[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden ik ben weer terug van de vk.

Mijn bloed druk was 143/88 was goed in dit stadium en mijn spannnings niveau ;)

Hartje klonk goed en na schatting ook nog voldoende vruchtwater. Het verdere plan van aanpak is als volgt.

* morgen ochtend om 9:45 wordt ik gestript (hier ik ben erg zenuwachtig voor en hoop dat het iets doet.)

* mocht het niets doen en ik ben donderdag nog niet bevallen, dan hebben we een extra controle in het zh. CTG en echo. Als dit allemaal nog goed is dan mogen we weer naar huis en wordt ik in de week van 8 dec ingeleid. Welke dag hangt af van het ziekenhuis.

PPffffff vind het zo spannend moest net eerst ff een potje huilen :)

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Avond allemaal

Jeetje Liena...kan me voorstellen dat dat schrikken is, als je op zo'n moment geen ego bericht mag plaatsen weet ik het ook niet meer hoor, maar wees niet al te ongerust, wat kleiner hoeft niet erg te zijn, als alles maar volgroeit is..komt allemaal goed...let maar op :D

@the rest..sorry voor mijn vele afwezigheid hier maar 's avonds nog steeds veel last van hoofdpijn en op mijn werk zoooo druk, dus denk echt wel aan jullie en zodra ik ook maar ff de tijd heb ben ik weer meer van de partij hoore! :D

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0

:confused: Deli...het zal toch niet? Als dat bij mij ook is dan is dat wel heel toevallig ;)

Moet wel zeggen dat ik nu wel al de hele dag van alles denk te voelen. Komt omdat ik er nu op zit te letten omdat ik het gewoon niet echt heel erg leuk zou vinden als de baby op de zelfde dag jarig is dan mijn papa. Hersenspinsels noemen ze dat toch :)

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Wendy... heel veel succes morgenvroeg! Ben erg benieuwd of dat iets in gang zet. Ik hoop het wel voor je. Ik ga extra voor je veren!

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik ga lekker slapen ben zo gespannen :(
    Slaap lekker en tot morgen xxx

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Wendy, veel succes morgen. Komt goed meis! Snap dat je gek wordt van de spanning. Maar voor je het weet heb je je kleintje in je armen :). Knuff

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

'k Heb op Wesley gestemd :D.

Nu me nest op zoeken, weltrusten meiden

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes,

@ Wendy, heb je nog een beetje kunnen slapen? Een spannend dagje dus voor jou vandaag, hoop dat het idd wat doet en dat julllie snel je mannetje kunnen knuffelen. Heel veel suc6 vandaag ;)........

@ Queenbee, druk als een klein baasje dus ;) , maar fijn om te horen dat alles goed gaat! Leuk dat Jamie helemaal opgaat in Sinterklaas, het is natuurlijk ook een heel mooi feest. Heb je het op je werk nog kunnen regelen dat je naar het eerste sintfeest op schol kan?
    Hoe gaat het trouwens met het kindje van je vriendin? Moet hij nog geoprereerd worden?

@ Linnie, de geur uit die flessen vond ik idd ook erg onaangenaam ;) , maar het is voor een goed doel he, en daar deed ik het voor!
    Die eerte weken zijn idd erg vermoeiend he? Maar wanneer het kan idd je rust nemen en af en toe ff bijtanken ;) . Met de echo was het iets minder gisteren, voel me op dit moment ook heel raar :( , maar komt wel weer goed :D .....

@ Riddle, suc6 dan deze week en als het vandaag niet lukt om te tokken probeer je het toch een andere dag weer ;) . Werk gaat nu eenmaal voor he helaas :D ?

@ Yojo, dus je haantje moet er weer voor een paar dagen vandoor? :( . Ach het begint te wennen of niet? Hoe is het op het werk? De kids al lekker druk ;) ? Ik vnd dit altijd een hel leuke tijd op het kdv.......

@ Melanina, hoe gaat het? Leuk is dat he om alvast het een en ander uit te zoeken aan babyspulletjes :D . Heb ik eerst ook gedaan, gewoon rondkijken. En als je dan mag gaan kopen....... ;)
    Wat lief van je mam trouwens dat je ook wat geld gekregen hebt, samen delen dus :D ...

@ Kristel: VAN HARTE MET JE VERJAARDAG!!!!!!!!!!![​IMG]
    Een heel fijne dag vandaag, geniet ervan met zijn drieen. Wat een leuk idee trouwens van de hapjes met roze en blauwe vlaggetjes!

