[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Have fun Liena! :)

Ik ga even pauze houden! Ff een frisse neus halen buiten, want ik heb echt even daglicht nodig! (mijn kippenkantoortje heeft geen ramen)

Tok zo!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, goed zo meid! Tok later!

@ Linnie, tok zo! Geniet van de frisse lucht :D

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Kippies

Ben ik weer even...net alles bijgelezen pfff....

Hier gaat alles redelijk....kan weer redelijk wat doen in huis, moet niet gaan rennen en vliegen maar verder gaat het redelijk.....morgen twee taarten bakken voor de verjaardag zaterdag en een partytent opzetten, lichtslangen ophangen en balonnen en de tuin verder versieren en wat laatste boodschappen doen dus ben wel weer lekker bezig...

@Kristel..balen meis van de uitslag..wanneer mag je naar de gyn.? hoop dat daar wat duidelijkheid te krijgen is..

@All...ik denk aan jullie allemaal hoor! Aan alle moeie/misselijke zwangere kippies en ook aan alle klussende kippies!

Ik kan momenteel alleen maar wachten, wachten en nog eens wachten tot mijn eerste ongi. weer komt...zal nog wel ff duren denk ik...curretage is vandaag precies 3 weken geleden

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    miran, zolang je geen rood verliest kan het nog alle kanten op. zijn meerdere meiden met bruin verlies die toch zwanger waren. En wat de temp betreft, mijn temp ging deze ronde op de tweede dag van me ongi pas omlaag. Ik veer heel hard voor je meid, geen bloed geeft moed!

Mup, fijn dat het goed gaat met je en die onzekerheid is logisch, na de eerste echo zal dat wel afnemen kus

Kristel, wat een ***** ass bij de dokter kon ze beter niks zeggen. ben benieuwd wat de gyn er van gaat zeggen. veer veer veer

lijkt idd wel een vermoeidheids dip in het kippenhok, heb er zelf ook last van en ben niet eens zwanger...

Liena, eet wat jij wilt eten. Als je weer naar de vk gaat kun je het daar gewoon bespreken. komt wel goed schatje!

Collega van me haantje vertelde gisteren dat bij zijn vrouw 'alles' er uit moet ivm pap.... kon me haantje niet zo goed navertellen. Zij hebben 3 kids en willen er ook niet meer. Mijn haantje begon gelijk over onze kinderwens en die collega zei; 'stoppen met roken!' Had ik ook al tegen hem gezegt.... Nu belde hij vanmorgen om te zeggen dat ie z'n laatste sigaret heeft gerookt..
    Lang leve de collega haha
    Nu maar hopen dat ie het vol houd en dat het effect heeft want hij twijfelt nu al aan zichzelf dat het aan hem zou liggen dat we nog niet zwanger zijn.

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    @ Rid, goed om weer wat van je te horen. doe nog wel rustig aan hé! Morgen dus taarten bakken, en alle andere voorbereidingen klinkt goed meid, houd je weer lekker bezeg idd.
    denk aan je, kus en knuffel

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Riedel! Gelukkig gaat het iets beter! En inderdaad ook fijn dat je lekker bezig kunt zijn nu voor de verjaardag! En we wachten samen met je af hoor meis! Hopelijk komt het snel allemaal op gang weer!

@ Pooh, laat je haantje zich niet meteen helemaal druk maken meis! Het is altijd beter om niet te roken natuurlijk maar er moet nu niet een angst komen die misschien niet nodig is bij hem!

Jullie zijn een half jaar bezig nu en dat is best lang voor je gevoel maar toch heel normaal he meid!

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    deli, ja dat zeg ik ook tegen hem maar hij is er wel bang voor dat het aan hem zou liggen...
    Heb al met hem gepraat dat we er samen voor gaan en dat we mocht het niet lukken, samen er ook wel uitkomen. Maar is wel vervelend voor hem dat ie zich daar druk om maakt. Maar goed dat stoppen met roken is zo wie zo goed!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Precies het kan nooit kwaad maar roken wil niet altijd wat zeggen hoor!

Toen wij zwanger wilde raken dacht ik daar ook meteen aan mijn haan rookt nl. al best een hele tijd, een jaar of 16 maar het is toch goed gekomen!

Niet dat dat wat wil zeggen want je weet het natuurlijk nooit maar je niet nu al druk maken joh! TOKKA ;)

9. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    nee dat zeg ik ook tegen hem.
    Een vriend van ons was pas hier en vertelde dat z'n biologische klok aan het tikken is haha, hij vertelde zo van oh dat doe ik dan wel even. Hij wist nog niet dat wij bezig waren. Hij zei tegen mijn haantje, zo jullie mogen nu ook wel gaan beginnen nu ze klaar is met de studie. toen zei mijn haantje en ik, zo makkelijk gaat dat niet altijd hoor. hij weer van 'nou ik schiet in een keer raak' Toen zei ik, wij zijn ook al een half jaar bezig... Daar schrok hij wel van, hebben toen een gesprek met hem gehad over dat het niet altijd in een keer raak is.

haha was wel grappig dat gesprek, hij ging er echt vanuit dat als je stopt met de pil, je gelijk zwanger zal zijn. uit die droom is hij nu ook weer.

misschien dat me haantje hierdoor ook wel wat onzekerder is geworden. maar ben wel blij dat hij er nu vanaf weet, heeft me haantje ook iemand om er over te praten want ze zijn als broers voor elkaar.

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Jeetje wat erg zeg voor die vrouw. Ze wil dan misschien geen kinderen meer, maar het is toch heftig. Ik heb zelf pap 3a en ben er als de dood voor dat de hele handel eruit moet later.

En idd lang leven die collega zeg. Super dat je mannetje gestopt is met roken.

Ik denk ook wel dat het na de eerste echo afneemt. Iig voor een heeel groot deel.

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ben ik weer!

@Pooh; Er staat gemiddeld een jaar voor, dus nog geen zorgen maken hoor :) 90% van de vrouwen worden pas binnen het jaar zwanger, dus een half jaar is nog goed te doen! :D
    Onze tijd komt zeker nog wel! :D

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Iedereen weg?! :(

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hellow!

Hier een kippie met een kop vol snot....pfff echt niet fijn. Ben al zo moe en dan ook nog slecht slapen erbij. Maar ja komt wel goed!

Straks echo. Vind het heel erg spannend.

Tok jullie later!

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    lin, idd onze tijd komt ook nog!

15. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey meisjes

hoe is het met jullie?
    Mup hoe is het met jou voel je je goed?

Pooh en linny jullie tijd komt ook wel. :)

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Biw :D was ff druk hoor!

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    spannend yojo. laat wel ff weten hoe het was hé

18. maria04

maria04 Niet meer actief

Yojo succes met je echo!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja laat t weten straks!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Succes Yootje! Dit was weer die pretecho of niet?

Deel Deze Pagina