heb hem al gestuurd deli! dat ze zwangerschapspagina nog niet geblokt hebben volgens mij nog verslavender
nee hoop ik ook niet voor jullie! Maar zal wel niet toch? Ik kan eigenlijk op mijn werk gewoon niet internetten. alleen mijn mail checken doe ik heel soms in de pauze even..
@ Juffie, beter eigenlijk dat je dat niet kan op je werk... Wel ongezellig voor ons natuurlijk daarom moeten we maar volop genieten van je aanwezigheid nu je verlof hebt Ach, als ze het zouden blokken hier dan zou ik het eigenlijk zelfs nog terecht vinden maar goed, collega's van mij gaan ook ieder uur 10 minuten roken dus dan denk ik dan mag ik toch wel een beetje berichten posten zo nu en dan?!
vind ik ook deli! Vind het zelf ook erg gezellig dat ik nu lekker mee kan tokken na een dag werken las ik vaak allleen even bij en had ik echt geen puf voor uitgebreide reacties.. Nu kan ik het tenminste bijhouden maar ga nu nog maar even wat doen. Krijg zo vrienden op visite voor een bakje koffie! gezellig werkze en tok later weer!
goede morgen kippies, Heb vannacht gelukkig wat beter geslapen, en voel me nu gelukkig wat fitter. Deli, wat zieleig dat Wesley zich nog steeds niet goed voelt. Het kindje van een collega is nu ook rond de 4 maanden, en die heeft ook veel last van slijm. Zij hebben het bedje aan het hoofdeinde verhoogd zodat hij schuin ligt, en niet zoveel slijm in zijn mondje krijgt. Juffie, ik herken het gevoel wel hoor, dat je die kinderen mist. Je bouwt toch een band met ze op. En dat ze je buik groter vinden, dat kan ook wel kloppen. Mensen die mij en dag of 5 niet gezien hebben zeggen ook steeds dat ik weer groter ben geworden. Deze laatste weken groeien we erg hard. Riddle, hopelijk gaat je examen in januari goed, en heb je daarna wat minder hoofdpijn... Liena, weer een spannende dag vandaag. Ik zal hard voor je veren en hopen dat ze je kleine uk gedraait krijgen. Yoyo, wat heb jij vannacht inderdaad wel niet uitgespookt? Weet je nog wel wat je gedroomt hebt? Ik kan ook echt heel werkelijk en druk dromen, maar weet er dan 's morgens niet veel meer van waar het oveer ging. pooh, weer 2 spannende weekjes dus. Aan het klussen kan het niet liggen. Wel spannend zeg, die onderzoeken bij je vader. Veel sterkte daarmee! voor alle andere kippies een hele goede morgen. Zal me ook even opnieuw aanmelden voor de huves, heb dat wel met mijn andere inlognaam toen een keer gedaan, maar weet niet meer welk wachtwoord ik had.
@ Riedel, dat is ook een idee @ Silly, wij hadden vannacht ook het bedje omhoog gedaan idd. Gister een heel ritueel, neusje sprayen, baby-dampo smeren, tandenspul smeren, krampen drubbels geven hahaha.. Tja, je doet van alles voor z'n kleintje. Maar dat slijm is zielig ja, gelukkig hoest hij nu goed dus hopelijk is het snel over. Ik heb ook altijd dat het op een gegeven moment los komt en dan is het nog even flink hoesten en dan ben je er van af. Fijn dat jij je beter voelt! Je gaat toch al langzaam richting de 37 weken he, heerlijk toch! Goed gedaan hoor, je hebt het toch maar uitgezeten al die tijd met harde buiken en voorweeen! Nog even en dan mag hij/zij komen!
