Blij om te horen yoyo.. Mijn haan wilde op een gegeven moment ook minder klussen, omdat hij het gevoel kreeg dat hij moest.. Op een gegeven moment hebben wij het ook losgelaten en tada... heel vreemd, maar toch gelukt
zo net bij de vk geweest. en alles weer prima! wendy: nog even meis! Heel lang kan het neit meer duren, houd je daar maar aan vast! xxx
Goedenavond ben ikke weer... Hoe is het hier met de aanstaande kraamvrouwen? Hoe is het met de kippiemama's in spe? Hoe is het met onze zwangere kippies? Hoe is het met de rest van onze kippies? Hier gaat t wel wat... had straks even heel erge steken nu wat minder pijnlijk als daar straks. Oke te snel geroepen.... niet dus! Het gaat op dezelfde manier als je n harde buik krijgt (sorry dit kunnen alleen kippies weten die zwanger zijn of zijn geweest). Het is n komen en gaan krampjes. Ze komen op... dan bereikt de krampjes de hoogtepunt en dan ebt het weer weg. Wat raar zeg! Ik heb sinds vandaag n zeurende pijn onder in mn rug en ook regelmatig tot veel last van mn benen... ze voelen vermoeid. De hoofdpijn is nu zo goed als weg maar ik heb sinds vandaag heel erg koud.... zou ik dan toch de griep krijgen?! Ik zal dadelijk t tempkaartje in mn album zetten. Wie herkent deze klachten? xxx