Hey hey, Ben ik ook weer even. Mijn pc heeft de laatste dagen nogal problemen. Word er gek van als ie zo blijft hangen.
@ Miran, ik snap dat je niet ermee stopt om het toch te proberen nu. Ook wel logisch, dat zou ik ook niet doen hoor. Maar nu worden het idd 3 spannende weken nog voor je. En super dat je je zo goed voelt! Zo doorgaan . Ik denk dat hoe beter je je voelt hoe positiever het ook voor jezelf is. Ik vind het erg lief dat je mij een berichtje hebt gestuurd ik zal je zo nog ff wat terug typen! @ Liena, dankje wel meis. Ik moet het ook gewoon doen. En misschien laat ik mijn vriend wel een afspraak maken dan is die 1e stap gezet en daarna kan ik het verder wel. Succes met het geboorte kaartje wat gaat de tijd toch snel. @ Lin, Hahah, komt wel goed schatje leuke reclame is dat he. Maar ik weet het. Moet gewoon naar de HA. Voor deze ronde was het zo 50/100 dat ik wou gaan, nu eerder 90/100. Dus het moet gewoon ook voor mijn eigen gevoel is het beter. En hoe gaat het verder met jou meis? Wat vliegt de tijd man. Alweer bijna 8 weken! @ Kristel, nieuwe bh's kopen? Dat wil ik ook hahah, doe mij ook maar wat maatjes meer daar . @ Wendy, je beebje zit lekker . Maar hoop toch dat ie er snel komt hoor. Hij komt toch niet op 5 december? Hehe. @ Pooh, Ja idd ik vertel ook over het bloed verlies en dat ik niet normaal ongesteld wordt en 2 weken lang. Want als ik wel normaal ongie zou worden en geen eisprong kan vinden dan zou hij wel zeggen wacht nog maar een jaar denk ik. Maar er speelt nu zoveel mee. Lief dat je op me reageerde. Bedankt voor al jullie steun. Ook mede door jullie woorden overtuig ik me er meer en meer van dat ik niet zo lang meer moet gaan wachten. En als me HA niks doet, dan moet ik een andere zoeken! Echt bedankt meiden knuffel voor jullie
Heb eindelijk mijn eigen internet verbinding voor op m'n laptop! Alleen naar mijn idee wel een beetje sloom.....zal even wennen zijn denk ik en anders maar even omhoog schroeven!
Nice een laptop met internet verbinding Yojo! Idd als die te traag is moet je de boel maar omhoog schroeven . Oh man. Ik schoot uit met mijn tandenborstel zo op 1 van de wortels voelt nu net alsof iemand me op me bek geslagen heeft hoezo blond.
Ja hij is echt traag....zo irritant....bijna de neiging om gewoon in de kou achter de pc te gaan zitten.... Eens even een briefje schrijven voor de provider.....
hey allemaal! zo nog maar 1 dagje vandaag wel wat harde buiken gehad dus het wordt tijd ook dat ik lekker thuis ga uitrusten zo lekker aan de patatjes. Ongezond maar wel erg lekker heb geen puf om te koken en haantje moet vanavond ook weer werken dus even makkelijk vandaag.. tot later! xxx
@ My, luister maar naar de kipjes en laat je niet altijd afschepen een ha kan het ook fout hebben of gewoon niet weten! @ Juffie, meis, geweldig! Lekker hoor nog maar 1 dagje! Wel verdiend hoor! Geniet maar van de patatjes! @ all, zo kwam uit m'n werk en Wesley sliep meteen in de auto dus thuis in bed gelegd en heb het thuis al aan kant dus als mijn haantje het morgen op papa-dag netjes houdt heb ik zaterdag een rustige dag. Normaal deed ik zaterdag altijd het huishouden voor een groot deel maar nu met Wesley en werken vond ik dat ik een andere weekindeling moest maken Oh, nog even showen
@ Deli, als mijn HA me niet verder wil helpen moet ik gewoon op zoek naar een andere.. Hij kan idd niet altijd alles goed hebben en dingen zien zonder te (laten) onderzoeken. Wat is Wes toch een schatje! Is ie al bijna 4 maanden!? Wat gaat het snel man.. Mooi dat je het huis alweer aan de kant hebt, andere weekverdeling is idd beter als je een kleintje hebt. Kun je lekker van je mannetjes genieten .
@ My, jij voelt wat je voelt en je kent je lichaam het beste dus altijd naar je gevoel luisteren! En aandringen op onderzoek is een goede want dat kun je beter voor niets laten doen dan een keer niet toch! Voor je zelf opkomen hoor meis, die ha's hebben ook niet alle antwoorden en jij zit er mee!
hallo allemaal, gisteravond kon ik niet op de site komen? heel raar... de cho was helemaal goed. Ik heb weinig vruchtwater, dus mijn buik bestaat echt grotendeels uit baby hahaha Verder is alles oke. Ik vinds het lekker dat ik nu minder werk, athans meer op kantoor kan doen Wendy; ik wacht met je mee, spannend hoor! Deli; wat een lekker ventje heb je toch hahaha My; gewoon naar de HA gaan, daar betaal je toch voor en anders gewoon een ander zoeken... Yoyo; ik hoop dat je verbinding snel wat beter is miran; fijn dat je momenteel een betere periode ingaat en je lekker in je velletje zit Lin: gefeliciteerd met de goed echo, mooi om te zien he, zo'n boontje, straks zie je nog meer en dan ben je helemaal onder de indruk, zo mooi vanavond begint mijn cursus, zeker bevallen, dus ben wel benieuwd hoe ik dat ga vinden hahahaha ik ga nu chinees halen, dus tok laters
@ Mink, veel plezier vanavond. Goed zo dat de echo helemaal goed was! @ Deli, Stoere Wesley . Hij doet me aan mijn broertje denken toen hij nog een beeb was, alleen had mijn broertje hele erge bolle wangen hehe. En ik weet niet echt wat mijn gevoel zegt.. Ik kan wel gaan afwachten maar straks is dat juist iets wat ik niet moet doen als er wel iets is? Nouja nog 5 dagen en dan moet ik ongie worden.
En Mink was het leuk op de cursus? Ik ben net thuis van de ouderavond. Het is me reuze meegevallen. Allemaal tevreden ouders. Nu nog even internetten en dan naar bed. Om zes uur gaat de wekker weer. JUFFIE MORGEN VEEL PLEZIER OP JE LAATSTE DAG!