Goedemorgen Meiden Deli wat vervelend voor wesley hopen dat hij gouw weer wat op knapt. Liena heel veel succes meis ik denk aan je. Pooh sterkte met je vader. silly gaat het al weer wat beter met je? alweer bijna 36 weken! juffie ben je lekker aan het genieten van je verlof? @all ben jullie niet vergeten. Ik heb een rot nacht achter de rug last van ongi krampen onderin me buik en is nu weer wat afgezakt ben benieuwd wanneer die kleine zich aan komt melde. Liena mijn mannetje begint nu ook wat onrustig te worden hij vraagt iedere keer en heb je al een voorgevoel liefs maria
@ Maria, voor jou kan het ook elk moment gebeuren inderdaad spannend hoor! Wat grappig dat jullie aan de haantjes merken dat ze wat gespannen zijn! Heb eigenlijk nooit iets aan mijn haantje gemerkt!
@Kippies, wil jullie een fijn weekend wensen.. ben een weekendje weg en heeel benieuwd of er nog kuikentjes worden geboren dit weekend! Lees het als ik terug ben. @Dag, mij wel smsen, hè?! Spannennnnnd! Sterkte, mocht het dit weekend gebeuren! X
@ Pooh, sterkte meid met je vader! @ all, internet doet het nog steeds maar half dus kan niet bijlezen Ligt aan de provider dus hopelijk is het snel gefixd.
zo hoop dat liena het ondertussen achter de rug heeft! silly: fijn dat je een betere nacht gehad hebt nu! maria: jij dus een mindere? hoort er ook een beetje bij volgens mij.. al gaat het de laatste paar nachten bij mij super gelukkig! nata: fijn weekend! mup: hopenlijk doet internet het weer snel! kun je weer gezellig meekletsen.. onze uk heeft net even een showtje gegeven. Er waren vrienden even op visite en hij/ zij was me toch druk mijn buik golfde heen en weer... zo'n grappig gezicht nu even lekker een broodje eten..
@ Juffie, leuk he zo'n druktebol ohhhh, wat mis ik dat zeg Vond het altijd heerlijk dat gebeuk in m'n buik!
vind het ook een mooi gevoel. Alleen als het zeg maar helemaal onderin rommelt voelt het minder prettig
Géén idee waarover ik gedroomd heb.....maar t was wel erg druk en indrukwekkend dat weet ik nog. Had wen vanmorgen een sms gestuurd en heb reactie gehad dus bij deze: Hee meis! Er word hier heel goed voor me gezorgd. Aangezien de wond die ik van onder heb lig ik hier wel op mijn plek denk ik. Wesley van Deli is ook met de vacuüm gehaald toch? Wil je op het forum eens aan haar vragen hoelang zij moest blijven? Ik heb trouwend redelijk geslapen en jesse ook! xxx tot snel! Dus wel een heftige bevalling als ik dat zo lees. Als Wen weer terug is zal ze zelf wel haar hele verhaal neerzetten. Hoop voor ze dat ze snel naar huis mag en kan gaan genieten! Hier een druk maar leuk ochtendje gehad op het werk. Ondertussen met Deli smsen hahah maar goed. Had ff voorrang hahaha.
Tja, zo'n vacuum is wel een bruut ding... En je kunt een behoorlijke knip krijgen zodat ze dat ding goed kunnen plaatsen, weet er alles van... Ik hoop alleen dat ze het tot nu toe nog wel vindt meevallen want ik kreeg eigenlijk pas later last van de wond/knip dus als ze het er nu al moeilijk mee heeft hoop ik dat het voor haar anders zal zijn Maar ja, ondanks dat mocht ik wel gewoon naar huis de volgende dag. Maar goed, het is overal weer anders natuurlijk! Ik ben na de bevalling rustig gaan dochen alleen en ben gewoon het ziekenhuis uitgelopen de volgende dag, heb thuis ook heerlijk gedouched in m'n uppie voordat de kraamhulp er was terwijl ik van andere hoorde dat ze in het ziekenhuis mochten douchen maar er een verpleegster bij bleef, in de rolstoel het ziekenhuis moesten verlaten en thuis ook moesten douchen met de kraamhulp erbij dus het verschild nogal!