@ Maria, veel suc6 bij de vk vandaag! Jij al bijna 38 weken! Ik houd de telefoon in de buurt hoor ;) .
    En vanaf volgende week idd legaal thuis bevallen, al denk ik dat die droom lichtelijk in het water valt hier...........

@ Mupkuh, wat irri zeg dat internet er steeds uitligt! Hoop voor je dat het snel is verholpen en je hier weer lekker mee kan tokken ;)

@ Silly, vervelend dat je steeds van die zere steken hebt gehad. Zou het met het indalen te maken kunnen hebben? En idd alweer 35 weken, wat dat betreft doet jullie beeb het toch heel goed! Maar je moet nog steeds zo rustig aan doen?

@ Deli, ik heb ook op je mannetje gestemd hoor ;) . Wat vervelend dat ie ziekjes is. Beterschap met hem.
    Hier gaat eht op het moment redelijk, voel me gewoon een beetje raar :rolleyes: .Maar dan komt wel weer goed denk ik :D

@ Nata, hoe gaat ie meis? Alles goed met Bente, houd ze jullie nog steeds uit de slaap?

@ Miranda, je zit weer op het wachtbankje inmiddels? De spanning begint dus weer VVVVEEEERRRRR
    Wat vervelend zeg dat het met je oma niet zo goed gaat. Moeilijk wanneer ze in het stadium zitten dat ze mensen niet herkennen He? Heel veel sterkte meis. Dikke knuffel......
    En ontzettend bedankt voor je lieve berichtje. Ik ben benieuwd wat ze morgen in het ziekenhuis zeggen!

@ Juffie, en gisteren een beetje genoten van je eerste verlofdagje ;) ? Leuk om al die spulletjes uit te wassen he, ik heb het vorige week allemaal gedaan en nu ben ik daar wel blij mee, Kan ik vandaag nog ff het hele huis door weet nu natuurlijk niet goed wat er allemaal gaat gebeuren en dan heb ik het liever allemaal schoon :oops: , beetje controle he ;) ?

@ Myprecious, ben erg benieuwd, het is bijna 3 dec ;) , dus ik blijf voor je veren! Wat zegt je gevoel?
    En jij was met je geboorte dus ook maar klein, ik hoop dat het hier ook allemaal een beetje meevalt, maar het maakt gewoon een beetje onzeker, maar morgen weten we meer, kan nu alleen maar afwachten ;) .

@ Pooh, dus toch nog tijd gehad om te klussen :thumup: , ben benieuwd ;) . Weer een beetje bijgekomen na al de onderzoeken van de afgelopen periode?

@ Dagdromer, gefeliciteerd met je paps! En de kleine laat tot nu toe nog niet van zich horen ;) ? Best wel spannend dan zo'n dagje tussendoor...... In ieder geval een heel fijne dag en ik hoop dat het rustig blijft bij jou dan vandaag ;) .......

@ Mink, en gisteravond lekker gezwommen? De vk ze ook al dat ze twijfeld of ze het gaan draaien omdat er niet zo heel veel ruimte over is in de buik. Morgen krijg ik de info, zullen zien wat eruit komt....

Hier gaat het allemaal redelijk. Kan het allemaal moeilijk van me afzetten. Komt nu zoveel op me af. Het draaien is idd niet zonder risico, doordat ze dan aan de kleine trekken en duwen kan het zijn dat het niet lekker wordt en de hartslag daalt en dan zal er dus accuut een ks gedaan worden. Ook een stuitbevalling was volgens de vk niet zonder risico, doordat de kleine dan als laatste met het koppie naar buiten moet is er een kans dat dat vast komt te zitten :( en dat lijkt me ook niet fijn.
    Ik zal toch rustig af moeten wachten tot morgen en vooral proberen om me niet al te druk te maken, al heb ik daar nu wel een beetje moeite mee :oops: . Maar komt vast goed!

Kippies allemaal een heel fijne (werk)dag en mss kom ik nog wel ff langstokken vandaag ;)
    Dikke knuffel Liena

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola!

Ga zo even op iedereen reageren, maar eerst even aan lieve Liena!

Meid, wat is dat schrikken zeg.. :( Mijn collega is net terug van zwangerschapsverlof, haar meisje was heel klein en lag ook in een stuit! Zij vond het draaien echt reuze meevallen en het meisje groeit nu als kool!

