[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ~

kijk dat zou natuurlijk een mooi teken zijn! :) wie weet!

2. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Melanina, niet wii-fitten wanneer je zwanger bent, dan hoop ik met je mee dat het idd een teken is ;)
    Wanneer heb je je NOD?

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    liena als ik dat wist hahaha
    ik heb wel me ei gehad denk ik op dag 14 15 of 16 maar voor de rest word het gissen kan a.s maandag zijn en daarna nog 2 weken .
    dus word spannend.

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    meiden ga me maar eens aankleden en de was doen.. zet ondertussen een filmpje aan, schiet het vast lekker op..
    Heb van mijn zusje heel veel films gekregen dus kan nog wel even vooruit :) )

kom vast nog wel vaker vandaag!

fiijne dag in iedergeval voor iedereen!

xxx

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    moet hier ook nog het een of ander doen maar vind het zo koud en me bedje is nog zo warm hahaha

6. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Melanina, ga gewoon heel hard veren en mss kun je straks dan kerst vieren met een kleine uk in wording!

Ik ga ook maar eens wat doen, want anders komt het niet goed he :D , kom vast ook nog wel ff langs vandaag.
    Dikke knuffel Liena

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola meiden! :)

Ga zo ff bijlezen, eerst ff koffie halen :D

xxx

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen meiden!

Hier een redelijke nacht achter de rug. Alleen al om half 7 wakker. Verder is hier nog steeds alles rustig en wijst er niks op de komst van ons prinsje. Vanavond om 19:30 voor de laatste keer naar de vk. Ben benieuwd!

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    JOEHOEEEEEEEEEEEEE! Daar ben ik ff! Heb een drukke week en een druk weekend achter de rug met gister de hele dag geen stroom en straks gaan ze hier weer aan de gang en heb ik weer de hele dag geen stroom... Zal vanavond wel weer klaar zijn, dus dat scheelt. Als het echt te gek wordt breng ik de kids naar oma als ze dat goed vindt, het wordt hier straks maar stilletjes zonder de radio... (geen sinterklaasliedjes...)

Maar alles gaat verder goed hier hoor, Britt doet het nog steeds super, ze groeit echt als kool. Zaterdag hadden we nog kraamvisite (ja, zo laat nog, hihi!), en die hadden een onwijs leuk setje gekocht voor Britt, maatje 62. Nou, ze heeft het gister aangehad, maar het truitje had niet over hoor. Dat wordt straks al weer in maatje 68! Gaat echt hard!

En Jamie is helemaal into Sinterklaas, zo leuk om te zien. Hij zit de hele dag tot vervelens toe Sinterklaas Kapoentje te zingen. Dan begint hij met; 'Sinterklaas Kapoentje, gooi wat... Nee zo! Sinterklaas Kapoentje.... Nee zo! Sinterklaas Kapoentje!' En ga zo maar door, hihi! Ach, blijft toch een schat hoor, haha!

En hoe gaat het hier verder met iedereen? Diegenen die vandaag weer een weekje verder zijn, van harte! En diegenen die op ploffen staan, heel veel suc6! Of is er inmiddels al weer een kuikentje geboren? Heb eigenlijk ook niet teruggelezen, omdat ik niet weet wanneer ze het stroom er weer af halen...

Nou, voor jullie allemaal een hele dikke kippenknuffel en ik zal kijken of ik vanavond nog even kan komen spieken!

Dikke tok!
    Xx

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Zo! Ben ik weer :D

@Liena; Joepie! 36 weken alweer! Wat gaat de tijd toch hard he?! :) Nu lekker genieten van je verlof! :D Hier gaat alles goed, merk nu wel dat een tweede persoontje al mijn voedsel en energie inpikt, maar ik gun het hem/ haar van harte ;) Begin ook licht misselijk te worden nu, maar hoef niet over te geven :D Dus gaat heel goed! Ben nog steeds actief voor MvM, merk alleen wel dat ik nu misselijk word van die lucht uit die flessen ;) Ben benieuwd naar je echo vanmiddag! :D

@Juffie; Jaaaaaaa, jij ook alweer 36 weken! En ook lekker verlof! Wat fijn dat je wat filmpjes hebt kunnen lenen, dat is toch wel lekker met dit vieze weer! :) Nou meid, lekker genieten hoor! :) Jullie hebben het verdiend!

@Mink; Wow, wat een mooi kamertje zeg! *jaloers* :) Superstrak, maar toch superschattig! :D Ben je zelf ook helemaal tevreden?

@Melanina; Nog gefeliciteerd met je verjaardag meis! Heb je een leuke dag gehad? En ik zie dat er weer spannende tijden aankomen, VEERRRR! :D

@Miran; En? Hebben jij en Chris goed geklust tijdens je eisprong?! ;) Hoop van wel! Je had hem in elk geval gewaarschuwd! ;) :) En hoe is het nu met je oma?

