[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    jij ook hoop dat je zoon zich snel laat zien

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    hopen wij ook ;)

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zoo toch gelukt. Een nieuwe buikfoto :)
    Heb vorige week heet water over mijn buikje gegooid, vandaar die gekke plekken..

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Juffie, mooie buik heb je! En dat is erg pijnlijk met heet water :( auw. Gaat snel met jou zeg nu nog een dikke maand, spannend.

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    mooi buikie juffie!

meiden ik ga lekker slapen ben zooo moe!
    Tot morgen!

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola chickens!

@Juffie; Mooie buik meis! Maar auwwww, hete thee?! Niet meer doen hoor! ;) Ohhh, nog vier daagjes, wat een heerlijkheid! En dan lekker genieten! :)

@Melanina & My; Eitjes?! Joepie! Goed klussen he?! You can do it! Succes! :)

@Wendy; De laatste loodjes... Argghhh! Hopelijk komt jullie kleine man snel een kijkje nemen ;)

@De rest; Hallo! :)

Ga zo lekker slapen en als ik morgen wakker word hoef ik nog maar 1 nachtje te slapen! JOEPIE! Lijk wel zo'n klein kind die aftelt tot haar verjaardag :)

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    klussen kan niet maar ben al blij met me eitje haha

8. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Hierbij een goede nacht toegewenst voor alle kipjes en kuikentjes in wording!

ps QB Lag mijn pup eindelijk te slapen... BAM! Kreeg het filmpje ook niet meteen zacht, dusss.. weer een ronde uitlaten en in slaap sussen verder inmiddels! :)

Maar wel LEUK! :D

9. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes,

@ Wendy. jammer hoor dat je ons nog teleur moet stellen ;) , mss vandaag........,volgens mij zijn we hier allemaal net zo nieuwsgierig als jullie naar jullie mannetje :D . Wel fijn dat alles bij de vk in ieder geval goed was. We zullen dus gewoon moeten afwachten......
    En je hopenlijk laatste buikfoto ziet er mooi uit hoor 8) .

@ Queenbee, en gisteren allemaal een beetje overleefd ;) , kan me voortellen dat het lekker druk was in huis en vooral deze tijd van het jaar :) . Gaaf dat jullie het zo naar de zin hebben gehad bij de lama's.
    Hoe gaat het trouwens met het kindje van je vriendin? Weten ze al wanneer die geopereerd moet worden? En vandaag mag je weer aan het werk, heb je er al een beetje zin in?
    En met Britt en Jamie gaat ook alles goed?

@ Yojo, hoe was het etentje gisteravond? Wat fijn dat Barry weer lekker thuis kwam. Moet hij van de week nog nachten weg?

@ Linnie, wat grappig dat je geniet van de kwaaltjes :D , hoop voor je dat het idd niet erger wordt. En dat ongi gevoel heb ik in het begin ook vaak gehad, wat kan je dat onzeker maken he? Mar nog 1 nachtje slapen en dan mag je voor de echo toch? Spannend hoor!Ben zo benieuwd, en natuurlijk ook of het er stiekum 2 zijn ;) .....

@ Silly, wat fijn meis dat alles goed was bij de gyn, houden zo! Ik kan me voorstellen dat je wat onzeker wordt door alles wat er in je lichaam gebeurt, maar wel fijn gevoel dat je altijd mag bellen toch. En de kleine zit alweer een week langer natuurlijk en dat is wel geweldig! En een extra groei-echo, ben benieuwd wat daar uitkomt.....
    Meis heel veel sterkte en ik hoop dat alles toch nog een beetje makkelijker gaat worden voor je. Dikke knuffel

@ Mupkuh, hoe gaat het bij jou? Dus het weekend lekker genoten van de sneeuw? Heerlijk is het dan om een frisse neus te halen he ;) ?

@ Dagdromer, wat heerlijk dat je zo lang uit kan slapen, moet je van genieten ;) . En bij jou de kleine blijven zitten tot 42 weken :confused: , nee dat kan niet hoor, ben veel te nieuwsgierig naar jullie beeb :D .....
    Voel je je verder goed?

@ Nata, thanks meis voor de felicitatie :D , gaat zo snel nu! En jij lekker aan het genieten van jullie pup ;) ? Kun je het daar druk mee hebben he haha. En ben je gisteren nog geslaagd voor een jas voor jullie kleine ;) ?

@ Penr, wat kan de fysio dan fijn zijn he? En jullie laten dus ook een pret-echo maken, ben benieuwd ;) ....

@ Deli, wat fijn dat je ook ff langs kwam tokken. Kan me voorstellen dat je niet steeds kan komen tokken hoor haha, ik lees overdag ook af en toe wel ff bij, maar zou ik ook steeds reageren dan gebeurt er hier in huis niets meer ;) ...... Hoe gaat het met jullie mannetje, kun je de nachten nu een beetje doorslapen?

