[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Oh wat erg... Zit ik hier te huilen! :eek:

Mijn moeder belde me net, als de echo morgen goed is dan koopt zij dat kinderkamertje voor ons en knapt het helemaal op naar onze wens! Ach, ze is ZO lief! :D

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Morguhhh dames!

Hier een gebroken kip :)

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, wat lastig van je banden maar het kan er idd bij horen! Nog even en dan ligt er een klein hummeltje om je uit je slaap te houden ;)

@ Juffie, nog 3 dagen! Zelfs met plekjes heb je een mooie buik hoor!

@ yootje, werkse vandaag!

@ Linnie, spannend meis, nog 1 nachtje slapen! Wat ontzettend lief van je moeder :) leuk hoor!

@ Wendy, alles rustig?

@ all, *zwaai*

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wesley vond het gister toch niet zo'n leuk idee om om 20.00 uur de laatste fles te krijgen en vervolgens te slapen tot de volgende dag :)

Hij ging om 09.30 ong. naar bed en werd om iets over 22.00 uur weer wakker, klaar wakker! Hij is echt zo'n avond mens he, is al vanaf nog kleiners ;) af aan altijd wakker 'savonds.... Dus gister avond heeft hij toch nog fles nr. 5 gekregen en toen begon hij toch weer vannacht te jengelen hahaha... Kweet nie wat hij heeft? Maar als ik 'm uit bed pakte was het goed... Nou ja, om 03.30 heb ik 'm even getroost en terug in bed gelegd en toen werd hij om 05.30 uur weer wakker dus probeerde 'm te troosten maar dat werkte niet door hem in bed te laten liggen dus ik 'm er toch maar uitgehaald en even geknuffeld en dacht leg 'm nog even naast me neer want hij zal zo wel willen drinken, dan rek ik 't ff tot een uur of 6 maar naast mij heeft meneer nog tot 8 uur geslapen?!?!

Ik lag al de halve nacht wakker van m'n eigen gehoest dus heb weinig geslapen en ben beetje boel moe nu...

Misschien moet ik maar een strak schema gaan aanhouden en 'm wakker maken om 07.00 als ik niet hoef te werken, misschien dat dat beter werkt dan wachten tot hij zelf komt?!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, gister was mijn mijlpaal: 1 jaar in het kippenhok hier :D

Ook voor Juffie, want de reageerde als eerste op de ts....

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Queenie was ook gister een jaar in het hok!

Mupkuh is 27-11 een jaar in het hok
    Mink is 26-11 een jaar in het hok
    Klaproos is 26-11 een jaar in het hok (zal ik haar wel ff krabbelen want ze is hier niet vaak meer ;) )
    LindaS is 27-11 een jaar in het hok :D
    Day is 27-11 een jaar in het hok

Allemaal deze week :)

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Deli; Gefeliciteerd met je mijlpaal! :)

En een moe kippetje dus?! Bah... :( Niet leuk! Misschien kun je wel proberen om hem om 7 uur wakker te maken, wie weet helpt het! :D Nee heb je, ja kun je krijgen! :)

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Joepie! Donderdag een jaar in het hok en gelukkig zwanger! :)

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja, die kipjes die ik heb gevonden op de eerste pagina's zijn allemaal moeder of zwanger :D klopt dus wel, gemiddeld een jaar ;)

Jaaa.. Ik ga het toch maar proberen denk ik om 'm dan wakker te maken om 7 uur want dis is niks...

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik kom straks nog wel ff tokken. Ga nog even met Wesley spelen en dan nog even samen onder de wol denk ik :D

11. maria04

maria04 Niet meer actief

Goedemorgen meisjes

Deli ik kan je een hand geven ik heb vanacht ook zo slecht geslapen me kleine in me buik vond het erg leuk om te gaan spoken en vervolgens kreeg ik ook nog last van maagzuur. vervelend slechte nacht rust.
    Ga je vanmiddag nog even lekker op stok samen met wesley!

Ik heb om half 12 een afspraak bij de verloskundige.

Juffie mooie buik hoor!

Liena gister is mijn moeder weer op controlle geweest bij de neuroloog en uit de bloeduitslagen is gebleken dat ze een stofje in haar bloed heeft dat haar bloed dikker maakt dit schijnt bijna niet voor te komen dus erg zeldzaam ze moet hier haar hele leven medicatie voor slikken.
    Wat vervelend dat je last van je banden heb en die ongi gevoel herken ik ook wel het kan met het indalen te maken hebben.

Lin nog een dagje kan me voorstellen dat je in spanning zit. ik kan het me ook nog goed herineren.

werkze jootje!

liefs maria

12. maria04

maria04 Niet meer actief

29 dec was ik hier voor het eerst in het hok :)

13. maria04

maria04 Niet meer actief

Joepiie ik sta boven aan :) :)

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Maria, wat een mooie buik heb je zeg! *jaloers* :)

En bovenaan, JOEPIE! Je hebt me verslagen ;) :)

Ik ga ff wat doen, kom zo nog ff tokken! :D

15. maria04

maria04 Niet meer actief

Dankje linie ben ook erg trots op me buik :)

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ My, mooi kaartje hoor. En hoog houden die temperatuur nu :)

@ Melanie, duim voor je.

@ Juffie, mooi buikje zeg en zo lekker spits.

@ Maria, mooi buikje meid!

17. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Morgen kipjes!

Gefeli met je 7 weken Linnie!

Ja, mooie buik Maria!

Hier alles goed. Ruzie met haantje gisteren. Sliep pas heel laat. En vandaag op kraamvisite bij mijn directe (oud)collega. Had zo'n zin en nu kan ik daar met wallen onder mijn ogen naar toe.

Hanen, af en toe word je er gek van! Als het eenmaal zwijgen wordt dan valt íe gewoon in slaap, tranen of geen tranen aan mijn kant. Tssss. En ook nog om niks, mijn hele nacht verpest. En heb al zoveel nachtrust met de pup nu. :rolleyes:

Maar verder alles goed hier? Wendy? :D

Dag is in ieder geval niet aan het bevallen want ik heb geen sms. :)

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hier ben ik :)

Goede morgen meiden! Hier is alles nog rustig....haha wat een spanning he ;)

Wel veel spierpijn in mijn liezen en zeurderigebuik maar ach.......we wachten af!

19. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    goede morgen kippies,

Linda, wat leuk dat je moeder dat kamertje gaat opknappen voor je! En al bijna je echo!

@ nata, dat wordt vanavond vroeg naar bed dan... tis veel werk zo'n pup opvoeden, en dan nog een ruzie er boven op is niet erg goed voor je nachtrust nee...

@ juffie, mooi buikje heb je hoor. Ik moet eigenlijk ook weer eens een foto maken. Maar de camera zit in de vluchtkoffer, en die ligt nog bij haantje in de auto van gisteren. (we hadden hem voor de zekerheid maar weer meegenomen).

Deli, wat fijn zo'n baby met avondritme! Misschien helpt het inderdaad als je hem om 7 uur gaat wakker maken? Kan me voorstellen dat je nu gebroken bent.

Voor alle anderen, een hele fijne dag gewenst.

20. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    nou Wendy, je houd het nog goed vol!

Vrienden van ons zijn vandaag 42 weken. Ben benieuwd wanneer we daar bericht van krijgen dat de baby er is. Zij was het nu onderhand ook wel helemaal beu geloof ik.

Deel Deze Pagina