Da's logisch hoor Lin, weet je nog dat ik 4 testen gedaan heb toen ik zwanger bleek te zijn van Britt? Zodra je de echo hebt gehad, lijkt het ineens veel 'echter', omdat je het dan ook hebt gezien zeg maar.
goede morgen kippies, hier sneeuwt het ook weer een beetje. Helaas is het dikke pak dat er gisteren lag al weer ver weg. Voor de kippetjes die bij de 35 weken zijn: gefeliciteerd. Juffie, geniet van je laatste weekje, want je zult die kids waarschijnlijk toch ook wel gaan missen (heb ik tenminste wel..) Wendy, wat een mooie buik! Nu inderdaad hopen dat het de laatste is. ik heb gisteren avond tot ik in slaap ben gevallen rond half 10 elke 7 minuten redelijk pijnlijke harde buiken gehad. Ben vannacht ook regelmatig wakker geworden van de harde buiken, waren best hevig. Nu is er weer vrijwel niets aan de hand. Heb nog wel wat harde buiken sinds ik uit bed ben, maar niet meer in een vast tijds-patroon. Zometeen naar het ziekenhuis voor controle, kijken wat ze er daar van zeggen... ga even douchen en aankleden n, want anders ben ik niet klaar als mijn haantje me zo komt halen... tok later
Ahhh Sil, schiet niet op zo zeg... Hopelijk is alles oke bij controle! Maar die pijn is niet fijn natuurlijk! QB, haha, ja dat weet ik nog ja! En wij maar zeggen; "Jaaa, je bent ECHT zwanger" Yootje, zeker spannend! Hoe is het met jou? Zag dat je ongi was geworden, balen! Maar is je cyclus nu weer een beetje regelmatig? Hoop van wel, dan kun je er echt voor gaan! Merk ook wel dat mijn kwaaltjes wat erger worden, dat vind ik natuurlijk HEEL FIJN! Ben wat sneller misselijk en merk dat ik op tijd moet eten anders word ik helemaal dizzy! Borsten doen nog steeds heel erg AUW! En moe... Pffff... Ben zaterdag in de bios in slaap gevallen, whahaha
Ja hij is lang maar wel vrij regelmatig en ik weet nu ook dat ik naar mijn eigen lichaam moet luisteren en niet naar FF. Heb gelukkig ook mijn oude menstruatie van een dag of drie terug!
@ Mink, alles klaar hebben we nog niet. Moeten nog wat schilderen in het huis. En in de babykamer moet nog laminaat gelegd worden. Denk dat we eind december wel helemaal klaar zijn En de 1e week van januari word de kinderkamer geleverd. @ Syl, succes in het ziekenhuis! @ all, hier is het ook weer aan het sneeuwen. Vanochtend eerst flink geregend. VOnd het zo leuk gister. Lekker lang met de hondjes in de sneeuw gespeeld.
Goedemorgen allemaal! Nou ja, tis bijna middag. Ik heb WEER een keer uitgeslapen. HEERLIJK! Ook hier sneeuwt het weer volop! Linnie...spannend die echo! Ik vond dat ook pas een "bevestiging" dat ik zwanger was. Ennehhh, we zien wel hoe veel het er zijn toch? Als het te druk word schiet de kippenbrigade je wel te hulp! QB...lekker een druk weekend gehad maar zo te lezen wel heel leuk! De lama's lijkt me geweldig! Wendy...inderdaad hopelijk de laatste buikfoto voor jou! Hij is wel heel mooi hoor! Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer ze bij de vk alles in gang gaan zetten (afspraak gaan plannen) voor als je richting 42 weken gaat? Ik hoop het natuurlijk niet voor je maar ik heb bijvoorbeeld zelf het gevoel dat ik de 42 weken wel ga halen. Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe dat dan gaat, jij wel? Ik ga nog even wat in huis doen. Tok jullie later!