@Wendy; Nou nou, laat die kleine prins nu maar komen hoor! Ben benieuwd wat de VK gaat zeggen! :) Ik heb zo'n flauw vermoeden dat het vandaag gaat gebeuren! Ik zag net je berichtje staan en toen schoot het direct door mijn hoofd; Vandaag is de dag :D Dus ik hoop het echt voor je! :)

@Kristel; Wat een schattige spulletjes! :) Echt lief! En gewoon lekker genieten hoor en ervan uitgaan dat alles goed is, anders is het geen leven! Komt goed meis! Ik ben ook nog steeds ongerust hoor, dat zal bij mij pas wegtrekken na 12 weken denk ik!

@De rest; Hallo iedereen, hoop niet dat ik nu iemand vergeet :D Hebben jullie een lekker weekend gehad?

Hier gaat alles goed! Zaterdag samen met mijn moeder naar die babykamer wezen kijken en het was echt geweldig! :D Ze heeft alles voor me gekocht! :) Zelfs een superhippe kinderwagen, bijna zo goed als nieuw! :) Ben er echt gelukkig mee! Vond het nog wel een beetje eng om het zo vroeg te gaan bekijken, maar mijn mama zet het toch bij haar neer en gaat het nog op haar gemakkie opknappen! :D

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik hoop het ook zo linda! Voel jij je goed?

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Linda dat is lief van je mama :)

Ik heb ook een leuk presentje gehad hoor van me moeder en zuisje me moeder had oppastoeslag van de belasting gehad en omdat ik ook vaak oppas heb ik ook een deel gekregen en het eerste wat ik zei was joepie kan ik me favo kinderwagen van kopen als ik zwanger ben :)

Tja spannende dagen weer ja vooral ik me NOD helemaal niet weet.

Juffie heb jou niet eens gefeli met je 36 weken en zeker heerlijk films kijken mijn haantje download ze en dat is ook erg lekker hahaha

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik ga voor je duimen Wendy! En misschien is mijn gevoel wel juist, dat hoop ik voor je! :)

Ik voel me prima! Merk nu wel dat een tweede persoontje meegeniet van mijn voedsel en energie ;) Ik word snel misselijk als ik honger heb en ben echt heel erg moe! Verder grote boobs die wel erg pijnlijk zijn, maar laat ze maar lekker groeien hoor, hahaha! :) Wat niet zo leuk is, ik kan heel slecht naar het toilet en begin nu wel een beetje verstopt te raken.. Dus beetje last van mijn darmen! Maar ach, voel me verder echt op en top! :) Kan niet wachten tot ik een buikje ga krijgen :D

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Het is idd heel erg leuk om een buikje te krijgen. Ik ben er al die tijd zoooooo trots op pgeweest. Droeg altijs strakke shirts met leuke teksten, strakke jurkjes en buikbanden.

Maar op een gegevenmoment wordt je buik zooo groot :confused: Dan is het ook wel fijn als je hem even niet zou hebben hoor ;) Maar ik denk dat als ik straks bevallen ben dat ik soms mijn buikie nog wel eens zal missen :)

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Dat geloof ik goed Wendy! En het is voor jullie prinsje nu echt wel de hoogste tijd om de wereld te gaan bekijken!

*roept heel hard; 'Kommm nouuuuuu' naar het prinsje van Wendy* ;)

Melanina; Kijk dat is nog eens leuk zeg! :D Wat voor kinderwagen zou je willen?

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Ik zou graag die van stokke willen hebben alleen is die een beetje aan de dure kant hahaha
    maar vind hem zo gaaf.

leuk dat zwanger worden /zijn allerlei wacht fases kent

de een wacht op dr ei
    de ander op ongie bij nega test
    dan wacht je op een positest
    dan op de eerste echo
    dan op je buikje
    en dan tot je mag bevallen
    dus met andere worden eigenlijkl geen klusje voor vrouwen hahaha

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Meiden, ik ga weer ff wat doen! :)

Kom later weer ff tokken hoor ;)

xxx

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Lieve kippies

kwam even heeel snel spieken hoe het gaat met Wendy...maar niks nog :(

Ik heb het echt heeeel druk en ook nog de hele week accountants over de vloer dus kan echt niet komen tokken....balen maar miscchien morgen :D

Fijne dag allemaal!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Alles goed hier?

@ Liena ja ik vind het ook allemaal erg spannend hoe het gaat lopen met dat babietje...hoop dat alles goed gaat!
    Ben weer bijgekomen van de doos hhaha staat nu na inspectie weer op de zolder....

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo was is weer klaar! :) verder een hele wasmachine babyspul aanstaan.

linnie: wat lief van je moeder zeg! ben benieuwd hoe snel je buikje gaat groeien. Ik zag zelf al wat bij 9 weken maar als ik nu die foto bekijk is mijn buiik nog heel erg plat :)

wendy: 41 weken vandaag toch? in iedergeval nog max 1 week te gaan dan. We blijven het positief zien :) kan me voorstellen dat je het goed zat bent nu hoor dat wachten.

rid: succes met werken meis!

melanina: dankje wel hoor! en het vriendje van mijn zusje heeft ook heel veel voor haar gedownload :oops: . die staan dus nu op mijn externe harde schijf... enige nadeel dus dat je achter de comp moet kijken..

Deel Deze Pagina