@ Linnie, het is ook best lekker inderdaad 4 dagen werken maar morgen zijn we ook druk hoor! Dus jaloers hoef je niet echt te zijn! En uhhhh je mag best met die kippenpootjes van de aarde weg zweven hoor want mink heeft gelijk; you never know!
@Belinda; Nou meid, hoop het echt voor je! Wat is trouwens je kippennaampje hier? [/quote] Ehmmm...belinniekippie?
Oh ja Deli, morgen weer klussen he?! Maar gelukkig bijna klaar! (ohhh, het begint steeds ranziger te klinken) Ik wil mezelf geen hoop geven, maar voel me de hele week al zo vreemd! En elke keer denk ik; 'Neeeee Lin, het kan niet' Maar stiekempjes twijfel ik wel een heel klein beetje!
@ Belinniekippie, welkom! Klinkt goed! @ Linniekippie, klussen klinkt toch niet smerig jaaaaaaa ik zei tegen mijn haantje we staan morgen vroeg op en gaan er flink tegen aan de hele dag Je mag best hoop hebben meid, probeer je alleen niet gek te maken! (ik denk dat die eitjes gewoon zijn geschrokken van de gyn en dachten, whaaaaaaaa we willen geen Clomid, we springen zelf wel)
Linnie ik gun het je zo ontzettend. Dus ik ga me helemaal kaal veren voor jou! VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEERVEER VEER VEER VEER VEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEER VEER VEERVEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEEVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEERVEER VEER VEER VEER VEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEER VEER VEERVEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEERRVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEERVEER VEER VEER VEER VEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEER VEER VEERVEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEER Nou nog wat hormoon ik geloof HCGHCGHCGHCG HCG HCG HCGHCGHCGHCG HCG HCG HCGHCGHCGHCG HCG HCG HCGHCGHCGHCG HCG HCG HCGHCGHCGHCG HCG HCG HCGHCGHCGHCG HCG HCG Zo allemaal voor jou Linniekipje
Nou Mink, nu kan het niet meer missen! Thanks lieverd! Ik verwacht er verder niets van meiden en aangezien ik zowiezo verplicht ben vrijdag een zw-test te doen weet ik het direct! Omdat ik met Clomid ga beginnen moet er uitgesloten zijn dat je niet zwanger bent, dus twee vliegen in 1 klap! En Deli, ik bedoelde eigenlijk mijn stukje met 'Gelukkig is hij bijna klaar' (als in ejaculeren..)
Hahahaha... Jij vies kipje! 'Gelukkig is hij bijna klaar' We zijn onderhand ook al 6 weken aan het klussen dan mag ie wel en keer klaarkomen inderdaad Eindelijk een goed excuus om een zwtest te doen ben zeer benieuwd! Zal ook nog even wat strooien: *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG
Weet je wat wel heel grappig is?! Ik heb een tijdje geleden (voordat ik naar de gyn ben geweest) mijn banner op 80 dagen gezet. En laat dat nou precies de dag zijn dat ik moet gaan testen, whahahaha! O Zal het een teken zijn? O
Mijn haantje moe?! Lekker kippenvriendinnetje ben jij zeg, denkt eerst aan mijn haantje ipv aan je zwangere medekippie Maar uhhhhh, met die dikke buik heeft mijn haan het tegenwoordig best makkelijk hoor En ik kan niet wachten tot ik de troep kan opruimen
@Linnie, dat kan haast geen toeval zijn meid. Ik ben dan nog niet zwanger maar VEER toch heel hard voor je! Hier vanmorgen een schoon inlegkruisje ingedaan en moest net naar de wc zit er weer bruine afscheiding op en meer dan vannacht of eergisteren. Met papiertje gecheckt en daar komt dus helemaal niks op te zitten..... vind dit echt raar..... is iemand hier bekent mee? Als je doet tempen en je temp gaat stijgen van 37.0 naar 3.2 is dat toch goed of niet dan als je ongi gaat worden moet ie toch zakken?! Ach wat geeft t.... ik loop mijn eigen even voor bij ik heb al die tijd gezegd ik ga er niet vanuit maar goed dit zijn dus weer die slopende/spannende/wachtende dagen en ik kan niks anders doen dan wachten. Vanmorgen had ik wat ongi krampen nu niet nu heb ik weer pijn in liezen. Ik zie het wel dames hoop doet leven he? liefs miranda @Linnie, hoop idd voor je dat die gangster-eitjes zo aan het knappen zijn dat je volgende week een dikke vette 2de streep hebt!
Inderdaad! Linnie & haar conclusies! Ik heb ze gemist En Deli, ligt jou haantje gewoon op jouw buik te leunen?! De luibak! @Miran; Meid, inderdaad, hoop doet leven! Ik veer me mal voor je!
@ Miran, meis ik kan je niet helpen? Heb daar geen ervaring mee maar ik snap dat je het toch weer spannend vindt! Wachten = nooit leuk! @ Linnie, nee hij leunt niet tegen mijn buik maar op zijn rug whahahahaaaaaaaa..... Nu houden we op hoor! Conclusies van Linnie zijn altijd leuk! Hoeveel heb je er al opgenomen in je boek?
Ohhhhhhhhhh wat erg Deli Ik vond het al best aso! Whoehahahaha! Lig zowat onder mijn bureau hier! *hoe bedoel je, Linniekip=blond* Ik zit inmiddels op blz 699!
Ach een grapje moet kunnen in deze spannende tijden toch Lin En uhhhh, blz. 699... Moeten we toch eigenlijk even zorgen dat je die nog vol krijgt vandaag
@ Miranda, dat je temp omhoog gaat is een goed teken. En zolang je geen rood verliest is het ook goed toch. Heeel spannend meid. Maar je temp kan nog wel op het laatste moment omlaag gaan. Hoop het niet. Dus ga veren.
Ach Mupkuh, gisteren zei ik het nog via msn ik verwacht er niks van maar spannend is het toch stiekem wel weer iedere maand hoor. Heb nu ook geen ongi gevoel...... heb nu pas de puf om mijn huishouden te doen nadat ik t 2 weken heb aan zitten te kijken *rood hoofd van schaamte* Mijn haantje heeft het netjes bijgehouden alleen maar stofzuigen en dweilen dan en ik doe nu beneden alles even goed. De ramen doe ik weer als het droog weer is mocht ik dan nog puf over hebben. Nu wil ik het liefste weer terug naar bed. Nog even dit afmaken en dan vanmiddag na de tussenschoolse de badkamer nog en dan kan ik lekker op de bank hangen. Vanavond naar mijn stiefzoontje, die is nu op kamp en vanavond mogen de ouders komen dus daar gaan we lekker heen (zijn moeder en ikke) de papa's blijven lekker thuis met de overige kinders hahahahahah Bedankt iedereen die voor de WACHTENDE NIET ZWANGERE veert nu, ik hoop dat die veermodus het supergoed doet en dat deze maand er veel kippen kunnen zeggen dat ze ZWANGER zijn.