@ Wendy, GEFELICITEERD met jullie zoontje, Jesse! Hele mooie naam. @ Nata, Idd goed idee om ze dan ff buiten haar behoefte te laten doen. Dat doen wij ook hoor. Ik ruim het gelijk op met een schepje dus dat is wel te doen . Het stinkt hier i.i.g niet naar hond buiten dus dat zal bij jou ook wel wat meevallen. Ieuw wat een rotweer is het toch vandaag buiten..
@WENDY EN HAAN..... VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE JESSE! Heel veel geluk en lekker genieten van die kleine he! ***KNUFFEL***
Meiden ik heb een vraagje.. Ik heb ovu testen gedaan en ik had een paar met streepjes er op maar nog geen echte positieve.. Daarna de volgende dag een negatieve.. Ze staan in mijn album. Maar nu is er in mijn temp kaartje geen eisprong te zien: http://img113.imageshack.us/img113/4903/novvib9.png Normaal word ik op dag 29 ongesteld. Mijn temp schommelt ook steeds omlaag en dat heb ik zo nog niet eerder gehad. Dus misschien komt er nu nog een eitje? Zou ik mijn laatste ovu testen gaan opmaken en morgen beginnen of wachten op ongie?... Snap het ff niet meer..
Hey! Wilde net zeggen heb niks meer van Wen gehoord maar wat lees ik! Het kuikentje is geboren! Nou Wen van harte!
Bij de weg... We gaan richting de 800 bladzijdes! JOEHOE! Ik ga trouwens Sinterklaas vieren met m'n vriendinnetjes vanavond! Zin in zeg! We gaan dobbelen, dus dat wordt weer lachuhhh!
Wendy en haan gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jesse. Een super mooie naam Geniet er lekker van meis
Ben heeeeel druk geweest en kon niet mee tokken, ben net thuis en heb alleen ff door de pagina's gescrolled om Wendy-nieuws te zoeken YEAHHHHHHHHHHHHHHHH WENDY + HAAN VAN HARTE GEFELICITEERD!
Nou, ik ben brak Yootje! Vannacht sliep Wesley om 01.30 uur en om 02.08 werd hij weer wakker en toen heeft hij weer bij ons geslapen... Vandaag heeft hij veel slaap ingehaald zei haantje dus ik hoop dat hij zich snel weer beter voelt, het is zo zielig als je niets kan doen voor ze
ja das zeker zielig Deli! En hem op zijn zij laten slapen heb je dat geprobeerd? Of heeft hij niet meer zoveel te spugen?
Die lieve Wes toch. Hoop dat hij zich snel wat beter voelt. Zo vervelend als zo'n klein ventje daar last van heeft hé.
yess eindelijk is die kleine er Gefeliciteerd met jullie mannetje Jesse . Rust maar goed uit zodat je ons snel bij kan tokken .