Jeps! Ik wil vandaag de 700 halen! Maar had nog iets leuks, wat meteen het boek in kan: Ik ging even kijken in mijn berichten om te zien wanneer ik bij mijn laatste eisprong/ongi de pijn in mijn tepels begon te voelen. Volgens mijn agenda zou mijn eisprong op 19 maart geweest zijn, dus ik druk op pagina 72 en ja hoor zit ik gewoon precies op de goede pagina! 19 maart! Toeval? @Mup; Hoe voel je je?! Gaat alles goed?
@ Miranda, hoe dichter je bij je nod komt hoe spannender het word toch. Maar wel al goed dat je je hoofd tot nu toe zo cool hebt gehouden. @ Linnie, ik mag niet klagen. Heb niet heel veel symtonen. Maar ergens voelt het wel goed aan. Ben soms natuurlijk wel onzeker. Maar we zullen zien. Hoe gaat het met jou nu.
Fijn dat je je er nu goed bij voelt! Bij de vorige zwangerschap had je een slecht voorgevoel toch?! Deze keer komt alles goed, ik weet het zeker! Ik voel me wel goed hoor! Vind het enorm spannend om aan de Clomid te beginnen en ben wel een klein beetje bang dat het misschien nog wel heel lang gaat duren.. Maargoed, geduld is een hele schone zaak!
@Mupkuh, dat heeft wel veel moeite gekost hoor want je voelt wel wat aan je lichaam maar je gaat zeggen ach.... t komt daarvandaan of net als die koude rillingen en vermoeidheid kan met de griep te makn hebben gehad die ik vorige week had. Het enige wat ik echt heel erg heb gehad en nog heb is pijn in mijn onderrug/liezen en bovenbenen en aan de andere kant denk ik dan weer ik heb een vergroeiing aan mijn wervelkolom en dat zal daar wel van zijn. Ik zoek gewoon een oplossing. Nu is die afscheiding bruin/roze van kleur en dan denk ikook zie je wel ik wordt ongi. Ik zie het morgenvroeg wel weer aan mijn temp toch?! Maar het is makkelijker gezegd dan gedaan hoor! Zolang het bij jouw goed voeld meid zal de zwangerschap ook echt wel goed zijn... jij als a.s. moeder voelt dat nu zelf als de beste. Ik heb altijd mijn intuitie gevolgt als moeder en heeft me nog niet 1x laten zitten ondanks dat andere mensen het tegendeel zeiden tegen mij. Ik ben volhouder! Geniet van iedere moment Mupkuh, hoe moeilijk dat het ook kan zijn voor je!
@ Miranda, je ziet het idd snel genoeg aan je temp. Maar het kan ook zijn dat ie pas op de dag zelf omlaag schiet. Maar we hopen het beste @ Linnie, met clomid kan het zo gepiept zijn hoor. Dus ik ga heel hard duimen voor je. Ik probeer het maar gewoon positief in te zien. Want dat het de 2e keer weer misgaat, die kans is toch een stuk kleiner.
Heey kippetjes ............. Ik kom ook snel ff het hok binnenwaaien, ben druk aan de schoonmaak, maar kon het ff niet laten. Zal eerst maar eens ff bijlezen, want er is al weer heel wat gekakeld....... Tok zo Knuffel van Lienakip...
Mijn haantje zei gister trouwens dat hij met vrienden had afgesproken, die kwamen een middagje naar ons 28 juni Ik zei, neeeeeeeeee dan is het kippendag... Dus nu gaat ie het verzetten
Hallo lieve kippies, Ook vandaag weer helaas geen tijd om te tokken. Ik wil wel even alle wachtenden heel veel succes wensen en we blijven veren! Het is op het moment gekkenhuis op kantoor. En de drukte van de aankomende bouwvak + nog een een verhuizing van ons kantoor wat helemaal op poten gezet moet worden. Ben inmiddels meer full timer dan part timer. Ach ja, ook weer extra centjes om uit te kunnen geven aan leuke spulletjes Veel liefs en een kippeknuffel!
@ Deli, heeft de suikerkoek je gisteren een beetje troost kunnen bieden . JAJAJAJAJA, nu schiet het echt op met je keuken. Je moest wel een lange adem hebben, maar fijn dat er nu schot in zit. @ Nata, zou wel heel mooi zijn als je idd zwanger kan verhuizen. En gisteren lekker uit eten geweest met haantje? Vind ik ook wel een keer een goed idee En hoe gaat het met de EK poule, sta je nog steeds tweede? Gaaf trouwens dat jij ook mee kan met kippendag........... @ Juffie heerlijk he al die cadeautjes van je kids? Wel lief dat ze aan je denken....... Hoop wel dat je gewoon mee kan met kippendag hoor, anders moet ik helemaal remiakip reizen ............ En jou haantje ook last van zwangerschapshormonen? Schijnt idd dat mannen hier ook last van hebben he , worden ook ineens prikkelaar, gaan meer eten . @ Kristel, wat een rare muts zeg die assistent. Hoe gaat het vandaag met je? Hoop dat je weer een beetje opgeknapt bent meis.. Heb je al een idee wanneer je nu naar de gyn. kan? Zou fijn zijn als dat zo snel mogelijk kan. Jammer dat je niet mee kan met kippendag, maar ja een vakantie is toch ook wel heel erg lekker....... 8) @ Queenbee, ik blijf voor je veren hoor, zou geweldig zijn als je eigen huis verkocht is als je gaat verhuizen..... @ Miranda, blijft spannend he? Hoop voor je dat het bij de afscheiding blijft....... Ik blijf voor je verenVVVEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRR @ Mink, heeft je baas nog geen vragen aan je gesteld ? En het groeien van de (.)(.) gaat idd heel snel, voelde ik ook meteen al aan de bh's . Haantje zegt overigens dat hij er geen problemen mee heeft . @ Linnie, blijf rustig ademhalen , maar wel heel veel toevalligheden he . Ik blijf gewoon voor je veren hoor........ @ Tuurlijk veren we ook voor jou Belinniekip..... We veren voor allle kippetjes......... maakt niet uit waarvoor @ Hebben de kippetjes allemaal last van verlate voorjaarmoeheid , maar goed dat we dan met de kippen op stok mogen he .....
