Miran...tuurlijk wil je graag zwanger worden. Ik ga ook heeeeeel hard voor je veren. Dat wachtbankje is slopend! Nu zitten we mooi samen op een wachtbankje. Jij voor een posi test en ik totdat de baby komt. Wendy...hoe gaat het nu met je? Mag je al naar huis?
hey Miranda; spannend hoor, klinkt wel als zwanger, maar ja je lichaam kan je helaas goed voor de gek houden. My; ik ben een expert met rare ongi's, cystes etc... Ik heb je testen even bekeken. Die van de 19e zag er wel goed uit. Helaas zijn niet alle ovutesten even goed, daarom, nam ik altijd de wat duurdere, omdat die een hele duidelijke uitslag geven. Die van CB vond ik erg prettig en die van persona ook . In verhouding ook niet erg duur... Maar toen ik een cyste had, en toen ik zwanger was, bleef de test positief uitslaan. Maar van hoeveel dagen ben jij uitgegaan dan? Ik zou van de 34 dagen uitgaan en als je dan overtijd bent, gewoon effe een keertje testen en anders idd naar de HA gaan... Juffie; wat fijn dat je nu lekker tot rust komt. Ik kan niet wachten tot mijn verlof en tot die tijd nog even mijn tantjes op elkaar zetten hahaha Maar dan geniet jij al van jullie kuiken hahah deli; hoe gaat het nu met Wesley? Wekt het om hem iets schuin te leggen? QB; tja druk met 2 kids en dan valt ook nog alles uit. Had je een noodpakket in huis? (zoals die reclame ) Liena; dus de 19e wordt je mama Ik kan me voorstellen dat je voor die keus bent gegaan. Een vriendin van me heeft dat ook gehad en is er goed uitgekomen hoor Ben trots op je, ook dit gaat jou lukken. Mup; maak je nog een nieuwe buikfoto? Minkie is beetje nieuwschierig? Lin; hoe gaat het bij jou? De tijd gaat echt snel he, ben ik blij van, want leef helemaal met je mee en wil zo graag dat jij door die eerste maanden heen komt Pooh; hoe is het nu met je vader. Het zit jullie ook niet mee, maar wel goed om te horen dat de eerste onderzoeken goed zijn gegaan... Yoyo; ik vind het knap hoe je ermee omgaat dat Barry zo weinig thuis is.. Ik snap dat je het moet accepteren, maar dat neeemt nog niet weg, dat het soms gewoon klote is.. Hoe gaat het met alle foto's maken enzo... Doe je dat ook in Drenthe hahaha. Mijn haan wil graag een fotosessie doen, met mijn dikke buik hahaha
Kom even snel langswippen om jullie een hele fijne zaterdag te wensen! Krijgen zo het hele huis vol visite, gezellie! Xx
mink: gefeliciteerd met je 30 weken! Het gaat zo super snel.. Nog een paar weekjes werken en dan kan jij ook genieten van je verlof! Stop je 6 weken van te voren? QB: veel plezier met de visite Wij krijgen ook zo visite. mijn beste vriendin met nieuwe vriend. even keuren haha Heb net lekker cake gebakken. mmm.. Vorige week ookal ruikt wel heerlijk hier nu.
hahaha juffie; heerlijk Cake Ik ga 6 weken van te voren i.v.m ziektewet. Dan moet je 10 weken. Maar ik neem dan gewoon vakantiedagen op hoe is het verder hier, behalve erg rustig?
wendy; ik hoop dat jij je al iets beter voelt en snel naar huis mag fijn om te horen dat jullie de nacht goed zijn doorgekomen... ben erg nieuwschierig naar je verhaal..
@ Miran, zelf zou ik denken dag 15 je ei. Wat gebeurd er als je je slijm weghaalt? Want ik vermoed dat FF door je vruchtbare slijm het kruis daarom op dag 17 neer heeft gezet. Nou ziet er i.i.g goed uit hoor! Duim voor je dat die posi test werkelijkheid wordt! @ Dag, gefeli met je 40 weken! @ Juffie, ja moet ff voor mezelf bedenken hoe ik het allemaal moet uitleggen en dan laat ik hem bellen . @ Mink, De ovu test van gister was net zoals die van 19nov. maar vandaag had ik weer bloed. Je kunt het geen ongesteldheid noemen, maar dit is dus wel mijn ongie. Heb een paar drupjes bloed verloren en dat gebeurd dus bij elke "ongie", het zet niet door. Jij gefeliciteerd met de 30 weken! , Ben dus weer minimaal ongie, dus binnenkort ga ik gewoon mijn vriend de HA laten bellen. Want als het aan mij ligt stel ik het alleen maar uit en dat lijkt me toch niet goed.
Ben ik dan eindelijk! Kaartje staat in mijn album. Zijn net terug van Frans Bauer en Marianne Weber en wilde ff snel fotootjes bekijken! Tot morgen!
