Ja dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn , maar je weet dus nu wanneer je ong zou kunnen gaan testen! Ga heel hard voor je veren in ieder geval. Ga je vandaag nog weer een ovu test doen?
ja ga er vandaag weer een doen en bid zo dat hij lichter is hahaha Maar ik denk wel dat me ei komt heb steken in me buik en ben misselijk. Ik denk dat ik 7 dec misschien al als nod mag hebben of mijn periode NA me ei moet langer zijn. Dus stiekem 5 dec een testje wagen en bidden maar zou een mooie sinterklaas cadeau zijn. sorry voor mijn ego bericht
Geeft niks hoor , komt gewoon omdat je zo vol bent van het feit dat je je ei gespot hebt en dan mag je best lekker ego berichtjes sturen hoor . Het zou idd een heerlijk sinterklaascadeautje zijn! Laat je weten hoe de test van vandaag was? Ben nu ook wel erg nieuwsgierig en ik hoop natuurlijk met je mee dat ie lichter is en anders voor de zekerheid vandaag nog een keer aan de klus .....
ben er vanaaf weer dus tuurlijk laat ik het weten hahaha ach ik meestal erg nieuwschierig naar jullie verhalen enz vind ik ook altijd erg leuk om te lezen. brr moet zo werken geen zin om in die kou eruit te gaan brrr
Ik kan ook niet zo lang zonder de kippetjes hoor , kom ook regelmatig ff spieken en helemaal nu het voor een aantal zo spannend begint te worden! Dus je moet zo nog door de kou? Het schijnt heel druk te zijn op de wegen door de sneeuwval he? Tenminste hier in de buurt sneeuwt het alweer.... Hoe laat moet je beginnen dan?
ik moet 9 uur beginnen maar de bus van 8:01 nemen en dan ff een metro ritje onder gaan dus file geen last van Maar heb zo geen zin vandaag spreek jullie misschien vanmiddag via me mobiel ff bye bye
Tja Liena, Ook vandaag moet ik je weer teleurstellen Hier alles nog rustig. vanavond naar de vk ben benieuwd
Mogguh allemaal! Hoe is het hier? Heb een druk, maar gezellig leuk weekend gehad! Jamie en Britt hadden een verjaardagsfeestje zaterdagmiddag bij ons buurmeisje die 2 werd, dus dat was natuurlijk heel gezellig! En vrijdagavond zijn we naar de Lama's geweest en gister hadden we zelf weer visite... drukdrukdruk! Vanmiddag komt Jamie zijn vriendje hier, zijn ouders moeten op een crematie, dus ik heb vanaf half 12 tot vanavond een uurtje of 6 2 kleuters in huis rondrennen... ik hou mijn hart nu al vast, hihi! En ik lees jullie allemaal over sneeuw, maar zoveel ligt er hier niet.. het heeft hier wel veel gehageld en het was heel glad enzo, en nu ligt er een klein wit laagje op de bomen en auto's. Ach, het heeft ook wel weer wat, ben alleen wel blij dat ik er niet door hoef.. Xx
Goeiemorgen! Ik ga even door de sneeuw boodschappen doen en dan lekker de hele dag thuis. Hoef dan alleen Thijs maar van en naar school te brengen. Tok jullie zo!
Sorry lieve meiden, maar bijlezen wil me niet zo lukken, vergeet telkens de helft! Maar een hele dikke kippenknuffel voor iedereen hoor! Hebben jullie een fijn weekend gehad? Ik wel hoor! Veel geslapen, hahaha Nog 2 nachtjes slapen en dan hebben we onze eerste echo! Heb vannacht gedroomd dat het een tweeling was en dat het echt al hele grote kindjes waren Haha!
Jaaaaaaa, sneeuw is weer weg Vond het wel gezellig, lekker binnenzitten en naar de sneeuw kijken Ohhh vind het zo spannend! Het ene moment ben ik volop aan het genieten dat ik zwanger ben, maar blijf toch altijd wel een beetje bang dat er niets op die echo te zien is ofzo.. Heb vorige week nog een testje gedaan en natuurlijk weer hartstikke positief, maar die bangheid blijft denk ik tot ik dat hartje heb zien kloppen! Ohhh, wat vind ik het spannend zeg!