@ Ikdus, Wat leuk dat je ook ff in het kippenhok komt spieken ;) ... Welkom.

@ Myprecious, Wat zie ik nou!!!!!!!!!!!!!! Dat lijkt wel verdacht veel op een eisprong[​IMG], gefeliciteerd!!! Dit is absoluut een kaartje om te showen :D

@ Juffie, je bent helemaal niet erg! Kan het me helemaal voorstellen dat je zo aan het aftellen bent en wij doen graag met je mee hoor ;) . En wat een mooie buik zeg! En die plekjes dat komt van het kokende water? Tjonge dat brandt er dan behoorlijk in, AUW...

@ Melanina, wat nou flauw dat het streepje nog weer net zo donker was :( , maar goed zaadjes kunnen het ook best een poosje volhouden, dus ga gewoon door met veren hoor! Wat vervelend dat je haantje zo'n pijn heeft trouwens. Doen ze verder nog wat aan het abces dan?

@ Maria, hoe gaat het bij jou meis? Kun je het allemaal nog een beetje volhouden? Hebben jullie inmiddels al wat meer te horen gekregen over je mams?

Hier gaat alles goed, alleen 's nachts wel aardig last van mijn banden, maar goed het hoort erbij. Soms wat ongi gevoel maar niet echt heel vervelend of zo.
    Vandaag laatste keer zwangerschapsgym voor de bevalling, dan is het dan pas weer wanneer alle kuikentjes geboren zijn hihi.
    Kippies allemaal een heel fijne dag en ik tok jullie snel

Dikke knuffel Liena

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Hier een kippie dat heerliijk geslapen heeft :) wel tig keer eruit maar elke keer direct weer in slaap gelukkig. Lag gister lekker op tijd in bed dus kan er weer een dagje tegen :)

bedankt trouwens voor de complimentjes over mijn buik. Die plekjes kwamen door het afgieten van macaroni. Wilde een beetje te snel. maar goed het gaat alweer veel beter, is alweer bijna over..

Fijne dag!

xxx

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola chickens! :)

@Liena; Pijn in de banden.. Niet fijn... Maar verder alles goed? En ohh de laatste oefening voor de bevalling, dan komt het opeens wel dichtbij he?! Maar gelukkig bijna verlof en dan kun je lekker relaxen voor het zover is! Fijn! :) En blij te lezen dat jullie zwangere kippetjes allemaal wel van die krampjes hebben gehad! Hoop zo dat het morgen allemaal goed is!

@Juffie; Wat fijn he, een goede nachtrust! Er staat mij ook nog wat te wachten, moet er nu ook al zo'n 2 a 3 keer uit om te plassen :eek: Maar val gelukkig ook weer snel in slaap omdat het bedje zo heerlijk warm is :D
    Jij ook vanavond laatste keer puffen voordat je het straks in het 'eggie' mag doen? Leuk hoor! En nog een paar daagjes en dan hebben jullie allebei verlof, lekkerrrrr! :)

@De rest; Gooooooooooooodmorning! :) Hebben jullie lekker geslapen? Hope so!

Hier alles goed! Wel nerveus voor morgen, maar gezonde spanning! :) Heb er ook wel echt zin in!
    Ga ff kijken of al mijn uitzendkrachten er zijn en daarna ff lekker bakkie koffie drinken!

Tok zo!

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Het was gister heel gezellig.
    Barry komt vanavond weer niet thuis dus wordt weer een avondje mezelf vermaken.

Donderdag krijg ik mijn USB voor t internet op m'n laptop. Kan ik lekker bankhangen en internetten tegelijk! JEEJ!

Juffie mooi buikje!

Wen hoe gaat t met jou?

Liena veel plezier met de laatste zwangerschapsgym!

Linnie nog EEN nachtje slapen!

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    \:D/ vandaag alweer 7 weken \:D/

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gefeli met je 7 weken!

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ach, arme Yootje! :( Maar op de bank internetten is natuurlijk HEERLIJK! :) En vanavond komen er wel leuke series op TV! :)

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja vanavond Single, Samatha who en Prison Break dus ik kom mijn avond wel door hahaha

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Same here! :)

Vond Single eerst niet zo leuk, maar ik zit er nu HELEMAAL in! Geweldig :D

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Joepie! Ik sta bovenaan! :D

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahaha jeej jeej jeej Linnie staat weer bovenaan!

Ik ga denk ik maar es afsluiten..moet om negen uur beginnen en volgens mij moet ik flink krabben...

Werk vanochtend met m'n zus. Errug gezellig dus!

Tok jullie vanavond!

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Werkse Yootje! :)

XXX

Deel Deze Pagina