En is je ongie ook veranderd erdoor of merk je er helemaal niets van? Ben bang dat er bij mij ook iets zit wat de eisprong tegenhoudt.. Want ik word nu ookal niet meer ongie..
Nee bij mij is er niks veranderd. Heb altijd al een langere cylus gehad. Maar mijn cyste kon geen kwaad volgens haar. Volgens mij had Linnie wel een grote cyste en daar veel pijn van gehad. Maar waarom ga je anders niet even naar de HA?
Ja ik wou naar de HA gaan als ik ongie was, en nu word ik niet ongie.. Dus ik moet maar ff bellen binnenkort. Ik dacht vandaag ineens, het kan miss ook een cyste zijn want ik was al heel licht ongesteld en lang steeds en nu ineens niet meer ongesteld. En me ovu test was vandaag zoals die van 19nov dus ik snap het niet.
Ja dan zou ie weer mooi zijn ja.....maar ik ga maar weer gewoon van die 34 dagen uit. Kan t ook niet tegenvallen. Ben er niet meer zoveel mee bezig. Temp nog wel netjes elke dag maar moet zeggen dat ik dat af en toe ook vergeet en alweer vanalles heb gedaan en denk och verrek! Ik moet nog tempen.....
Heb je ook meer buikpijn dan? Volgens mij hoort dat ook bij een cyste. Maar ik zou gewoon ff bellen hoor naar de HA. Hoe eerder je iets weet hoe beter. En miss is er wel helemaal niks aan de hand! Waar ik gewoon van uit zou gaan....
Ik hoop dat het je geluk brengt dat je het een beetje hebt los gelaten. Duim voor je hoor. Ik heb een blaasontsteking gevoel steeds, alleen geen branderig gevoel bij plassen. Vond vandaag ook een vlokje in me urine weer. De assistente dacht vorige maand dat het blaasontsteking was dus had toen een kuurtje gekregen. Volgens mij kon ze het niet eens met zekerheid zeggen . Klussen voelt ook niet zoals het moet. Eigenlijk heb ik maar 1x gevloeid, daarna die irri mini ongie. Ik dacht ook steeds het zal wel ontpillen zijn maar ik vind het wel heel erg vreemd dat het dan zo doorgaat...
hahah ja goed bezig ikke! Ik zou dan maandag gewoon even de HA bellen voor een afspraak. En je niet zomaar af laten wimpelen met een kuurtje voor een blaasontsteking. Tenzij het dat natuurlijk echt is haha
En anders laat ik men mannetje bellen dan kan ik er niet van af . Telkens als ik denk ik ga morgen bellen dan doe ik het weer niet, daarom. Hoe ziet jou kaartje op FF er nu uit?
Ik zal em morgen wel plaatsen. Zit nu op laptop dus geen FF hier haha allemaal nog niet opgezocht hier omdat de verbinding zo traag is...... maar veel pieken en dalen haha niet echt een patroon in te vinden.....
Okay, dan check ik morgen je kaartje even! Echt irri zo'n trage verbinding. Mijn temp schommelt de laatste dagen ook heel erg, heb het kaartje in me album gezet. Ik snap er niets meer van.
Ja heb al twee klachten ingediend. Nu moest ik controleren of ik ergens anders wel betere verbinding heb. Maar bij mijn zus heb ik zelfs geen ontvangst. Dus nu officiële klacht ingediend. En gaan ze een onderzoek instellen en nemen snel contact met me op. Heb gezegd dat ik het per direct opzeg als het niet verbeterd. Goed bezig he haha normaal ben ik niet zo'n piet lut maar dit vind ik onzin.
Ja idd! Je betaald er wel voor. Mijn ouders hebben hetzelfde probleem en hun internet valt vaak uit. UPC zegt dat de verbinding wel slecht is, maar er iets aan doen nee hoor. Ben blij dat ik er hier geen last van heb, wat moet je daar een geduld voor opbrengen zeg. Ik zal ff op de bank gaan hangen want heb het ijskoud . Weltrusten voor straks meis.
Wij hebben UPC voor de vaste lijn en telefoon en tv en die is perfect hier! Heb t-mobile voor laptop omdat ik dacht lekker makkelijk kan je overal online....nou valt vies tegen hier. Hele slechte verbinding en kan niet eens mijn hotmail openen....maar goed! Hele fijne avond en tot morgen!
Goedemorgen..... @My, ik heb mn tempkaartje in mn album gedaan. Hopelijk snap jij het nog... ik heb nog steeds die klachten en nu ook heel erg mn onderrug. Heb ik al heel lang niet meer gevoeld die pijn. Ik heb ook heel veel van die kleine hormonenbultjes tussen mn boobs en op mn borstkast.... is niet fijn. Was gisteren heel melig maar kan dus ook n hele omslag krijgen. Ik ben nu zo veranderlijk als het weer. @Yojo, ik weet niet meer waneer ik eisprong heb gehad.... heb nu al n kleine week deze klachten en je kunt me niet vertellen dat dat nog met ovulatiepijn te maken heeft. Punt 1 heb ik nog nooit zo'n pijn gehad tijdens eisprong en punt 2 n eisprong duurt toch maar 24 uur?! Maar FF heeft mn ei gevonden hoor!
goedemorgen meiden! iedereen lekker geslapen vannacht? ik wel heerlijk slaap zo veel beter nu ik niet meer werk. hoef me even nergens meer druk om te maken, denk dat dat het is.. my: laat je haantje de ha bellen meis, kun je er in iedergeval niet meer onderuit! miranda: het is weer spannend bij je zeg! je ei is er in iedergeval en goed geklust ga weer voor je veren hoor! fijne dag allemaal. xxx
Hey meiden, Even een kort berichtje van mij. Ik ga zometeen een kerstboom halen en het huis versieren nu het nog kan. Check mijn banner....vandaag 40 weken. Nog max. 2 weken te gaan
@Dag, PROFICIAT met je 40 weken meid! Snel nog de dingen doen die je nog moet doen voor de kerst nu kan het nog idd. Ik ben gisteren naar de kruitvat gegaan en heb heel gek n dekentje/rompertjes en badcapeje gekocht. Vanmorgen ben ik gaan kijken wat ik allemaal nieuw heb gekregen (van mn laatste zwangerschap) van mn schoonmoeder. Ook heb ik vannacht gedroomd over n positest. *Hmmmmmm hoezo ik wil graag n kind* @All, mn borsten zijn zo nu en dan gevoelig net onder mn oksels. Gisteren had ik last van sigarettengeur... heb ik nog NOOIT gehad! En dan de welbekende klachten die ik al eerder had vermeld hier. Het is dus weer het beroemde wachtbankje waar ik dus weer op zit. xxx