Probeer je niet teveel zorgen te maken, hoe moeilijk dat ook is! Het komt wel goed schatje! :)

Dikke kippenknuffel van mij! :D

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Wendy; Succes meis vandaag! Hopelijk gaat dit al iets voor je doen! Snap goed dat je gespannend bent hoor, rustig aan meis! Dikke knuffel voor jou! :)

@Kristel; Heppie burtdeej toe joeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :D :D Fijne dag met z'n drietjes ;)

@Pooh; Goed zo meis, lekker geklust! :) Hopelijk is het toch echt raak voor jullie dit keer! :D Ik veer!

@Rid; Rustig aan hoor meis, jouw gezondheid is belangrijker dan ons kippenforum :D Komt wel goed schatje!

@Deli; Balen dat jullie lekkere mannetje een beetje ziekies is.. :( Hopelijk is hij snel weer de oude!

@My; Hoe is het met jou meis? Nog steeds geen ei? Verdorie! Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!

@Yootje; Ach meis, heeft Barry je weer alleen gelaten.. :( Gelukkig is hij donderdag alweer terug! :) Hoe is het met klussen?

@Dag; Oeeehhhh, voor jou word het ook spannend he!? Ben zo benieuwd! Weet eigenlijk niet eens meer wat ik gegokt heb :) Gefeliciteerd met je papa trouwens! :D

@Juffie; Hoe was je eerste dagje verlof? Heb je genoten? Hoop van wel!

@QB; Achhh, die lieve Jamie ook! Sinterklaas Kapoentje is ook wel hip he?! ;) Ik zie het hem al helemaal zingen, haha! :)

@Maria; Pfff, ook alweer 38 weken! Wat gaat de tijd opeens hard he?! Denk je dat je eerder gaat bevallen, of heb je geen idee? :)

@Miran; Op het wachtbankje?! SPANNEND! IK veer weer als een malle hoor! :D Mooie auto trouwens!

@Silly; Hoe voel jij je nu meis? Gaat het al beter of denk je dat de kleine al snel gaat komen? Hopelijk voel je je goed! :)

@Mink; Lekker gezwommen meis? Lijkt me heerlijk om te ontspannen met zo'n ronde buik! :)

@De rest; Goedemorgen! Lekker geslapen?

Hier gaat alles goed! Ben toch maar om een uurtje of 3 naar huis gegaan gisteren en heb ff flink bijgeslapen! Ik ben nog steeds helemaal op en voel me nog niet op en top! Maargoed, we kijken het vandaag gewoon ff aan! :D

Dikke knuffel van Linnie

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Kippies

Drukke dag dus zoals bekend maar kan natuurlijk niet beginnen zonder toch even te komen spieken haha

@Liena...meis komt goed hoor!

@Linnie...niet leuk dat je je zo moe voelt, weet er alles van maar hoop dat het verder oke gaat met je?

Ikke gisteren weer aanval van hoofdpijn gehad dus een prut avond en nachtr gehad en nu zwaaaaar hoofd maar jaaaaa komen we ook wel weer overheen :D

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi meiden, ga ff niet uitgebreid reageren. Wesley is echt heeel erg zielig :(

Gister had hij al een paar keer dat hij moest spugen hij lag dan gewoon en dan moest hij hoesten en begon te kokhalzen dus dan moest ik er meteen heen om 'm rechtop te zetten anders stikte hij gewoon in z'n spuug.

Gister ging ik me even snel aankleden, en toen hoorde ik 'm ook dus snel er naartoe en daar lag meneer met z'n ogen verschrikt wijd open en een plas spuug in z'n keel. Durf 'm echt niet alleen te laten, vannacht heeft hij ook bij ons op de kamer geslapen, dus we hebben weer een slechte nacht gehad.

Heb net de huisarts gebeld en we moeten daar om 09.50 uur zijn omdat hij zo slecht dronk, spuugt en weinig plast... Ahhhh, zo zielig :( hij is ook helemaal hees van het hoesten en z'n ogen zaten helemaal dicht van het vocht vanmorgen :(

Nu ligt hij lekker te slapen en dan moet ik 'm zo wakker maken voor de huisarts dat is ook niet fijn natuurlijk maar goed, wel prettig als hij even wordt nagekeken.

Hopelijk kan ik vanmiddag nog even komen tokken!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt om die draaipoging hoor... Hopelijk verloopt het allemaal goed!

