Zo, ik heb net m'n avondeten op, haantje was laat thuis dus we zaten pas om 20.30 uur aan de bloemkool Yootje jij werkt toch ook op het kdv?
Wesley moet steeds spugen als hij hoest. Dan ligt hij echt te kokhalzen en moet ik er heen rennen om 'm rechtop te zetten omdat hij anders in z'n eigen spuug ligt en aangezien hij alleen op z'n rug ligt zou hij dan stikken volgens mij. Ik vind het zo eng om 'm weg te bregen morgen naar het kdv. Hoe gaan jullie daar mee om? Ik denk dat ik of haantje thuis blijf morgen
Wij zeggen altijd tegen de ouders dat ze moeten doen waar ze zich goed bij voelen. We hebben wel regels van de GGD natuurlijk. Maar die gaan voornamelijk over koorts. Als een kind niet lekker in zijn vel zit en bijons niet op zijn plek is dan op dat moment raden wij wel aan om een andere oplossing te zoeken. En aangezien Wesley zoveel spuugd en alleen op zijn rug ligt zou ik kijken of ik em lekker thuis kon houden. Op de groep zijn er meer baby's en kan t wel gebeuren dat hij spuugt en ff in zijn spuug blijft liggen....omdat hij bijvoorbeeld op t slaapkamertje ligt. Of ze moeten hem de hele dag in de wipstoel laten zitten. Maar ja das ook geen oplossing he. Ik zou idd ff kijken of je wat kan regelen en lekker thuis blijven. Dat is voor wesley veel en veel prettiger. Ook een stuk rustiger voor hem.
Precies Yootje, dankjewel! Dat is precies mijn gevoel ook. Ik ben er natuurlijk als de kippen bij als ik hem hoor hoesten maar ik snap heel goed dat dat op het kdv anders is aangezien daar meerdere kindjes zijn. Ik vind het niet erg als hij in z'n eigen spuug zou liggen maar aangezien het in z'n mondje blijft liggen is het super-gevaarlijk en zou ik 'm niet met een gerust hart brengen. Als hij op het slaapkamertje ligt en zo'n aanval krijgt......... Moet er niet aan denken zou het mezelf nooit vergeven.
Nee en de leidsters op de groep ook niet! Daarom je gevoel volgen! Er wordt echt wel goed voor hem gezorgd maar als jij je er niet lekker bij voelt moet je het echt niet doen!
Ja precies... Ga ik doen. Zal zo nog even overleggen met haantje maar het is wel fijn om te horen hoe jij erover denkt. Ik wil niet te pietluttig zijn en mijn kindje thuis houden met een verkoudheid maar goed, als hij zo spugen moet bij die hoestbuien dan vind ik het doodeng!
Ja zeker nu hij nog zo klein is. Als hij dadelijk kan draaien dan is het voor jou ook allemaal weer anders. je bent zeker niet pietluttig!
Ok. Thanks meis! Toch wel fijn om even zo te kunnen overleggen Ga ff bij haan en mini-haan kijken! Fijne avond meis en ik tok je morgen weer! knuffel voor jou!
Deli, beterschap met je mannetje en idd je moet doen wat voor jou goed voelt! Wen, ongi gevoel YES YES YES, zou het dan gaan gebeuren... Spannend meid, denk aan je! Miran, ik herken je klachten wel hoor meid van dat zeurende gevoel in de bovenbenen etc. Sorry dat ik niet op je sms reageerde, ben vanmorgen met mijn vader mee geweest naar het zkh, hij was door de ha doorgestuurd naar de SEH/cardioloog. Hij is daar bekend, 5 jaar geleden ook hartklachten en toen met spoed stents gekregen omdat zijn kransslagader dicht zat. Nu dezelfde klachten, hij is opgenomen in het zkh. Maak me veel zorgen om hem! morgen zullen we meer horen. Hier dus wat vage klachten, last van me boven benen, me buik... soort van ongiklachten... We wachten af, aan het klussen zal het niet liggen hihi. knuffel voor alle kippetjes!
deli je kan ook gewoon vragen of ze hem in de box willen laten slapen waar ze hem in de gaten kunnen houden. dat deed ik als baby leidster zelfs al omdat ik het niet vertrouwde . ik hoop dat hij snel beter is
Ja Melanina dat kan ook natuurlijk. Maar op de groep is het vaak rumoerig aan geluid dus dat slaapt voor Wesley ook niet bepaald lekker dan. Maar het is wel een optie. Hoe is het met de kippetjes? Niks meer van Wendy vernomen.....hou mijn telefoon weer bij de hand vandaag! Fijne dag allemaal!
goedemorgen meiden, deli: groot gelijk dat je wesley niet naar het kdv wilt doen hoor! lijkt me ook een beetje eng.. hoop dat het nu alweer wat beter gaat met hem. pooh: sterkte met je vader! hoop dat het allemaal meevalt! wendy: hoe ben je de nacht doorgekomen? all: fijne dag allemaal! xxx