Hey Liena! Die koek heeft me zeker getroost maar heb toch liever mijn gezellige kipjes onder het genot van een koek hihihihi.... Hoe is het met jou meid? Kledingkast helemaal op orde?
He bah! Nu denk ik weer aan zo'n lekkere koek dacht vanmorgen nog NEEEEE Delikipje je neemt er niet weer eentje mee.... Jammer!
Heey Deli, Tuurlijk wil je liever de kippies om je heen , maar wel fijn als er dan iets is wat je dan ff door het moeilijke moment heen kan slepen he Ja de kast heb ik weer op orde 8) , ben nu in de huiskamer bezig, ff snel een doek erdoor he , dan lijkt het al weer heel wat. Verder gaat het best goed. En hoe gaat het vandaag met jou en je kuikentje? Heb trouwens ff een vraagje. Is er een zwanger kippetje die me eens wil vertellen wat ie per dag ong. eet? Als er iemand is mag je me wel een PB sturen......... Ik ben nl ineens heel onzeker over de hoeveelheid. Aan een kant heb ik het idee dat ik genoeg eet, maar vanmorgen was ik toch weer 1,5 kilo lichter dan vorige week . Dat is nou net niet helemaal de bedoeling. Hoop dat er iemand is........
Liena wat ik eet: 'smorgens neem ik een kop cornflakes om 7 uuren ik neem 4 sneedjes brood mee naar mijn werk (af en toe dus een koek tussendoor ) en dan gewoon avond eten. Fruit heb ik niet zo heel erg trek in de laatste tijd eigenlijk maar eerder nam ik gewoon een appeltje tussen door nog. Ik heb wel periodes gehad dat ik echt meer trek had en dan nam ik biscuitjes tussen door of stukjes komkommer. Misschien komt het toch een beetje van de drukte en spanningen voor de bruiloft en zo dat je wat bent afgevallen! Geen zorgen maken, die kleine pakt echt wel wat ie nodig heeft hoor meis! Met mij en mijn kuiken is alles goed! Kuiken is erg druk aan het bewegen nu, wel grappig, voel je boven de voetjes/beentjes en onder krijg je van die fijne elleboog-stoten
Jawel, kon ik juist wel heb dus geen koek meegenomen maar omdat jij er nu over begint vind ik het jammer hahaha.... Maar heb ipv zo'n vette koek van mijn haantje een liga fruitkick meegekregen vanmorgen, lekker gezond met appeltjes
Potjandriedubbeltjes! Nu heb ik ook zin in koek! Maar nog steeds geen suiker voor Linnie en ik hou het echt heel goed vol! Ben zo trots! @Liena; Gewoon eten waar je zin in hebt! Als je lichaam meer nodig heeft laat ie dat snel genoeg weten hoor No worry's! Worry's = slecht voor de beeb
Ja het zou best kunnen dat het nog komt van de spanning rond mijn bruiloft. Volgens mij eet ik nl best veel. Mijn schema is: Opstaan 6.00 uur: halve appel. Opstaan 9.30 uur: 2 broodjes Tegen 11.30 uur: schaaltje yoghurt Lunch 13.30 uur: 3 broodjes + kopje soep Tussendoor: Appel en liga Avondeten: Aardappels, groente en vlees, wel afgewogen, maar dat is voor mijn eigen gevoel en toetje Na het eten en voor naar bed gaan: Musliereep, bakje fruit Wel knap hoor dat je de verleiding hebt weten te weerstaan. En een fruitkick is ook veeeeeeel lekkerder
Liena: Fruitkick, lekkerder? zo heb ik het niet ervaren En wat Linnie zegt, gewoon eten als je voelt dat je moet eten. Als je gewoon gezonde dingen neemt is dat toch geen probleem! Je kunt je eigen helemaal en scheur eten en gemiddeld aankomen maar je kunt er ook opletten en normaal eten en hartstikke veel aankomen, het is maar net hoe jou lichaam met je zwangerschap omgaat volgens mij! @ Linnie; Delikip is ook trots op jou! Maar jij bent straks een prachtig zwanger kipje dus NIET DRUK OM MAKEN! Echt niet doen meis!
Okeey, ik ga gewoon proberen om me er niet te druk over te maken. Mocht het nog verder zakken, vrijdag over twee weken weer naar de vk en dan daar maar ff overleggen..... In ieder geval bedankt voor jullie lieve woorden............ Kippies ik ga het hok weer ff verlaten. Haantje is weer thuis, dus gaan samen ff wat dingen ondernemen. Tok jullie snel weer Dikke kippenknuffel van Liena