Een bevalling als je kindje in stuit ligt lijkt me ook niks maar dan mag je toch kiezen voor een keizersnede? Niet dat dat niks is natuulijk maar dat lijkt me toch veiliger voor het kindje?!

Ik hoop dat het allemaal goed komt meis!

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola! :)

@Rid; Balen dat je je nog steeds zo rot voelt zeg.. :( Heeft de VK je niet kunnen helpen met die hoofdpijn? Balen! Ik voel me verder prima hoor, merk gewoon dat mijn lichaam nu iets harder moet werken dan normaal! Maar het is allemaal voor een goed doel, dus ik klaag zeker niet! Maar ik merk wel dat ik goed aan mezelf moet denken nu! :)

@Deli; Achhhhh gossie, die lieve schat.. :( Niet leuk als kleine baby's ziek zijn, vind het zo zielig! Hopelijk kan de dokter hulp bieden! Sterkte meis!

Knuffel voor jullie!

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ahhhhh Deli das niet leuk nee....maar idd fijn dat hij even wordt nagkeken door de HA

@Linnie...ja baal er inmiddels zelf ook wel stevig van , maar nee de VK en HA geven allebei aan dat het hormonaal is en behalve een paracetamol kunnen hun ook niks doen...ach ja..

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Balen Rid.. Maargoed, als je straks dat wondertje in je armen hebt, ben je het zo vergeten! :D

Ik zal trouwens van de week even foto's maken van de spulletjes die mijn mama voor ons gekocht heeft! :)

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

zooo heb heerlijk uitgeslapen :) nu even lekker ontbijten en even bijlezen.

tot zo!

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Liena Hier gaat het allemaal redelijk. Kan het allemaal moeilijk van me afzetten. Komt nu zoveel op me af. Het draaien is idd niet zonder risico, doordat ze dan aan de kleine trekken en duwen kan het zijn dat het niet lekker wordt en de hartslag daalt en dan zal er dus accuut een ks gedaan worden. Ook een stuitbevalling was volgens de vk niet zonder risico, doordat de kleine dan als laatste met het koppie naar buiten moet is er een kans dat dat vast komt te zitten en dat lijkt me ook niet fijn.
    Ik zal toch rustig af moeten wachten tot morgen en vooral proberen om me niet al te druk te maken, al heb ik daar nu wel een beetje moeite mee . Maar komt vast goed!

Een vriendin van mij heeft in maart afgelopen jaar een beebje gekregen die ook in stuit lag. Ze hebben ook proberen te draaien en tegen haar werd gezegd dat het helemaal geen kwaad kon. En de baby er echt geen last van zou kunnen hebben.....wij hadden al zoiets van onzin tuurlijk merkt die baby daar iets van.....ze hebben vrijdag proberen te draaien...is niet gelukt en maandag zijn spontaan de weeën bij haar begonnen. En hebben ze gekozen voor een keizersnede. Omdat mijn vriendin geen stuitbevalling wilde. En nog hield het ziekenhuis vol dat dit niks met het draaien te maken had.
    Wel fijn om te lezen dat ze jou wel goed voorgelicht hebben!
    En maak je niet te veel druk! Alles komt goed met die kleine van jullie!

Barry is zojuist vertrokken. En als alles meezit donderdag weer thuis. Maar aangezien er weer een hoop sneeuw op komst is ga ik maar uit van vrijdag.
    We klussen als we er zin in hebben maar daar houdt t dan ook mee op met de babygedachte haha. Zit nu stuk beter in mijn vel als een paar weken geleden.

KRISTEL HARTELIJK GEFELICITEERD!

Deli hoe is t met wesley?

Spannend hoor bij Wen! Ik hou m'n mobiel weer paraat!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wendy: heel veel suces vandaag en hoop dat het strippen werkt!

liena: kan me voorstellen dat het lastig is om er niet steeds aan te denken. Een dikke knuffel voor jou in iedergeval!

dag: gefeliciteerd met je vader en spannend hoor!

deli: hoop dat de ha iets voor wesley kan doen. beterschap met hem in iedergeval!

linnie: goed van je meis dat je lekker vroeg naar huis bent gegaan.. moeheid hoort er echt bij hoor de eerste maanden. Moet bekennen dat ik eigenlijk de hele zwangerschap moe ben. hoop dat dat voor jou niet zo is!

xxx

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    kristel: gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina