[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    Wat kunnen kinderen toch lekker pijnlijk eerlijk zijn...

tok morgen nata, en geniet van je pizza!

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Fijn nata dat alles uitgepraat is!

Wen ik hou m'n mobiel dag en nacht bij....ik heb zo'n gevoel....donderdag!

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nata, fijn dat jij en je haantje het weer hebben bijgelegd! :)
    En gewoon lekker die trui aan doen, lak aan de rest van de wereld ;)

Maargoed... Klachten rond de eisprong! Zal eens navraag doen bij mijn gangstereitjes! ;)

Kan er niets aan doen, maar toen ik je beschrijving van je pizza las, werd ik nog misselijker.. Ieewww, zit gewoon te kokhalzen hier! Jak!

Hoe bedoel je... Zenuwen! ;)

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    dan pas Yo!

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dat zegt mijn gevoel....maar als je zo gaat praten ga je haast denken dat t al rommelt daar..... :)

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    af en toe zeurderige buikpijn!

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    word spannend wendy

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    WOEHOE WENDY!

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Het is alweer weg :(

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow jammer...

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow jammer...

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond hier,

@Wendy, je maakt het superspannend meid... nou mag die kleine zijn eigen wel melden hoor!
    Hopelijk zet dat gerommel vannacht goed door.
    Suc6 meid!

@Syl, hoe is het met jouw meis? Alles weer goed rustig? Leuk dat je n ontbijtje regelt voor je haantje. Ach... je moet maar zo denken... dit jaar kan ik niks voor haantje kopen MAAR volgend jaar kan ik 2 kadootjes kopen, 1 dat ik (jij zelf dus) ga geven en 1 dat die kleine mag geven aan papa.
    hahaha super gedachten toch?

@Liena en juffie, voor jullie komt het ook steeds dichterbij. Waneer ga jij juffie, met verlof?
    Was dat niet deze week? Liena, hoe bevalt het je zo? Jij zit toch al thuis of ben je ook gewoon aan het werk? Zo ja, waneer ga jij met verlof?

@ Maria, wordt ook erg spannend voor je meid, gelukkig ook weer alles goed bij vk. Is toch altijd wel n geruststelling he?!

@Yojo, hoe gaat ie met jouw meissie? Barry weer niet thuis vanavond? Nou dan kunnen wij elkaar n handje geven want Chris heeft de komende 3 nachten nachtdienst, begint vanavond al.
    Ik vind het verschrikkelijk, maar het zijn maar 3 nachten in de 2 weken. Dat is wel te doen, ik neem mn petje voor je af want daar zou ik niet tegen kunnen.

@Pooh, hoe gaat ie met jou? Alles goed daar? Ben je weer wat optimistisch? Wij gaan deze ronde voor die roze wolk he meid, samen met Yojo en alle andere toch?!

@Linnie, he meissie... beetje erg zenuwachtig voor morgen? Hoe laat moet je bij de gyn zijn? Laat je het ons wel meteen weten? Ik hoop dat het er 2 zijn en dat je al n beetje verder bent meid!
    Suc6 morgen... t is gaaf om naar zo´n klein wormpje te kijken, dus GENIET ERVAN!

@All, sorry dat ik niet eerder hier kwam reageren maar ik heb gisteren mijn nieuwe autootje opgehaald, eerst gewerkt tot 2 uur en toen gelijk naar huis om Chris op te halen en daarna meteen door naar Vlaardingen. Ik heb nu n Alfa Romeo. Ik ben zo gelukkig met mn autootje!
    Vandaag had ik n evaluatiegesprekje over Giuliano dus kon niet eerder op internet komen.
    Ik voel me voor het eerst sinds die curretage weer lekker in mn vel zitten. Heerlijk werk, lekker lopende relatie, fijn gezin en n heerlijk sportief/snelrijdende auto voor mij. Ow en niet te vergeten.... heb vandaag bloed laten prikken op bloedstolling, ze hadden bloed nodig om te testen op o.a. prot.S/prot.C/lupus nog watte en nog vele andere dingen. Ik dacht altijd dat lupus n geslachtsziekte ofzo was. Maar over 3 weken ongeveer heb ik de uitslag.... althans kan ik bellen naar de gyn. En misschien morgen uitslag van de chromosomenonderzoek. Keep my fingers crossed dat ze mij morgen meer kunnen vertellen.
    Linnie.... jij morgen GOED nieuws en IKKE GOED nieuws... doen wij het daarvoor meid?

Ik kom morgenvroeg weer tokken.
    doei

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    En zonder erom gedaan te hebben STA IK VOOR DE VERANDERING WEER BOVENAAN
    JEEJ JEEJ JEEJ JEEJ

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    meiden ik ga lekker slapen tot morgen xxx

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wen ik heb m'n mobiel langs me liggen dus je smst maar als we iets moeten weten!

Miran barry komt vannacht om half twee even thuis tot elf uur morgenvroeg en gaat dan naar tsjechie tot vrijdag. Dus in principe zie ik hem vrijdag pas weer.

Slaap lekker allemaal!

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik ga ook lekker op stok.
    Slaap lekker allemaal

xxx

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    meiden ik ga lekker slapen tot morgen! xxx

En Yo als er iets is laat ik het weten! :D

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal,

Ik ga zometeen werken maar ben er om half 1/kwart voor 1 weer.

