gefeliciteerd Maria! Ik ben ook erg klein en ook ik kreeg niet meer lucht toen hij ging indalen. Ook mijn buik zit volledig vol met kind haha.....
Ja. En ik ging zelfs met 37 weken soms weer overgeven. Omdat hij dan zo lekker tegen mijn maag aan ging schoppen na het eten. Overgeven deed ik dan wel savonds gemiddeld 1 keer in de week heel vreemd haha..... Hier is het idd verschrikkelijk spannend!
hey hallo allemaal, hoe is het hier? linnie: super 7 weken alweer! maria: vanaf vandaag dus thuis bevallen, ook een mijlpaal! heb trouwens ook veel last van maagzuur. net maar weer rennies gekocht. die helpen gelukkig nog wel. deli: eigenwijs mannetje hebben jullie toch he doet lekker niet wat zijn mama wil Nog een beetje kunnen bijkomen vandaag? nata: wat een schattig hondje hebben jullie toch! vanavond dus voor de laatste keer naar de zwangerschapsgym... fijne avond allemaal en tot vanavond xxx
Ola @Juffie; Veel plezier bij de gym, doe Liena de groeten! @Maria; 37 weken alweer! Jeetje, 30 meer dan mij Hahaha @Wendy; Nog steeds geen beweging?! Pfff, jullie kleine man heeft nog geen zin om uit zijn warme nestje te komen *straalt wat energie naar Wendy om de bevalling op te wekken* Misschien helpt het @Yootje; Joepie! Dinsdagavond = seriesavond Wij hebben een leuk avondje voor de boeg! Linnie is heel misselijk.. Maar ook wel door de zenuwen! Ben benieuwd of ik goed slaap vannacht! Haantje vroeg net aan mij: 'Ben jij ook vrij morgen?' Hij was heel eventjes vergeten dat we morgen allebei vrij hebben genomen voor de echo! Dus ik (very bitchy); 'Nee, het is tegenwoordig niet meer nodig dat de moeder meegaat voor de echo!' Whahahaha Hij had er juist nog aan zitten denken vandaag, maar was het gewoon ff vergeten! En daar zit ik me dan de hele dag druk om te maken!
hallo dames, heb alles bijgelezen maar niet alles onthouden... sorry! Zag een mooie sneeuw foto voorbij komen, hier vooral natte sneeuw die niet bleef liggen helaas. mooie buikfoto's gezien waarvan 1 met brandwond auww! haantje is naar school dus een avondje alleen op de bank tok jullie snel weer! knuffel!
Heb de laatste tijd geen trek meer in chocolade, meer in hartigheid! Heb weinig lekkers in huis, haantje heeft bijna alles opgegeten
Och zielig Linnie....moet je haantje even boodschappen doen! Ik had er vanmiddag ineens zo heel erg veel zin in! Pooh alles goed?
Ola Pooh! Hoe is het met je? Yootje; Haantje is m snel gesmeerd en ik heb geen zin meer om de deur uit te gaan
goede avond kippies heb net met mijn moeder boodschappen gedaan voor een verrassings-ontbijt voor mijn haantje voor morgen. Ik kon het niet laten en MOEST een zak m& m's meenemen. Klinkt voor jullie misschien heel normaal.... maar ik eet nooit chocolade....(vind chocolade niet eens lekker) moet zeggen, ze smaken toch wel heel erg lekker. ik ga vanavond ook lekker series kijken. Haantje is toch pas rond 10 uur thuis denk ik.. verder bij iedereen alles goed?
Goeieavond allemaal! Hoe is het hier? Kip en haan hebben alles uitgetokt dus ik ben weer vrolijk! En nog even voor de record: ik ben niet zo'n type die zijn hond als baby behandelt, al lijkt het daar nu wel op. Whaha. De trui is tegen de vrieskou van laatst omdat een pup daar echt ziek van kan worden. Vandaag liep ik op straat (zonder vrieskou) en toen zei een kind: Kijk een puppie... zielig! Schaamde me dood! Dus die trui gaat alleen aan als het echt vriest! Zo back to topic. Hoe is het nu eigenlijk met al jullie klachten na je eisprong? Hihi. Ladies ik ga nu aan de kipkerrie toastjes.. we eten laat en lekker: Griekse pizza met Taciki van Dr. Oetker staat nu in de oven... mmmm. Echt een aanrader! Vanmiddag op kraamvisite geweest. Lekker ventje van zeven weken bewonderd.. dolgelukkige mamma, echt mooi om te zien. Tok morgen!