[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola!

@Pooh; Meis, wat erg van je vader.. Snap dat jullie er over inzitten zeg! Heel veel sterke meis!

@Wen; Hopelijk is het een goed teken! :) Ik ga voor je duimen! :D

@De rest; Dikke knuffel van mij :D

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Denk het niet Wendy....het is hier nog rustiger dan rustig. Ik geloof niet dat ik je voor ga. Vanmiddag weer naar de vk dus we zien wel weer.

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Pooh, we gaan er gewoon van uit dat het voor Wendy positief is :D ik heb ook verschillende verhalen gehoord over de bekende 'slijmprop' Maar in combi met strippen kan het misschien wel positief uitpakken!

Wat vervelend van je vader meis! Mijn schoonvader heeft ook al meerdere keren zo'n behandeling gehad en ik kan me voorstellen dat het er flink inhakt!

Maar dat heet "dotteren" toch? Gaan ze nu evt. meteen weer een stend plaatsen als dat nodig is of alleen kijken? Sterkte in ieder geval!

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Pooh...sterkte met je vader meid! Kan me voorstellen dat het spannend is!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha Dag... Ik zei ook dat er niks aan de hand was maandag middag aan de telefoon, via de sms en hier maar 'savonds braken toch echt mijn vliezen... Het kan zomaar ;) SPANNEND!

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Pooh bedankt voor het googelen

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lin, knuffel terug!

***EGO*** Wesley heeft vanmorgen nog met hulp en gezelschap van mama tot 10.30 geslapen. Daarna de fles en hij moest weer spugen daarna :( hij heeft net even gespeeld en valt nu net in slaap op z'n speelkleed....

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Gelukkig was het gisteren niet op mijn vader zijn verjaardag :D
    Anders doe ik je wel na.... haha. Ach ik wacht maar af. Ik ben intussen wel heeeeeeeeeeeel benieuwd naar ons ventje. Met hoeveel weken en dagen was jij ook alweer bevallen?

FF ego: begin nu ineens best te twijfelen over de naam nu het dichtbij komt. Is dat normaal denken jullie? Ik vind hem nog steeds mooi en mijn haan ook maar het is wel iets wat je hem voor de rest van zijn leven mee gaat geven. :(

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Moet nu gaan...ff lunchen en dan naar de vk. Tok later!

10. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hey meiden

Ik kom weer ff langs tokken ;)
    Het moederschap bevalt prima, maar wel erg zwaar, gelukkig slaapt Kevin nu bijna 6 uur per nacht :D

@Wen: Spannend meis! nog ff en dan heb je je kleine man in je armen :D
    Succes nog ff met de laatste loodjes! ;)

@Pooh: Sterkte met je vader meis!

Moet er weer vandoor, Kevin spuugt net z'n kleertjes onder, tijd voor een verschoning ;)
    Liefs Sandra

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, mij vliezen braken op 04-08 en ik ben bevallen op 05-08 toen was ik 39wk6dg zwanger!

Ik heb het ook altijd moeilijk gevonden hoor met die naam! De eerste paar dagen vond ik het ook heel vreemd om Wesley, Wesley te noemen. Voor mij was dat ineens zo persoonlijk, hij was 9 maanden "beebje" en wij zeiden ook nog heel vaak "beebje" op de een of andere manier voelde het heel vreemd als wij of iemand zijn naam noemde maar goed, je moet er ook aan wennen joh!

En de naam die je hebt gekozen past altijd op de een of andere manier bij het kindje! Ik vind onze boy ook een echte Wesley nu hahahaha

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Day, wat leuk wat van je te horen! Ben zo benieuwd naar jullie ventje... Waar blijven de fotoooooooooooooooooooos nouuuuuuuuuuuuuu?

@ Dag, eetse en succes bij de vk!

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Bij catheteriseren gaan ze ip alleen kijken. Bij dotteren gaan ze de vaten 'schoonmaken' open maken. en een stent kunnen ze ook nog in een vat zetten om h'm open te maken en te houden. Ze zullen bij me vader eerst catheteriseren om te kijken wat er aan de hand is, mocht er iets aan gedaan moeten worden dan zal dat in een ander ziekenhuis moeten gebeuren. in het ziekenhuis waar hij nu ligt doen ze geen stents.
    En dan komt ie na dat ondezoek gewoon weer terug in z'n 'eigen'ziekenhuis. Normaal ben ik er wat nuchter over omdat het ook mijn werk/vakgebied is maar deze keer heb ik er gewoon een raar gevoel bij. Misschien ook wel omdat het vorige keer niet zo goed isgegaan of omdat hij nu al wat ouder is en ik ook.... Ik merk zowie zo de laatste tijd dat hoe ouder je wordt hoe banger je wordt om je ouders te verliezen, ze zijn ineens zo kwetsbaar... Weet niet goed hoe ik mijn gevoel duidelijk kan maken maar hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
    Moet ook zeggen dat het zwanger worden steeds 'belangrijker' wordt hierdoor, je wilt toch allemaal dat je ouders dit ook mee maken het opa/oma zijn... snap je? Met m'n moeder is het ook allemaal niet helemaal jofel... Ze hebben bij haar een plekje op d'r wang weg gehaald en dat bleek kwaadaardig te zijn, ook de snijranden waren niet schoon dus het is niet helemaal weg. Ze moet nu regelmatig op controle komen om het plekje goed in de gaten te houden, evt weer wat weg halen...
    Zit dus allemaal niet mee zacht gezegt...

