Ik wil iedereen hier n rustige nacht toewensen behalve Wendy (niet rot bedoeld meid), hopelijk komt haar kleine knulletje vannacht op de wereld! Ik ga lekker slapen en kom morgen rond half 7 wel even n blik werpen. Tok morgen xxx
Niet rot bedoeld he maar wil weer n nieuw kuikentje hier in onze kippenhok. Mocht het vannacht toch zo ver zijn Wendy dan wens ik je heel veel suc6/sterkte en veel plezier toe. Ik hoop dat mijn ei toch het zaadje gevonden krijgt hoor! hahahahaha
Heey goedemorgen kippetjes Hoe is het hier hier met iedereen? Wat gaat het toch snel he zo'n weekend . @ Melanina, nog van harte met je verjaardag meis, had nog geen tijd gehad om hier op het forum te reageren , mar had wel vluchtig ff wat gelezen en aan je gedacht hoor zaterdag . Veel cadeautjes gehad? @ Juffie, en vandaag je eerste officieele verlofdag , lekker genieten van de rust, of heb je nu juist allerlei dingetjes gepland? Hoe gaat het verder met je? Lekker weekend gehad? Gefeliciteerd met je 36 weken! @ Miranda, hoe was het zaterdag bij je oma? Wat vervelend dat het niet zo goed met haar gaat zeg. En je pols is dus ook nog niet helemaal weer de oude. Nu moet je woensdag weer voor controle? Hoop dat het snel weer wat beter gaat. En gisteren je eisprong en goed geklust , dan zal ik het veermodus weer voor je aanzetten! Vandaag mag je weer werken? @ Silly, fijn dat de echo goed was meis, je kleine heeft dus wel genoeg ruimte , ook wel fijn he........ Verder alles een beetje rustig in je buik op het moment? Balen dat je je auto nog niet op kon halen zeg, maar het is nu alweer bijna woensdag dus nog 2 dagen geduld en dan toch eindelijk lekker genieten van je nieuwe car! @ Linnie, meis jij ook alweer dik 8 weken! Gaat best snel he? Heb je nog steeds niet te veel last van kwaaltjes ? Is haantje inmiddels ook een beetje aan het idee gewent? En nog steeds actief met MvM? @ Deli, je hebt haantje dus ook vroeg zijn bed uit getrommeld vrijdag, het echte leventje gaat beginnen . Maar idd kan best wel goed zijn voor het ritme van jullie mannetje en uiteindelijk hebben jullie er allemaal baat bij dat je 's ochtends goed uitgerust opstaat toch? Beetje een lekker weekend gehad? Ik ben idd ook erg benieuwd naar baby-day ..... @ Riddle, hoe gaat het met je meis? Is de hoofdpijn wat afgezakt de laatste tijd? Werk je nog steeds tot ong. 14.00 uur? Nog maar ff en je zit ook al weer op de helft! @ Mink, wat een gave baby-kamer zeg! Kan me voorstellen dat je baalt dat de kast er nog niet is, maar het begin is er in ieder geval en dat ziet er prachtig uit. Hoe gaat ie verder met je? @ Kristel, de enige tip die ik je kan geven zodat de dagen sneller gaan is afleiding zoeken , en maak je vooral niet te druk meis! We hopen gewoon dat het allemaal goed mag gaan en jullie over 8 maanden kunnen genieten van jullie beeb! Je hebt trouwens een mooie baby-site gemaakt! Heerlijk om daar zo mee bezig te zijn he ? Heb je het weekend een beetje bij kunnen slapen? @ Wendy, je geduld en uithoudingsvermogen worden behoorlijk op de proef gesteld door jullie mannetje zeg? En die van ons ook trouwens, we zijn allemaal erg nieuwsgierig volgens mij . Moet je deze week nog weer naar de vk? Want nu zullen ze toch wel alvast eens kijken wat evt. te gaan doen of nog niet? Ik hoop trouwens dat het allemaal niet nodig is en we snel een berichtje van je buddy krijgen hier @ Mupkuh, gefeliciteerd, vandaag ook al 22 weken. En het blijven kijken naar plasjes etc doe ik ook nog steeds hoor . Hoort gewoon bij mij . Verder gaat het goed met je? @ Nata, hoe gaat