[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Hidieho!

Ja tuurlijk dat geloof ik best! Een kindje heeft sowieso veel meer begeleiding nodig en moet veel meer leren. Alleen in het begin schijnt een pup intensiever te zijn, althans dat zegt de buurvrouw, die nu een pup heeft en een kleine meid van 2. :rolleyes:

Die van ons ligt ook nooit in haar mandje. Gaat echt de hele dag door, je kan geen minuut de andere kant op kijken want ze pakt alles in haar bek, plast overal (en als je niet uitkijkt poept ze en wil ze het ook nog opeten :confused:) dus de hele dag draait echt alles om de pup. Na twee uur doe ik haar wel in de bench en dan piept/gilt/blaft ze even, soms een paar minuten, soms een half uur en dan slaapt ze weer 1,5 uur en dan begint het weer van voren af aan: uitlaten, eten/drinken, direct weer uitlaten voor de plas, na een half uur weer voor de grote boodschap, spelen, bijten, rennen. Tien keer per dag naar buiten plus nog tien keer plasje opruimen (en buiten de grote boodschapjes). Die van ons wordt ook gewoon niet moe, is nog geen één keer uit zichzelf gaan slapen. En je kan niet vroeg naar bed want de laatste ronde is om 24.00 uur en de eerste om 7.00 uur (en dan moet je naar buiten dus al aangekleed zijn) anders is alles nat en kan je weer twee wassen draaien.

Voel me dan ook echt geradbraakt! :) Maar uiteraard duurt dat een half jaar en dan kan ze bijna alles en luistert ze beter. Wil het verder helemaal niet vergelijken, maar wij hadden nooit verwacht dat een pup zo intensief zou zijn. Je kan ook niet meer even weg, dan gaat de pup mee in de auto met hele hebben en houden en op straat kom je amper vooruit. Ook met vakantie moet je rekening houden dat de hond mee kan, enz.

Ik ben heel blij als ze hele wandelingen mag gaan maken (mag nu nog niet) want dan kan ze daar haar energie in kwijt. :D

Haan en ik weten in ieder geval hoe het is om geleefd te worden! En dat zorgt hier soms ook voor spanningen, haha. Maar komt allemaal wel goed.

Zo einde ego!

Hoe is het verder met iedereen? Wendy? :rolleyes:

2. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @Dag Dat is mooi. Komt vanzelf, hè. Spannennnd!

@Liena Bij jou dus ook alles z'n gangetje. Niet te veel dromen meer?

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Nata, hahahaha.... Je bent er in ieder geval heeeeeeeeeeeeel druk mee ;)

Maar wat je zegt, het is in het begin goed investeren en dan heb je straks een leven lang een super leuke hond, wat het is wel een schatje! :)

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Weten we trouwens hoelaat Linnie de echo heeft?

Dan schroef ik mijn veer-modus tegen die tijd nog effe een beetje op!

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen meiden!

Hier tot mijn grote ergernis nog steeds alles rustig :(
    De spanning loopt wel heel erg op zeker bij mijn mannetje!
    Verder voel ik me wel goed.

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey! Wees blij dat je je nog goed voelt! Beebje komt vanzelf! Snap wel dat het voor je haantje nu ook spannend is :) over 2 wk. zijn jullie zeker weten papa en mama :)

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    das een goed vooruitzicht!

8. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Ja da's waar Deli! Af en toe denk ik waar ben ik aan begonnen, kom niet meer aan mezelf toe, maar het gaat elke dag beter dus komt vanzelf goed!

Ja Linnie, hebben jullie de echo al gehad? Kan niet wachten! :D

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Nata, het valt ook niet mee als van de ene op de andere dag ineens je leven "geleefd" wordt! I know! Ik heb nooit gedacht waar ben ik aan begonnen maar wel eens gedacht, zat je nog maar lekker in mijn buik :D dan was hij toch bij me maar had ik toch even tijd voor mezelf ;)

Nou, Lin... Wij zitten in spanning!

10. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @Deli Ja, snap ik!

Li-in Kom nou!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Niemand weet hoelaat he?

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Deli, jawel ze moest er vanmorgen om half 10 zijn dus ben erg benieuwd naar uitslag!

13. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    hee hee,

We hebben net een andere auto gekocht. We kunnen hem zaterdag ophalen! Krijgt nog een nieuwe apk, en er worden wat dingen gerepareerd/ verholpen die we tijdens het rijden ontdekt hadden.
    Ben er echt helemaal blij mee. Zometeen nog even met haantje mee boodschapjes doen. Nog niets gehoord van Linda?

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nee silly, ik heb net n smsje naar dr gestuurd... ze moest vanmorgen om half 10 bij de gyn zijn, hopelijk is alles goed en krijgt ze gewoon n drieling. Hopelijk is ze van dr stoel afgevallen van verbazing en heeft ze ons nog niks kunnen laten weten daardoor!

15. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    haha, ik hoop voor der dat alles goed is!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, fijn dat je dat wist. Ben zooooo benieuwd!

@ Sil, fijn van je auto! Lekker hoor :D weer iets leuks om na uit te kijken! Doe je rustig aan met boodschappen doen?!?!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Sylvia, ik heb maandag ook n nieuwe autootje voor mn eigen gekocht. Hij rijdt heerlijk. Chris neemt m mee als ie de nachtdienst in gaat gisteren, vanmiddag en morgenavond!
    Ik ben er heel blij mee.
    Wat voor auto had jij ook al weer? was dat niet n megane?

xxx

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    "Deli, ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet zeker wist maar had haar berichten terug zitten kijken en zag n tijd te staan. Mijn oog viel erop en toen ging ik kijken en bleek dus dat zij er vanmorgen om half 10 moest zijn. Sorry het is niet netjes maar nu weten we tenminste dat ze al geweest is. Ik heb haar net n smsje gestuurd maar heb nog niks ontvangen van haar. Zo gauw ik iets hoor laat ik het jullie weten.

19. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    ja, ik doe heel rustig aan. Loop alleen mee naast de kar. Is best leuk hoor, boodschappen doen, en dan anderen zeggen wat ze moeten pakken!

20. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    ben er even van tussen! tok later

Deel Deze Pagina