@My, ik haalde dus idd die slijm weg en toen gaf ie niks meer aan. Ik vermoedde zelf ook al dag 15 maar goed ik weet het niet meer. Ga nu gewoon uit van deze eisprong en nu is het afwachten. De symptomen blijven aanhouden, ook mn boobs voel ik iets meer maar ik krijg ook meer puistjes nu! Dus mn hormonen slaan nu wel op hol en of dat met ongi of met evt zwangerschap te maken heeft dat is nu gewoon afwachten hoor! Heel erg bedankt meid! Laten we t hopen toch? @Mink, ook jij bedankt voor je woorden... ik hoop ook dat het posi wordt maar we zullen moeten afwachten. Ik ga er nog niet vanuit maar het begint mij toch wel meer vraagtekens te geven omdat ik dus al 9 dagen die symptomen heb. Ach geduld is een schone zaak zeggen ze altijd toch? @Wendy, hoe is het meissie? Ben je lekker thuis met babytje en man? Als je op adem bent gekomen krabbel hier dan je verhaal.... ik ben niet nieuwsgierig hoor! Hoop dat het nu allemaal achteraf gepraat is en dat het meegevallen is. @Yojo, hoe gaat het met je meis? Is Barry alweer thuis? Ik vind het knap dat je er zo positief onder blijft.... ik zou namelijk in alle staten zijn als Chris bijna nooit thuis zou zijn. Nou zien wij elkaar ook niet zo heel veel maar gelukkig slapen wij iedere avond langs elkaar... mits dat Chris niet in de nacht staat dan! Mijn petje af meid! @All, hoe gaat het met jullie? Heeft iedereen tot zover al n prettig weekend? Ik ga zo met de kinders de kerstboom zetten.... heb er helemaal zin in. Lekker warme chocomelk en dan snoep voor de kinders, n leuke film voor ze op zetten en ikke intussen de kerstboom opzetten. Heerlijk hoor! Ik wil daar vanmiddag om half 3 kant en klaar mee zijn. Ik ga even weer wat doen... spreek jullie tussendoor wel. xxx
goedemorgen allemaal zo heb heerlijk uitgeslapen! miranda: veel plezier met het neerzetten van de kerstboom. ga het morgen doen denk ik. Haantje gaat hem in iedergeval van zolder halen voor me en dan morgen rustig aan eens neerzetten. Vind het altijd zo gezellig een kerstboom all: fijne dag! xxx
Mink feli met je 30 weken yojo was frans bauer leuk? ik las op het internet dat je LF niet langer hoort te zijn dan 14 dagen als dit wel zo is moet ik dan langs de huisarts of niet ? Hier iig is het dan tot dinsdag wachten geblazen.
@ Liena, heel veel sterkte meid. En een hele goede keuze om voor de keizersnede te gaan. Hoe was het met de achterstand van de kleine?
Goeiemorgen! (Ja nog net....) Mink foto's in Drenthe...hmmmm haha Ja Frans Bauer en Marianne Weber was erg gezellig geweest. Heb wat fotootjes op hyves gezet. Ik hou wel van Nederlandstalig maar aan Frans vind ik nooit zoveel aan. Had Barry de kaartjes gegeven en we zijn gezellig samen gegaan. Zo wij gaan Sinterklaas vieren bij mijn schoonouders! Tok jullie later!
Hallo allemaal Geen zin om terug te lezen vandaag. Wil jullie allemaal een fijne zondag wensen! Ik ga lekker niksen en wat wasjes wegwerken.
fijne zondag dag! En die wasjes, tja moet gebeuren he. Al weer 1 dag overtijd vandaag! Wordt wel spannend nu.
@Juffie, ik vind dat ook altijd weer heerlijk die kerstboom.. ik kan er echt van genieten. Ik ben n gezelligheidsmens en hou van feesten... en dan vooral van versieringen. Zo heb ik ook met slingers hangen voor de verjaardagen van de kinders, owee als ik ze weer moet verwijderen dan vind ik mn huis kaal. Niet meer zo gezellig als dat het slingers heeft hangen! De kinders helpen me erg goed mee.. de oudste is mee de dozen van de zolder gaan halen en de 2 jongste mochten de lichte tassen mee naar beneden sjouwen en nu zijn ze met zn drieen n tafeltje van boven naar beneden aan het halen. Samen geven ze mij de takken 1 voor 1 aan. Heerlijk hoor! Ze willen alles doen nu en de oudste 8 jaar geeft hun correcties hoe ze het moeten doen.
klinkt gezellig Miranda, om zo met zijn allen met de boom bezig te zijn. Ik ben ook echt een kerstmens, zodra de sint weg is begin ik altijd meteen met de kerstboom. Vind dat zo gezwellig. Dit jaar hebben we geen boom gezet, das veel te vermoeiend/ zwaar nu, denk ook niet dat dat van t ziekenhuis onder 'rustig aan doen' valt. nu hebben we de hele voorruit met eeng uirlande met lichtjes volgelegd, en een kerststukje in het midden, en wat ballen in de guirlande. Ziet er ook wel leuk uit, maar mis mijn boom wel een beetje.