[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Yootje, is Wendy ook op het laatst nog naar het ziekenhuis gegaan of wilde ze niet thuis bevallen? Jawel toch?

Las trouwens dat je inmiddels lekker weekend hebt :D geniet er van meis, is Barry thuis dit weekend?

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Yootje, had Wendy al wel gevraagd wanneer ze naar huis mocht?

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Wendy wilde heel graag thuis bevallen maar is toch naar het ziekenhuis gemoeten.
    Heb nadat ik haar had gesmst dat jij naar huis mocht niks meer gehoord. Zal wel druk bezig zijn en nu aan t rusten zijn denk ik.

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ow enne Barry is niet erg vroeg thuis vandaag helaas pindakaas. Dan ga ik zo maar alleen vast naar mijn zus haha. Neem mijn laptop mee. Had geklaagd dat de internet verbinding vreselijk traag was dus nou moet ik uitproberen hoe het op andere locaties is.....
    Ben zo moe.....moet echt beter slapen hoor...of ja minder dromen.....

Heb gister tegen Barry gezegd....ik leg mezelf er maar bij neer dat jij nooit thuis bent voor de leuke dingen en vaak 's nachts weg bent. Kan er toch niks aan veranderen, je moet tegenwoordig al lang blij zijn dat je kan werken.... Ja zegt ie ben ik t helemaal mee eens....

Maar t blijft toch niet leuk......en af en toe irriteer ik me er ook aan hoor. Maar goed dat komt ook wel weer goed als ik me er dadelijk echt wel bij neergelegd heb...

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yootje, dan is het bij Wendy zo'n beetje hetzelfde gegaan als bij mij wat ik zover weet dan. Ben benieuwd naar het verdere verloop!

Tja, het is natuurlijk niet leuk dat hij er zo weinig is. Je kunt je er wel bij neerleggen in die zin, dat je er niet over loopt te klagen steeds maar het zal nooit leuk worden natuurlijk :( Lekker kletsen met ons dus :D

6. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    hee kippies,

ben er ook weer. Had net bezoek van een zwangere collega. Zij is 4 dagen na mij uitgerekend.
    Nu kon ik inderdaad wel zien dat ik toch wel een erg grote buik heb...

Yootje, ik snap dat het niet al te leuk is. Ik vind het wel knap dat je het zo van je af kunt zetten!

Pff, als ik het zo lees is het inderdaad geen al te fijne bevalling geweest bij Wendy. Hopelijk voelt ze zich snel beter

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Sil, ze zeggen altijd dat vrouwen een nog dikkere buik krijgen zodra ze thuis met verlof zijn en gaan rusten. Jij moet al lange tijd rusten dus wellicht komt het daardoor!

8. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    tja, ik ben ook al 14 kilo aangekomen, en heb nog 4 weken te gaan....
    Zal daar zeker ook mee te maken hebben!

Vanavond gaan we op kraambezoek bij vrienden van ons. even oefenen! Die kleinen is nu 1,5 week oud.

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Och meid, 14 kilo is niks joh! Dat is gewoon gemiddeld, maak je niet druk!

Veel plezier met oefenen :D ik heb vanavond sinterklaas bij mijn broer met de kids :D

10. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    ohh, gezellig deli, wij gaan straks ook echt wel sinterklaas vieren als de kleine er is. Vind dat voor kinderen echt een geweldig feest!

En ach, die extra kilo's kunnen me ook niet echt schelen, hoort erbij..
    Tis alleen jammer dat echt alles er op mijn billen en benen bij is gekomen, heb nu echt hele dikke benen, met van die sinasappel-putten...

Maar lekker veel wandelen straks met de kleine, dan is het er zooooooo weer af.

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik zie dat Wendy bevallen is :D

Wendy van harte gefeliciteerd met de kleine Jesse!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    silly: 14 kg valt wel mee hoor. bij mij zit er nog wel meer aan :oops: en helaas ook veel op mijn billen en benen. nou ja wat je zegt, lekker wandelen straks met de kleine :) Komt vast wel goed!

