@Sylvia En hoe is het met jou vandaag? Vanavond vroeg naar bed is moeilijk omdat de pup 's-avonds laat nog een keer moet plassen, anders kan ik morgen weer twee wasmachines draaien met dekens en kussens uit haar bench Maar heb het graag voor d'r over hoor! @Liena Ja, echt te cool gewoon: heb een knalrode fleecetrui voor haar gekocht, mét capuchon! Whahaha, zooo schattig. Ik zal vanmiddag een foto plaatsen. Wel 21 euro en nu is het niet echt koud meer. Zal je zien dat ze er de volgende keer dat we 'm nodig hebben uit is gegroeid.
Nata, hier gaat het nu wel. Had gisteren weer even een heerlijke huilbui. Het blijft zo dubbel. Ik wil voor ons kindje zo graag dat het blijft zitten de komende weken, maar heb het zelf zo gehad met het niets doen. Zit nu al ruim 6 weken thuis. Het idee dat ik ook nog steeds met 42 weken kan bevallen, en dus nog 8 weken voor de boeg heb op deze manier is niet erg leuk. Voor de baby doe ik het met alle liefde en plezier, maar zelf begin ik het echt beu te worden... Dat is gewoon erg dubbel, Het zo graag nog willen doen, maar voor jezelf gewoon even niet meer kunnen. Mijn haantje is morgen jarig, en ik heb niet eens een cadeautje kunnen kopen. Das zo vervelend. Nu heeft mijn moeder gisteren wat kleinigheidjes namens mij gekocht voor in de nieuwe auto, maar dat zijn dingen die je graag zelf wilt doen.. Haantje is morgen lekker vrij, dan gaan we samen de nieuwe auto kopen, als hij goed rijdt!
er komen de komende tijd nog wel meer koude dagen denk ik nata, dus die trui kan je pup vast nog wel even aan. (al groeien die kleine hondjes wel snel). ben benieuwd naar de foto!
Ja echt sneu voor jou. Zwanger zijn is leuk en soms lastig, maar als je echt niks meer kan doen dan is de lol er snel af. Hopelijk blijft je beeb nog even zitten en niet tot 42 weken. Ga maar niet van de minst plezierige situatie uit. Zoals we hier zeggen: komt wel goed, schatje! Wel gezellig dat je haan morgen jarig is! En ondanks de situatie toch een cadeautje geregeld, via je moeder. Een Mégane was het, hè? Spannend! Wij hebben net een Mégane weggedaan. Was een sportieve uitvoering en wij wilden een station. Mijn camera is alweer vol dus zal ff foto's overzetten naar mijn PC. Als ze wakker is trek ik haar trui aan.. echt hilarisch!
ja, een megane, als ie goed rijdt, dan kopen we hem. Het is een 5 deurs, net iets praktischer met een baby. Moet mijn haantje morgen maar proberen in de watten te leggen! We gaan hoe dan ook eerst samen heeeeeerlijk uitslapen!
Klinkt goed. Zou ik ook wel willen. Wij hadden ook een vijfdeurs, maar wel kleiner dan een station. Met zo'n leuke kont weet je wel.
Haha, had nog niet bijgelezen en het eerste berichtje wat ik lees: Whoehhahaha wat moet ik daarn u van denken?! Syl; Ik snap je heel goed hoor, je kan natuurlijk weinig omdat je heel rustig aan moet doen en dat gaat je op een gegeven moment ook tegenstaan! Hoewel ik denk dat jullie beebje toch wel iets eerder dan 42 weken zal komen! Knuffel voor jou! Nata; Wat schattig! Een truitje voor de kleine pup! En balen dat je een slechte nacht hebt gehad! Haantjes.. *zucht* Die van mij kan ook zo in slaap vallen na een ruzie en dan lig ik nog naar het plafond te staren! Ach, je doet er niets aan meis.. Is het wel weer helemaal goed nu? Ga weer ff plassen nu, tok zo!
Thanks voor het medeleven! Doet een kip goed. Tja, misschien moet ik het zo maar zien inderdaad: je doet er niets aan. Ik ben dan van ik moet en zal een reactie krijgen en eerder wordt er niet geslapen anders slaap ik sowieso niet lekker. Zucht. Ik ga je advies opvolgen, misschien slaap ik de volgende keer (laten we hopen dat die uitblijft!) dan wat beter. Ah, madam 'het leven is één groot feest als ik wakker ben' is wakker. Nog ff snel wasje doen en dan trek ik haar trui aan, whahahaha. Daarna komt de foto.
ohhh, kan niet wachten op de foto! en TjA, Lin, wij kopen graag iets met een kont! Hoe groter de kont, des te meer ruimte! hahaha
Hellow all! Hoe is het hier? Al iets gehoord van Wendy vandaag? Nata...wat zeg je nu! Dat kan natuurlijk niet hé dat mijn buddy op vakantie gaat als ik ben uitgerekend! Haha, grapje meid. Geniet maar lekker van jullie vrije dagen! Het zal toch allemaal wel goed komen. Linnie...wat gaat het snel! Gefeliciteerd met je 7 weken. Morgen de grote dag, toch? Heel veel plezier! Ik ga er WEER vantussen. Vanmiddag lekker op de thee bij een vriendinnetje. Ik doe de laatste tijd niets anders maar is wel gezellig! Nu heb ik nog even tijd voor alle sociale contacten. Straks is het de beeb die alle aandacht vraagt (en ik met liefde ga geven natuurlijk ) Ik word wel nieuwsgierig hoor! Ben echt benieuwd hoe ons ventje er uit ziet.
Wil je mij kopen dan?! Linnie heeft ook een grote kont Nata; FOTO! Dagdromer; Veel plezier bij je vriendin!
pfff weer posietest van me ovulatie dipsticks grrr ( ik heb ook een grote kont hoor ) wendy hoest met jou?
*Album geupload!* Had ruzie met de bestandsgrootte, had maximum maar die deed het niet? Nou ja, zo is íe ook nog wel groot genoeg. *Zwaai* Ga de zon in!
AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH! Wat schattig! *zucht, zwijmel* Heb net ook ff lekker in het zonnetje gezeten, HEERLIJK! Ben vandaag een beetje misselijk, denk ook wel een beetje door de zenuwen! Ga lekker op tijd naar huis vanmiddag, dan duik ik denk nog ff lekker mijn bedje in!
Lieve schatten! Ik ga langzaamaan afsluiten hier! Kom vanavond nog wel ff tokken! Fijne avond voor degene die ik niet meer spreek xxxxxx
Hey meiden hoe is het hier? Om half 12 naar de verloskundige geweest en me kleintje ligt al goed ingedaald ik had eigenlijk gehoopt dat ik wat meer lucht zou krijgen maar ik ben een maal niet zo groot dus buikje is helemaal gevuld met baby en ze ligt lekker met haar kontje tegen me ribben. Vandaag mag ik officieel thuis bevallen. Zo even een echo berichtje liefs maria