[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: dat is dan weer een voordeel ja :) een extra echo is altijd leuk. ben heel benieuwd of wij nog wat kunnen zien op die liggingsecho of dat het allemaal zwart en onduidelijk is..

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ja ik ben ook wel nieuwschierig :D het kindje is nu natuurlijk veel groter hahaha ben benieuwd hoe het kindje bij jou ligt hahaha
    ik plaats wel een foto, als ik die nog mee krijg..

3. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    jouwn buik is ook behoorlijk gegroeid hahaha juffie...

zo het begint hier nu echt goed te sneeuwen

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik wil graag thuis bevallen. Ook hier ziet het spier wit. Op het veldje staat zelfs al een sneeuwpop zie ik net :)

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo!
    Heb me hier net helemaal slap gelachen. De hond probeert buiten alle sneeuwvlokjes te vangen en het maakt hem een beetje gek dat hij ze niet allemaal kan vangen voordat ze de grond raken, hahahaha. Nu ligt hij uitgeteld op de bank te slapen.

Spannend zo'n suikertest. Maar wel goed dat ze het in de gaten houden omdat het in de familie zit.

Ik ben verjaardagen ook snel beu hoor juffie. Ik wil ook weer niet thuis blijven zitten tussen vier muren maar mijn buik begint ook vaak raar te doen als ik ergens naar toe ga. Een kennisje van mij is drie dagen later uitgeteld dan ik en die blijft maar thuis en durft niets te ondernemen omdat het misschien wel kan beginnen. Ze zit zich ondertussen wel helemaal gek te maken. Dus ik blijf gewoon lekker vanalles doen zolang het goed voelt.

Wendy...nog steeds alles rustig. Ik moet zeggen dat ik wel vaker kom spieken. Ik vind het intussen ook erg spannend voor je worden.

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja wij vinden het ook erg spannend. Maar ook jij kunt ieder moment bevallen hoor ;)

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ja dat wel, maar ik ga er maar vanuit dat ik ook de 40 weken eerst eens uit ga zitten. Ik hoop stiekem wel dat het geen 42 weken worden. Dan zit ik zo dicht op kerst.

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha wij hopen ook de 42 weken niet te halen dan is het sinterklaas :(

9. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ja kippies het worden weer spannende weken in het kippenhok hahaha
    veel nieuwe kleine kuikentjes :D

Dat scheelt wendy, als jij thuis wilt bevallen, moeten ze naar jou toe komen en hoef jij de kou niet in hahaha

ik ga er vanuit dat alles wel goed zit met mijn suiker, maar je weet maar nooit. Kindje liep de vorige keer wel 4 dagen voor op groei, dus ben wel benieuwd :D

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zeker spannend hier in het kippenhok. over 2 weken zijn liena en ik ook al weer zo ver en mogen we ook thuis bevallen. verder maria natuurlijk ook nog, die is weer ruim een weekje verder dan wij. en dan silly en jij..
    leuk, leuk, leuk :)

dag: ga ook niet binnenzitten hoor. als je vliezen breken merk je het vanzelf wel :) en de meeste bevallingen beginnen niet eens met het breken van de vliezen dus als je daar rekening mee moet houden..

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Zo wat is het wit he......pffff
    En dat met het idee dat Haantje vannacht moet vertrekken naar de Ardennen.....vind ik niks aan.....
    Maar goed wat moet dat moet....

Hoe is het met jullie allemaal?

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    yojo: het sneeuwt hier wel maar echt liggen blijft het nog niet volgens mij.. kan me voorstellen dat je het niets vind dat je haantje vannacht weer weg moet..

13. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    hee kippies,

Hier in het zuiden is het nu toch aardig wit. ligt wel een cm of 4-5.

Er komen de komende weken inderdaad veel kuikentjes aan. Wordt druk hier, misschien moeten we een kinderdagverblijf erbij nemen hier in het hok?

Ik heb sinds een uurtje of 5 heel veel harde buiken. Ook weer een paar hevige erbij. Ze kwamen eerst om de 5-6 minuten, en nu nog om de 10 minuten. Het neemt qwa tijd af, maar ze worden wel steeds heviger. Hopelijk zet het niet door, dan moeten we door de sneeuw naar het ziekenhuis....

Ik ben ook nog steeds moe en futloos, en ga zo lekker mijn bedje in. Mocht het wel doorzetten, dan is ieder uurtje rust mooi meegenomen.

Ik blijf nog heel even achter de pc, en duik dan mijn bedje in. Voor jullie een fijne avond, en mocht er echt iets zijn, dan zal ik miranda wel sms-en.

tok later!

sillykip

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik denk dat me ei eraan komt zie album streepjes zitten links ±' ben zo blij als een kind

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Zooooo die sneeuw is echt niet normaal meer hier. Wel mooi trouwens :)

Heb een foto van de voortuin in mijn album gezet!

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik ben de sneeuw nu al zat
    als zou het wel mooi zijn als je een sneeuw kindje zou krijgen.

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Waarom ben je de sneeuw zat? Is wel mooi toch? Mooi weer om te bevallen zeg ik :)

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik ben met sneeuw ijs en enz geboren heet de winter van me achternaam en heb nog steeds een hekel aan de winter.

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha...Das ook wat :confused:

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ja ik kan niet tegen die kou brrrr

Deel Deze Pagina