Sorry voor mijn ego bericht maar kan het zo een beetje van me af schrijven..

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Liena, hoe is ie met je meis? We denken aan je hoor!

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    dag, leuke verjaardag gehad? gelukkig is de kleine dus niet op opa z'n verjaardag geboren. Maar nu mag het wel hoor! hihi

liena, hoe is het meid, denk aan je. dikke knuffel!

day, waar blijven de foto's? ben zo benieuwd!

Wen, al wat aan het rommelen, sorry maar ben zo benieuwd hihi

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    denk datme ei gisteren of vandaag er is... Goed geklust, gisteren ook nog hihi. ben zo benieuwd naar me NOD...
    Voelde gisteren en vannacht wat ongi klachten in me buik en me bovenbenen voelen vermoeid. Maar ik weet onderhand wel dat je lichaam je flink in de maling kan nemen dus ga niet zo erg op me klachten af... Maar heel diep van binnen voelt het wel goed hihi (zei ik heeeel zachtjes)

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Miran, hoe is het met jouw klachten? over 9 dagen je NOD las ik, spannend meid. veermodus staat te draaien voor je meid!

Thanx voor je sms! knuff

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Pooh, snap dat je het van je af wil kletsen dus lekker doen hoor! Maar wat vervelend voor je vader dat ze nu eerst gaan kijken en dat hij dan evt. alsnog gedotterd moet worden?! Was fijner geweest als dat in een keer kon of doen ze dat nooit?

Ik dacht nl. dat ze bij mijn schoonvader gingen kijken en direct stends hebben geplaatst op de plaatsen waar dat nodig was. Die hoefde toen niet 2 x gecateteriseerd te worden.

Hoe dan ook het is wel ingrijpend, kan ik goed snappen meis! Het gaat om je ouders en als het om je hart gaat is het helemaal spannend natuurlijk! En dan met je moeder ook nog iets maakt het helemaal spannend! Ik snap heel goed dat je graag wilt dat je ouders opa en oma worden en je je daar zorgen over gaat maken maar meis, probeer dat een beetje van je af te zetten. Je legt dan zoveel druk nog op je zelf, dat is niet goed voor je! Is makkelijk gezegd van mij natuurlijk maar het maakt het voor jou alleen maar zwaarder!

Mijn moeder kreeg te horen dat ze botkanker had nu bijna 7 jaar geleden en tegelijk kreeg ze te horen dat ze oma werd van haar eerste kleinkind dus toen heeft ze ook gevochten omdat ze dat wilde meemaken. Haar kansen waren niet echt hoog geschat destijds. De huisarts vertelde later aan mijn broer dat hij haar geen 2 weken meer had gegeven en ze leeft nu nog en heeft inmiddels 3 kleinkinderen. Ik was ook altijd bang dat ze mijn bruiloft/zwangerschap e.d. niet zou meemaken dus voel je wel een beetje aan meid!

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    nee rommelen kan ik niet echt zeggen. gister avond wel maar nu niet helaas.....behalve dan mijn slijmprop vanmorgen :(

20. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    thanx lieve Deli, jeetje dat van jouw moeder mag toch wel een wonder genoemd worden! En ik begrijp je gevoel over het meemaken van je bruiloft en zwangerschap maar al te goed!

Ik zet geen druk op mezelf wat betreft dat zwanger woden maar op dit soort momenten wordt je je weer erg bewust van dat soort dingen!

Dotteren doen ze nu geloof ik wel in dat ziekenhuis maar stents plaatsen niet. Dat doen ze dus niet in elk ziekenhuis en dat is dus op dit soort momenten wel vervelend want dan moet je idd 2 keer voor die ingreep. maar me vader voelt zich prettig bij deze cardioloog dus dat is belangrijker!
    Thanx voor je lieve woorden meiden!

Ik ga nu ff douche etc en dan naar me werk, hopelijk kan ik morgen vrij krijgen...

Tok jullie vanavond.

Kom ik gelijk kijken of er al nieuws is van Liena en of Wen al aan het bevallen is hihi

Deel Deze Pagina