dat is nog een schappelijke tijd. Ik werd om 12.00 uur wakker (schaam schaam) maar ik slaap de laatste tijd slecht dus ik zal het wel nodig gehad hebben. Haan is nog weg en die komt rond 15.00 uur thuis. Tot die tijd maar luieren. Zit ook nog lekker in mijn pyama.

Gisteren nog verjaardag gehad en het was beregezellig. Wel word ik een beetje ziek van de grapjes over het feit dat je moet en kan bevallen. Op de een of andere manier zijn ze bang dat op hun tapijt mijn vliezen breken of zo :D

Nata....lijkt me ook raar. Toch stiekem wel zwanger willen worden maar je verstand dat nee zegt. Misschien toch nog een beetje spannend voor je deze maand.

Ik ga even animal planet kijken.
    Misschien tok later!

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden ook vandaag weer alles rustig! haha......

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Meiden,

Hoest hier?...alles rudtig bij Wendy lees ik pfff lijkt me maar niks dat wachten haha

Mooie foto Mup...al een goeie buik zeg met 28 weken :confused: :)

Mijn haantje en ik zijn net terug van de "Van buik tot baby beurs" was wel leuk, leuke aanbieding gekregen van een fotozaak, we worden dan in februari gebeld en dan mogen we zo'n mooie fotoshoot van mijn buik maken met haantje samen :D ..nu al zin in haha
    En ook 2 mooie spijkerbroeken, 2 leuke wikkel positietruitjes en 3 buikbanden gekocht en nog een wikkeldoek, was de laatste dag dus heel veel was in de aanbieding :D

Hier zit dus weer een tevreden kippetje haha, ben niet helemaal lekker vandaag door de antibioticakuur dus blijf morgen maar ff uitrusten thuis, haantje is ook nog thuis dus dat is wel gezellig :D

Succes iedereen en nog een fijne en witte zondag gewenst...hier komt er veeeel sneeuw naar beneden ;)

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    silly: hb hebben ze inderdaad ook geprikt bij mij .volgens mij 4 weekjes geleden ofzo.. lekker zo'n haantje die speculaas bakt.. mmm.. heb ook net een stukje op. gister bij de bakker kon ik het niet laten liggen :oops:

dag: mensen hebben altijd het gevoel iets te moeten zeggen over het zwanger zijn.. net op verjaardag geweest bij oma van mijn haantje maar behalve oma en nichtje zei niemand iets. dat voelt dan ook weer beetje gek :)

yojo: toch niet op je witte bloesje he? :(

rid: klinkt als een leuke beurs zeg.. nog noooit van gehoord trouwens.. lekker geshopt dus..

nou wij zijn alweer terug van verjaardag. was het zat. last van mijn buik weer bij mijn navel en steeds een harde buik... echt voor het eerst dat ik het zo duidelijk voelde.. nu weer lekker thuis en tot nu toe geen last meer van..

het sneeuwt hier trouwens weer :)

xxx

20. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ik moet suiker prikken om te kijken of ik zwangerschapssuiker heb. Dit zit bij ons in de famili en dan krijg je ook meteen een groeiecho, dus dat is wel leuk :D moest een vies drankje innemen en dan om het half uur prikken..

hier begint het ook te sneeuwen :D :D
    ben benieuwd hoe erg het gaat worden, misschien wel weer tot ons knieen in de sneeuw.
    wendy wil je thuis gaan bevallen of ziekenhuis, ik hoop voor jullie dat hetd an niet te glad is...

Deel Deze Pagina