het met je baby-hondje ? Volgens mij brengt het veel leven in de brouwerij of niet . Heb je een lekker weekend gehad? @ Myprecious, hoe gaat ie met jou meis? Wanneer heb je je NOD ook weer? Heb je het er al met je haantje over gehad, dat hij evt een afspraak voor je zal maken bij de ha? Wil je niet opdringen hoor , maar wil je ook gewoon graag snel op de roze wolk hebben. Dat gun ik je zo! Dikke knuffel! @ Yojo, meis hoe gaat het met je? Beetje genoten van het weekend? En die vrouw dus al bevallen, spannend dan hoor. Hoop dat alles goed gat met haar en de kleine! Hoe gaat het met jou dan? Kan me voorstellen dat je het niet blij was met de doos van Prenatal, krijg je nog net ff een duw na . Dikke knuffel.... @ Dagdromer, bij jou wordt het ook steeds spannender zeg! Maar de beeb moet voor het mooie vandaag of overmorgen pas komen dus , ben benieuwd wat jullie kleine doet . Verder voel je je goed? @ Pooh, leuk he die visite , vooral wanneer je eigenlijk andere dingen op het programma hebt staan . Maar toch nog wel ff een momentje samen gehad? Ga in ieder geval ook weer voor jou veren hoor! @ Maria, en zaterdag lekker laten verwennen bij de schoonheids salon? Volgens mij knap je daar heleaal van op of niet? Lekker relaxen? Hoe gaat het verder met je? Je schiet ook al op naar de 38 weken! Hebben de telefoons in de buurt hoor, zal je zo nog ff een pb sturen . @ Queenbeeeeeeeeeee waar ben jeeeeeee?/ Hebben jullie het zo druk ? Hier alles goed, druk weekend gehad, maar wel erg gezellig. Zaterdag zijn mijn paps en mams de hele dag geweest. De babykamer is nu echt helemaal klaar, vandaag alleen nog ff weer een beetje schoonmaken want ze zijn er nog aan het zagen en borgen geweest, mannen . Zal kijken of het lukt om nog een paar foto's te plaatsen . En vandaag 36 weken Kippies allemaal een heel fijne (werk)dag en tok snel. Dikke knuffel Liena
O ja vanmiddag hebben we nog een ligging-echo. De vk denkt dat ons smurfje toch wel goed gedraaid was nu maar ze wilde het wel zeker weten want het was wat lasig te voelen doordat de kleine al behoorlijk ingedaald is. Dus ben benieuwd........
goedemorgen! liena: ben wel erg benieuwd hoe julllie uk nu lag. Lag hij/zij nog steeds in stuit? En ja alweer 36 weken!
ja daarom. de wekker gaat toch vroeg. ga er of zo nog even in of vanmiddag misschien wel even. Nu ben ik eigenlijk wel goed wakker dus denk dat ik zo maar lekker ga rommelen hier in huis..
liena gefeli met je 36 weken Ik heb veel geld opgehaald en gisteren aan een wii spel en laarzen uitgegeven hahhaa Ik wou de wii fit kopen maar die is echt overal uitverkocht .
barry zei net nog dat we voor deze week eigenlijk even een avondje moeten afspreken. wanneer kan jij?
Ik heb dat ook vaak hoor, ga er samen met haantje uit en ben dan ook vaak te wakker om er meteen weer in te kruipen, soms kruip ik er tegen half 9 dan nog ff in en anders idd ook 's middags.
Melanina, heerlijk toch om het gelijk weer uit te geven, wel jammer dat de wii-fit niet meer te krijgen was , zeker erg geliefd Juffie, za vanmiddag wel ff met haantje overleggen en dan lat ik het wel ff weten oke? Hebben jullie voorkeur? Wij kunnen eigelijk alleen vrijdagavond niet.........
bij ons maakt het niet zo veel uit. donderdag heb ik koor dus dan is het handiger niet.. blijven er nog 2 dagen over en anders de week erna kan ook natuurlijk! ik hoor het wel van je! gezellig!
Of misschien een teken van boven hahaha dat ik stiekem al zwanger ben ( blijf wel realistisch hoor en het blijft een 50% kans berekening) En dan mag je niet wii fitten hahaha.