[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Penr; Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk waren de Lama's leuk! ;) Zal ff kijken of ik er een filmpje op kan krijgen van afgelopen vrijdag!

@Linnie; Ja dat was echt erg met mij toen, hihi! En jullie en mijn vriendinnen hier maar zeggen; jahaa, test is echt positief! Zwangerder dan dit wordt je niet! :)

---

Zo, ben nu al btje moe... ongelooflijk waar die peuters al hun energie vandaan halen... het is alleen maar gillen en rennen door het huis heen.. Net waren ze samen aan het krijten, krassen dus, zeggen ze tegen elkaar; 'wat een rommel!' Haha! Dat wordt nog wat vanmiddag... Ga zo eerst maar ff een broodje voor ze maken, hebben mijn oren tenminste even rust, hihi! ;)

Xx

2. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    nou QB j9ij krijgt een drukke dag zo te horen succes ermee
    wil je dat ik wat oordopjes opstuur naar je?

3. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    jaaaaaa zomaar een keer als eerste op een pagina hahaha

4. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hallo waar is iedereen? ben ik remie :(

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    hey!

6. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    hee kippies,

ben weer terug uit het ziekenhuis. Alles was goed! Moet over 2 weken terugkomen, tenzij ik denk dat de weeen weer begonnen zijn.

Ze gaf aan dat ik de pech heb dat ik veel hevige harde buiken heb die tegen weeen aanzitten, en dat het dus heel moeilijk is het verschil te voelen.
    Ik moet nu als het weer terugkomt zoals gisteren bijvoorbeeld op mijn gevoel afgaan en als ik twijfel bellen.
    Niet echt fijn,maakt je erg onzeker als het weer komt, maar we moeten het er maar mee doen. Alles voor het goede doel!

We krijgen vrijdag een groeiecho, om te kijken hoe groot de baby ongeveer is. Mijn buik/ baarmoeder ligt voor op groei, en zou ongeveer 36 weken zijn. Nu gaan ze met de echo kijken of ik veel vruchtwater heb, of dat het dus echt al een grote baby is...

zoo, dat was wel zo ongeveer alles wat er gezegd is.

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Oehhh, ik zit te denken om een middagje vrij te nemen! Haantje is ook vrij en het is hier verder heel rustig en ik wil eigenlijk zo graag ff uitrusten! :) Denk gewoon dat ik een paar uurtjes opneem! :)

Hoe is het hier?

8. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    oh, lekker linda, zou dan zeker een paar uurtjes vrij nemen. Is altijd leuk als je haantje ook thuis is!

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Stiekem hou je t toch nog lang vol silly......je zit al over de 34 weken heen! JEEJ JEEJ JEEJ

Linnie lekker naar huis gaan!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Kipjes!

@ Nata, hier ben ik ;)

Heb ff niet zoveel puf om te reageren, moet nog een hoop doen thuis en ik word er zo lui van als ik steeds met jullie mee lees/tok ;)

@ Wendy, als jullie zoontje het goed heeft laten ze je zeker nog wel een week doorlopen volgens mij hoor! Maar hopelijk is hij zo nieuwsgierig dat hij er toch wel snel uit komt :D

Het is hier wel spannend met alle kuikentjes in aantocht :)

@ Sil, poeh, wat zwaar zeg al die pijnlijke buiken! Ik hoop voor je dat je je kleine snel gezond en wel in je armen mag houden! Als hij/zij voorligt qua groei gaan ze het dan halen of laten ze je dan alsnog zo lang mogelijk doorlopen? Je bent in ieder geval al weer een paar weekjes verder!

@ all, knuffel voor de kipjes die het nodig hebben! En ik denk wel aan jullie hoor!

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Penr; Dankje.. oordopjes zijn altijd welkom! ;) En gefeliciteerd met het bovenaan deze pagina staan!

@Silly; Fijn dat alles goed was in het zkh! En mooi dat je altijd mag bellen, lijkt me ook wel zo fijn voor jezelf, je loopt nu natuurlijk al een tijdje op je tenen.. Knuff voor jou!

@Linnie; Tuurlijk doen als het kan! Lekker vrij nemen!

---

Had voor jullie een filmpje van De Lama's van afgelopen vrijdag ge-upload, dit was de superheldenscene en het probleem van Ruben was dat er kauwgum in het tapijt zat. De eerst 30 seconden heb ik niet opgenomen... foutje... Komt-ie;

http://nl.tinypic.com/player.php?v=zvzjg6&s=4"]View My Video

Xx

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Oh, zie net dat de link niet werkt.. zal wel ff kijken of ik hem op mijn hyves kan krijgen. ;)

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Linnie kan niet openen QB :(

*zwaait naar Deli*

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik kwam even spieken omdat ik zag dat LindaS als laatst een berichtje had geplaatst.
    Is ze zwanger whaaaa, gefeliciteerd \:D/

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo Ikdus! Welkom in ons kippenhok!

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jaaaaaaaaaa! :) Goed he?! :D Wat lief dat je even hebt gekeken! :D
    Hoe is het met jou?

Dikke kus voor jou!

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Heee Dees ook hier ;)

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Heb net een account op Youtube aangemaakt, zodat ik het fimpje even kan laten zien, maar dat duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurt............. tis dat ik niet rook, anders had ik ondertussen een heel pakje shag kunnen draaien!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahahah QB!

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005