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippetjes

Ben net weer terug uit het ziekenhuis, zal nu ff kort verslag uitbrengen maar dan weten jullie dit in ieder geval ;)

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Heyyyyyyyyyyyyyy Liena, ben benieuwd, je klinkt in je berichtje niet down iig

15. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    ben benieuwd liena.
    Hopelijk is het allemaal een beetje meegevallen

16. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Zo dan nu ff een verslagje.

Vanmorgen rond 11 uur moest ik op de afdeling verloskamers zijn. Hier heb ik eerst een uur aan de ctg gelegen, de hartslag van de kleine was perfect, mar het was er ontzettend druk :( . Na ong. 1 1/2 uur kwam de gyn die de draaiing wilde gaan doen. Ik was natuurlijk heel zenuwachtig en kon niet ontspannen. Hierdoor deed het behoorlijk pijn en zijn we ermee gestopt :( . De kleine ligt dus helaas nog in stuit

Nu moesten we dus weer wachten het was inmiddels al bijna 2 uur en toen eindelijk kwam de gyn. Ze had meteen overleg gehad en leek het hun beter om toch een keizersnede te plannen....
    Een stuitbevalling brengt toch behoorlijk risico met zich mee en dat zagen ze niet zitten en wij eigenlijk ook niet.

Nou ja moet zeggen dat ik er nu ook wel een stukje rust in heb eerlijk gezegd, valt een hele last van me af. Tuurlijk zal het allemaal nog best ff spannend zijn, maar goed dat is wel te overzien.
    Volgende week vrijdag moeten we langskomen voor de intake en op 19 december zal ons smurfje gehaald worden ;) , dus vandaag over 14 dagen is ons kleine smurfje er :D .

Sorry dat ik jullie niet sms-te, maar ik had mijn telefoon uitgezet en toen ik jullie een berichtje wilde sturen wist ik mijn nieuwe pincode niet :oops: dom he.....

Nou sorry voor het wederom egoberichtje :oops: , maar moet nu snel aan het dichten want nu alles toch rustiger is vieren we wel sinterklaas vanaaf en morgen in Drenthe dus nog ff druk ;) .

Allemaal heel erg bedankt voor de lieve berichtjes. Mss kom ik het weekend nog wel ff tokken en anders in ieder geval maandag weer...

Allemaal fijn weekend en tok snel...

Knuffel Liena!

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey! Was ik weer! Pfff... drukdruk met 2 kids, werken en huishouden hoor! Zondag en maandag hadden we EN geen stroom EN geen gas, en afgelopen week geen internet... jippie... Maar nu werkt alles weer gelukkig! Heb nog niet teruggelezen, dus dat ga ik nu ff doen!

Zag wel vluchtig dat Wendy inmiddels is bevallen, werd ook wel tijd Wen! ;)

@Wendy; Hoop dat alles goed verlopen is! In elk geval van harte gefeliciteerd met Jesse!

Xx

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Whaha! En hopsa! Bovenaan! ;)

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    liena: fijn een berichtje van jou.. jammer dat de kleine niet wilde draaien. maar je weet nu wel wanneer jullie smurf komt.. over 2 weken dus al. super hoor! nou geniet van het weekend in drenthe..
    xxx

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, fijn dat je zo opgewekt klinkt, kan ook niet anders want over 2 weken ben je mama :D Dat is toch eigenlijk ook wel erg gaaf en bijzonder dat je dat nu al weet ;)

@ Queenie, welkom terug hoor :D we missed you! Kreeg net mail dat je me hebt gekrabbeld maar kan niet meer hyven op het werk dus kan het niet lezen nu :(

@ all, ik ga zo lekker naar huis, vanavond sinterklaas bij mijn broer thuis, ben benieuwd! Tok jullie weer en iedereen een heeeeel fijn weekend!

Deel Deze Pagina