ik b¿ñheb ook geen idee dag. Ik hoop eigenlijk dat ik daar vanavnd achter kom. vanavond moet ik naar de vk. Maar hij wordt wel geboren voor de 42 weken ik voel het
Goedemorgen kipjes! Hier geen sneeuw meer hoor. Vanmorgen rond kwart over 9 nog wat vlokjes maar dat was het dan ook. Nu is alles weg. Was leuk maar ijskoud! Moet natuurlijk bijna 10x per dag met de hond naar buiten.. brr, die het echt vertikt om in de sneeuw te gaan poepen, want sneeuw opeten is veel leuker! En heb echt geen zin in die drol binnen, dus daar sta je dan. Ben nu dan ook moe en heb keelpijn! Zou een moord doen voor weer een keer een lekkere lange nachtrust! Maar genoeg uit het leven van kip met hond. Gefeliciteerd met jullie 35 weken, Juffie en Liena! @Dag Ik ben vanaf 5 december een paar dagen naar Valkenburg, dus wil je even tegen kuiken zeggen dat íe vanaf de 8e weer mag komen? Trouwens erg fijn: kerstmarktarrangement en hond mag mee in hotel! Dat dat zomaar mag in ****hotels! @Yojo En is Barry veilig aangekomen in de Ardennen? Kan jij trouwens zomaar tot 11.15 uur in je mandje blijven liggen? En Suus dan? Hoe lang duurt het tot ik dat ook weer kan?! Hoe vaak laat jij Suus uit? *Natakip zwijmelt al van heerlijke lange nachten en slechts drie wandelingen per dag* @Mup Zat net even in je album, mooie buik! Staat je goed! @Lin Oehhh zo spannend! Ik zou het zoooo leuk vinden als jij een tweeling hebt! Nou, ga maar eens nieuwe koffie inschenken. Ik ben nu echt niet vooruit te branden. Zucht. Ga vandaag een jas kopen voor de pup! Hahaha. Dacht altijd wat een onzin, maar blijkt dat hondjes en vooral puppies (bibber, bibber) toch echt onderkoeld kunnen raken, dus zal eens zien of ik een leuke knalrode bodywarmer op de kop kan tikken voor d'r. Hihihi.
Leuk! Wist ik helemaal niet! Dacht dat je je stiekem versprak @Nata; Ik vind het ook leuker om sneeuw te eten dan er in te poepen hoor Hahahah! *vind haar eigen grapjes erg grappig* Heb je niet lekker geslapen? Komt dat door die kleine deugniet?! Hier echt nul zin.. Ben zooooo moe! En heb een dikke buik
*Vindt Linniekip's grapjes ook erg grappig* Linnie met bijna zeven weken al aan de buikband. Tja, dat krijg je met een tweeling. Hihihi. Natakip en haan slapen inderdaad weinig omdat hondje vaaaaaaak moet plassen en de hele dag druk is tenzij ze slaapt. Nu dus. Eigenlijk moet ik tijdens haar slaapje dan al mijn klusjes gaan doen maar ik zit nu voor pampus achter mijn laptop en het is net weekend geweest, kan je nagaan. Meer werk dan een baby in het begin, volgens mijn buurvrouw die ook net een pup heeft!
Nata ja ik kan lekker in m'n mandje blijven liggen tot kwart over elf! Barry is gister om zeven uur opgestaan en heeft Suus toen ff buiten gelaten. En als t sneeuwt kan onze Suus t errug lang ophouden Mevr ik ga echt niet naar buiten als t sneeuwt..... Maar dat konden wij vrij vroeg eigenlijk al hoor gewoon uitslapen. Onze Suus komt ons halen als ze t echt niet op kan houden. Relaxed he!
Sow! Dat is ZEKER relaxed! In het begin ging het hier ook goed. Ze sliep soms wel 10 of 12 uur zonder te plassen. Maar nu ineens twee dagen 's-ochtends een natte bench, precies zaterdag en zondag. Misschien hadden we 'r te vroeg erin gelegd de avond ervoor. Hoe laat loopt Suus het laatste rondje? Heeft ze nooit in een bench geslapen? Bente kan ons niet wakker maken want zij slaapt beneden en wij boven.
goedemiddag kippetjes hoe gaat het hier? @wen wat een mooie buik heb je zeg ik wil ook zon buik ik veer voor je dat het ook je laatste foto is. We (lees ik) ben erg nieuwsgierig naar je kuikentje. @lin ja een tweeling het kan altijd. Zou je dat willen 2 kuikentjes? we zullen het van de week weten he. @QB waren de lama's leuk wij gaan namelijk volgende week zaterdag heb er nu al zin in. @nata ja een pup in huis is erg druk maar ook wel leuk je kunt haar naar eigen hand opvoeden. dat uitslapen komt wel weer. onze spike kan nu soms zelfs tot 12 uur ophouden. maar ik heb dan ook een hondje uit het asiel gehaald dus geen pup. @syl succes in het ziekenhuis meid ik veer voor je. @all hoe gaat het met jullie? hier gaat het redelijk. de sneeuw is weer ver weg al sneeuwt het nu weer hier. ben vanmorgen naar de fysio geweest voor me rug ze heeft alles even goed los gemaseerd heerlijk was dat. volgende week vrjdag 5 december hebben wij een 3D 4D echo ik heb er nu al zin in. ook ik ben vandaag niet vooruit te branden dus ga zo maar even een spelletje spellen.
Toen we ze net hadden sliep ze in het tuinhuis in de bench maar sinds een jaar of drie slaapt ze gewoon binnen in haar mand. En laten we de tussendeur open.