Tok dan!

19. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Goedemorgen kippetjes

@ Juffie, hoe vond je de gym gisteravond? Heb je vannacht weer zo lekker geslapen ;). Heel veel plezier vandaag bij de vk en ben benieuwd of je nog wat ziet op de echo :D ......

@ Linnie, het komt allemaal idd heel dichtbij nu :confused: , vidn het heel spannend. Met mij gaat het goed, heb alleen nu al 2 dagen last van hoofdpijn. Vrijdag weer naar de vk, en dan meten ze mijn bloeddruk dus ben benieuwd. Mijn mam had nl altijd een heel hoge bloeddruk tijdens de zwangerschappen...
    Hoe gaat het met jou dan meis? Helemaal zenuwachtig voor de eerste echo? Ben ook ontzettend benieuwd hoor, zal voor je veren en kom nog wel ff spieken vandaag hoe het is gegaan!
    En je mams knapt dan de babykamer op? Wat ontzettend lief van haar zeg!

@ Yojo, niet echt gezellie dan dat je haantje steeds weg is, zou er volgens mj niet tegen kunnen! Hoe gaat ie verder? Gisteren lekker gewerkt met je zus samen ;) ? Zijn de kids op je werk al lekker druk door het sintfeest?

@ Deli, dus Wesley heeft nu all en eigen willetje, dat nog niet helemaal is afgestemd op mama's wil ;) ? Hij vind het dus nog maar wat fijn om lekker bij jou in de buurt te zijn. Ik kan me voorstellen dat het ff zoeken is naar wat voor jullie een handig schema is en dat is mss idd wel hem op tijd wakker maken, maar dat is natuurlijk ook wel wat jammer wanneer hij nog lekker ligt te slapen :( . Hoe is het afgelopen nacht gegaan?
    En al een jaar hier in het kippenhok en nog steeds druk aan het meekakelen :) .......... Gefeliciteerd hoor!

@ Maria, op zich wel goed dat je mams dus verder onderzocht is en fijn dat ze er in ieder geval wat aan kunnen doen, Nu maar hopen dat het goed blijft gaan! En bij jou was alles ook goed? Is wel een lekker gevoel denk ik dat je nu officieel thuis mag bevallen? En de kleine is dus al goed ingedaald! Ik mag aanstaande vrijdag weer :D , gaan ze kijken of ons smurfje nog gedraaid is, want die lag in stuit :confused: , dus ben benieuwd!

@ Nata, wat fijn dat jullie de ruzie uit hebben gepraat, is het tenminste weer gezellie :D . Wat een ontzettend gave foto's heb je in je album staan van je pup zeg! Echt een scheetje **SMELT**.
    Hoe gaat ie verder met jou? Een beetje de rust gevonden nu je het niet meer zo druk hebt met je werk? Ben je al met volop in de studie of nog niet?

@ Wendy, spannend, spannend, spannend! Nog wel voor het weekend he ;)? Kan me wel voorstellen dat de spanning bij jullie ook op begint te lopen, iedere keer wel pijntjes, maar niet doorzetten. VVVEEEEERRRR, dat het snel gaat beginnen.......
    Kan je haantje de spanning nog een beetje aan?

@ Silly, Meis van harte gefeliciteerd met je haantje[​IMG]
    Eet smakelijk voor straks ;)
    En heb je inmiddels al bericht van je vriendin ;) , tjonge al 42 weken ja volgens mij ben je het dan echt wel beu!
    Hoe gaat het met jou? Trek je het allemaal nog een beetje? Suc6 vandaag met auto kopen ;) .

@ Dagdromer, je hebt gelijk dat je nu lekker geniet van de sociale contacten. Je hebt er nu idd tijd voor en het is toch heerlijk om er uit te kunnen! Kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent naar jullie mannetje! Ik ben nu al nieuwsgierig naar ons smurfje :oops: , en moet nog wat langer wachten ;) .

@ Melanina, wat vervelend dat de test nog steeds pos. is, maar wordt ie ook nog steeds donkerder?

@ Pooh, meis hoe gaat ie bij jullie? Weer een beetje de rust terug gevonden inmiddels?

@ Miranda, ik ben idd niet meer aan het werk, thuis wel druk met vanalles hihi. Wat fijn meis dat je werk zo goed bevalt! Alles gaat dus weer een beetje beter, super hoor, had je ook wel verdiend zeg! En ik ga veren voor een goede uitslag van vandaag en natuurlijk ook alvast voor die andere ;) ! Kom nog wel ff spieken vandaag, want ik wil natuurlijk graag alles weten ;) ....

@ Mink, hoe is het meis? Ben je nu al begonnen met minder werken of heb je het nog steeds zo druk?

@ Riddle meis hoe gaat ie met jou? Heb je al een poosje gemist :( .

Hier gaat het goed, alleen wat kleine kwaaltjes, maar prima te doen ;) . Vandaag maar ff wat rustig aan doen. Was vanmorgen al om 5 uur wakker :confused: , dus kruip er vanmiddag nog maar ff een uurtje in denk ik :D .

Kippies allemaal een dikke knuffel en tok snel!
    Liena

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

linnie heel veel succes vandaag!

liena: vond het weer gezellig gister :) ook nog wat geleerd natuurlijk ;)

all: fijne dag en tot vanmiddag!

xxx

Deel Deze Pagina