Hey meiden, ik ben weer weg. Wesley werd net wakker en we gaan ff badderen had net z'n badje gemaakt sliep hij toen ik 'm kwam halen dus weer opnieuw proberen @ Wendy succes en mocht het doorzette, laat het lekker over je heen komen! En uhhhh, bij een bevalling hoef je je nergens voor te schamen hoor! Wat er uit komt, komt eruit, BOEIEN! @ Miran en Melanina, jullie ook een fijne avond meiden! Tot morgen allemaal! xxx
alles prima voel me alleen brak haha alles wat maar zeer kan doen doet zeer ben misselijk en moe Of griep of ongie of ..... denk dat dat 5% kans is hahahaha Maarja in de winter voel ik me altijd jakkies
Nou Melanina we wachten "rustig" af voor je en ondertussen blijven we veren! Want 5% is meer als 0 he!
lol ja is ook zo maar wil me niet daar aan vast klampen hoor dus hou het maar op een opkomend griepje . hoest met jou verder Yojo?
Ja gaat goed nu ik dat zwanger worden los heb gelaten. We hebben zoiets van we zien wel hoe het loopt. Komt er een beeb dan komt er een komt er geen is het ook goed! Van 't weekend vroeg Barry ineens aan me: Jo stel je voor dat we toch geen kinderen krijgen nemen we dan wel een nieuw hondje als onze Suus er ooit niet meer zal zijn? Hij is er dus ook meer mee bezig als ik dacht. De drang van het moeten van een beeb is ook weg. We genieten nu gewooon lekker van alles en elkaar en zo is het ook goed!
wendy: hoop met alle kippies mee dat het doorzet vannacht! yojo: fijn dat je het zwanger worden wat los hebt gelaten. Het er zo veel mee bezig zijn is ook niet fijn. Had ik zelf trouwens ook veel te veel. Was er bijna constant mee bezig melanina: 5 % is inderdaad beter dan niets. Hopen mag altijd toch? iedereen een hele fijne avond! Hier een avondje bank hangen voor de verandering morgen komt mijn moeder gezellig een dagje. beetje helpen met van alles en wil eigenlijk even naar het tuincentrum, vind ik altijd zo leuk die kerstshows
yojo en dan zal je zien dat het ineens wel lukt hoe cruw ook het is je al een keer gelukt dus er is altijd hoop. Maar wel goed dat je het los kan laten ik weet niet of ik dat zou kunnen .
Allerliefste kippies! Ik heb jammergenoeg niet veel tijd meer om veel online te zijn, maar wilde jullie even laten weten dat ik wel aan jullie denk hoor! Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal! ***!!!KNUFFEL!!!*** Xx
Enne Wendy, heel veel suc6 met echt je allerallerallerlaatste loodjes! Hopelijk zet het vannacht door! Voor jou een extra knuff! Xx
NOu ik ga ervan tussen en ga lekker voor de tv liggen... WENDY suc6 vannacht en hopelijk zet t goed door meid! Knuffel en toy toy toy he?! @All kippies, trusten voor strakkies! Ik ga ook zo lekker op de bank hangen xxx