[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Deli; Thanks! Ik ben dus wel gemist, doet me goed! Hihi! ;) Ik kan ook niet hyven op het werk, is door systeembeheer geblokkeerd... btje jammer, was anders wel een leuk tijdverdrijf geweest, zo druk is het nu ook weer niet bij ons.

Veel plezier met je sinterklaasfeest vanavond, en gefeliciteerd met Wesley zijn 4 maandjes! ;)

Xx

2. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    Liena, wat jammer dat het draaien niet gelukt is.
    Wel heel fijnn dat je nu weet wara je aan toe bent. Kan me voorstellen dat het wat rust geeft.
    Geniet lekker van je sinterklaasfeest, en van het feit dat je over 2 weken moeder bent!

@ queen, vervelend is dat, als alles het steeds niet doet.Gezellig dat je weer even komt tokken!

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Silly; Ja, da's idd niks aan. Ben ook blij dat ik even weer kan meekakelen! Hoe gaat het verder met jou dan?

Xx

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Dat smsje van Wendy klinkt niet zo goed.. Dikke knuffel voor jou meis...

@ Liena, Snap je angst wel om je kleine. Het komt vast goed. Probeer je niet tè druk te maken ookal gaat dat automatisch. Hoe sterker jij in je schoenen staat hoe meer jij zelf aan kan. Dikke knuffel! Met mij gaat het wel goed, ups & downs door die onzekerheid. Mijn temperatuur is de ene dag heel laag en de andere dag weer hoger, dus ik hoop dat er iets goeds gaande is.
    Lees nu je nieuwste berichtje hier. Jammer dat het niet gelukt is. Maar het komt nu tenminste gewoon wel goed met jullie beide!

@ Deli, wat goed dat het vanacht beter ging. Hopelijk gaat het zo verder :).

@ Juffie, hehe zo grappig lijkt me dat, dat je buik gewoon beweegt. Mijn vriend vroeg laatst nog: Kan dat :| met zo'n gek gezicht haha. Ik kan niet wachten tot wij dat mogen meemaken hé.

@ All, ik had voor de gein een ovu test gedaan vandaag en de streepje was net zoals die op 19 nov. in me album. Snap het niet meer, hopelijk komt er dan nu echt eens een eitje aan. Maar ik vraag me ook af of dit geen cyste kan zijn? Komt daar ook LH uit vrij?

Iedereen fijne dag vandaag!

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Linnie; Geeft niet hoor dat je snel flieft wordt.. (pagina 766...) *gaat gauw op zoek naar een superlieve foto van Britt en Jamie, hihi...* ;)

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Lieve Liena...wat jammer dat het niet gelukt is. 19 december is wel al lekker snel. Misschien heb jij jullie smurf wel eerder in je armen dan wij hier zo.
    Lijkt me wel een beetje vreemd dat je weet wanneer je baby geboren gaat worden, hoe sta jij daar tegenover? Een keizersnede is misschien even een domper maar ik geef je groot gelijk. Het is de minst risicovolle manier voor je kleine smurf dus ga er voor! Nog even en dan ben je MAMA!
    Of zoals wij hier zeggen nu zijn we nog MIO (moeder in opleiding) en straks MA (moeder afgesturdeerd) Haha! :D

Linnie...sorry meid maar ik denk niet dat ik vandaag nog ga bevallen dus helaas voor je poll.

Deli...misschien kan je Wesley vast leggen met een rol in zijn rug en een rol tegen zijn buikje. Mijn moeder is tot een paar jaar terug kraamverzorgster geweest en die legde een kindje toen nog regelmatig op hun zij. Ze komen nu ook weer een beetje terug van de constante rugligging omdat er zogenaamde "platte kinderen" ontstaan zijn door de rugligging. De kinder fysiotherapeuten krijgen steeds meer te maken met kinderen die niet meer sterk genoeg zijn in hun wervelkolom doordat ze altijd maar op de rug liggen.
    Maar jouw gevoel telt! Als je je niet prettig voelt bij zijligging moet je het ook zeker niet doen! In ieder geval veel beterschap met de kleine man want dit vreet aan je natuurlijk.

Dikke knuf allemaal!

O ja, ff ego
    Heb het idee dat ik nu wel wat last van voorpret krijg. Heb regelmatig wat krampjes en pijntjes en heb nogal wat nattigheid van onder (sorry voor de details) Ik hoop maar dat ik me niet gek loop te maken. We wachten rustig af! Jullie horen het snel als het zover is :D

7. MyPrecious

@ Dag, wow gaat snel nog maar 1 dag te gaan whoo :D. Wat een beebs hier straks zeg. Alvast véél succes gewenst meis. Spannend!

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Dag; Ja idd, nog maar 1 dag.. spannend hoor! En de krampjes en pijntjes en 'nattigheid' heb ik ook het laatst heel veel gehad.. en toch 9 dagen overtijd gelopen. Zie het maar als voorwerk idd, heb je bij de bevalling uiteindelijk alleen maar voordeel van! ;)

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ow Liena wat spannend!
    Jammer dat het draaien niet gelukt is maar misschien is het dan maar beter zo.
    Spannend hoor! Over twee weekjes ben je mama!
    En ook mooi tussen alle feestdagen in! Ook wel zo makkelijk. Weet je tenminste zeker dat je niet met Kerst of Oud op Nieuw moet bevallen!
    Spannende weken voor je!
    Heel veel plezier vanavond en morgen!

Iedereen die vanavond Sinterklaas viert: HEEL VEEL PLEZIER!

Wij gaan zo beginnen!

X

10. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    @ queen, Hier gaat het nu wel redelijk hoor. Het wisselt heel sterk. Zo heb ik dagen alleen af en toe een harde buik, en vanmiddag heb ik ze weer de hele middag gehad.
    Alles is wel klaar voor de baby, en ik ben zondag al weer 36 weken, dus als de baby komt zijn we iig niet bang meer dat ie te klein zal zijn.

Ik ga even eten met mijn haantje,
    Zometeen op kraamvisite bij vrienden.

Iedereen een hele fijne sinterklaasavond gewenst!

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Silly; In elk geval doet je beebje goed zijn best om zo lang mogelijk in je buikje te blijven, super! Vind het super dat je het zo goed volhoudt hoor, knuff voor jou! En veel plezier bij de kraamvisite! Alvast voorbereiding, hihi! ;)

Ga nu ff eten. Wil iedereen alvast een hele fijne Sinterklaasavond wensen!

Xx

12. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    ff snel een berichtje:

Wendy gefeliciteerd meid! :D
    Geniet van jullie kuiken :D

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik ga er ook nog maar steeds van uit dat het nog wel ff duurt voor ons menneke komt maar ik hoop stiekem dat hij snel van zich laat horen ;) . Ik heb van begin af aan het gevoel gehad dat ik de 42 weken ga halen, maar ik begin nu wel stiekem te hopen dat het gaat beginnen. Ben zoooooo nieuwsgierig.

Ik ga vanavond een lekker rustig avondje met haan op de bank hangen.
    Tok jullie later.

14. MyPrecious

Zijn er hier ook meiden die een cyste hebben gehad?

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja My.... pooh heeft pas n cyste gehad.

**ego-berichtje**
    Veel krampjes/vermoeide benen/rare tinteling door mn lichaam/hoofdpijn/lage rugpijn.
    Net zat ik n pizza te eten en de laatste stukjes zat ik gewoon tegen te eten Bah. Gisteren kreeg ik in 1x neiging tot braken ( al was t maar n beetje) en nu ruik ik heel sterk de stinkende geur van chris zn sigaret terwijl ik dat nooit heb, maar nu is het n indringende geur door mn neus. Wordt er even niet goed van!
    Mijn ei is nog steeds niet ontdekt door FF.
    **einde ego-berichtje**

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb een kleine cyste bij mijn rechter eierstok maar niets om me zorgen over te maken volgens de gyn.

En volgens mij heeft Linnie ook een cyste gehad.....

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Miran FF is volgens mij ook niet altijd betrouwbaar met hoe en wanneer je ei.
    De mijne vorige maand had ie op dag 23 gezet terwijl ik hem zelf 4 dagen eerder heb gevoeld en ook op dag 14 dpo van mijn eigen berekening van ei ongi geworden.
    Dus miss heb je wel gewoon je ei gehad maar heeft FF em niet gevonden.....

18. MyPrecious

@ Miran, plaats je kaartje eens? Heb er wel een beetje verstand van gekregen :p.

@ Yojo, hoe kwam je er achter dat je een cyste hebt dan?

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Door de controle na mijn miskraam.
    Ik ben naderhand drie keer op controle geweest en de laatste keer zag ze hem zitten omdat ze toen controleerde hoe alles er daar uit zag.
    Ik voel mijn rechtereisprong ook duidelijker als de linkse.

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb ook t gevoel dat ik mijn ei vandaag heb.....

Deel Deze Pagina