Dat wil ik wel geloven Syl... ik kan niet zonder kerstboom. Ik heb hem nu helemaal staan maar vind er te weinig ballen en lampjes in zitten. Heb nog 1 snoer over en daar mag Chris mij dadelijk bij helpen en mijn buurvrouw ging vanmiddag naar de stad en die is nog haakjes halen zodat ik nog wat ballen bij kan hangen en NATUURLIJK snoep voor de kinders he! Ik ben nu even aan het uitrusten want had nog niks gegeten en ging bijna van mn stokkie af. Wou ook lekker genieten van n welverdiende bak koffie maar dat valt vies tegen hoor! Ik nam 2 grote slokken en t valt me niet lekker! Ook staat mn hele borstkast en tussen mn boobs vol met hormonenbultjes. Ziet er niet uit!
Iedereen een hele fijne zondag! Kom vanavond nog ff langs om te reageren hoor! Ben even met hyves bezig, Jamie & Britt hun hyves voorzien van verhaaltjes en nieuwe foto's, hihi! Dus tok vanavond! Xx
mmm, das vervelend van die bultjes. En dat je koffie dan ook nog verkeerd valt. Volgens mij ben jij net als ik, zoveel mogenlijk lichtjes in de boom. Ik kom ieder jaar bovenin lichtjes te kort, en koop dan maar weer een slinger bij. Nu kom ik sinds vorig jaar wel uit, en zit nu op 600 lichtjes. Ben dus ook wel een hele middag bezig om die allemaal aan een takje te krijgen. Wel fijn dat je buurvrouw nog wat dingen meebrengt voor je! ik ga even lekker bij mijn haantje zitten. Tok laters, en veel plezier met het afmaken van je boom!
Zal wel goed komen Syl... maar idd ik heb dat ook dat als het donker is dat je dan toch dmv die lichtjes de boom ziet hahhahaa alleen hang ik de slinger gewoon los in de boom. Ik deed ze eerst ook altijd aan de takjes vastmaken maar Chris deed n keer de lichtjes en het viel nog mooier dan hoe ik het deed en hij was zo klaar hahahahaha dus nu doe ik het op zijn manier en dat werkt net zo goed. Ja ik heb n goede en lieve buurvrouw die voor mij die dingen meeneemt terwijl zij vandaag 12,5 jaar getrouwd is en dus lekker met de kinderen gaat stadten en met man natuurlijk en vanavond gaan ze heerlijk uiteten. Volgend weekend hebben we feest van hun! Ja die bultjes vielen mij goed op... had ik de laatste zwangerschap ook. Ik zal niet zeggen dat ik zwanger ben of erop hopen maar er zijn toch wel n aantal punten wat hetzelfde is als de vorige keer ALLEEN sigerettengeur kan ik nu niet verdragen en DAT heb ik nog niet gehad! We zullen moeten wachten. Helaas! Fijne middag allemaal! xxx
nou miranda, dat worden nog 5 spannende dagen voor je. Hopelijk ben je gewoon hartstikke zwanger! wij gaan even lekker naar buiten, even naar bossen ofzo. Ik kan/ mag wel niet heel lang, maar even er uit is wel lekker. tok later
Silly...het wordt inderdaad spannend nu maar ja ik heb nog geen enkel voorteken, helemaal niks! We zien het wel. We gaan vanavond nog even lekker een hapje eten nu het nog kan. Veel plezier in de bossen..buitenlucht is altijd heerlijk! En jij vandaag alweer 36 weken. Alweer een weekje er bij, super! Jullie zullen ook snel je beebje in handen hebben. Tok jullie later!
hey allemaal, klinkt gezellig miranda! en hoop heel hard met je mee dat je klachten een positieve reden hebben! silly: lekker even eruit! wij hebben net ook even lekker gewandeld. gewoon in het dorp maar het is echt lekker weer nu. even frisse lucht is wel lekker! dag: geniet van het etentje vanavond! kan me voorstellen dat het spannend wordt nu. maar goed heel erg lang kan het niet meer duren ga even filmpje kijken denk ik.. xxx
Hey! Weer terug van de Sinterklaasviering bij mijn schoonouders. Was wel gezellig geweest en we zijn weer goed verwend! Tja Barry veel weg....moet me er wel bij neerleggen want kan er echt niks aan doen...moeten tegenwoordig al lang blij zijn dat ie kan werken...
Nou, haantje heeft de tuin in de kerstsfeer gezet... weet nog niet of ik daar zo blij mee moet zijn... Is wel een beetje een wazige foto, we konden hem niet beter krijgen.. Vanmiddag hadden we zelfs al bekijks, mensen die langsliepen bleven stilstaan om te kijken... Ben de hele middag beziggeweest met de hyves van de kids, ben nu met mijne bezig. Wat nieuwe foto's, filmpjes, en blogs enzo. Leuk hoor! Vanavond maar ff lekker bankhangen, gisteren lagen we al voor half 10 op bed, zo moe waren we, hihi! Britt de laatste fles tegen 2115u, en vanmorgen pas weer om half 8! Heerlijk! Zal zo nog ff een foto van Britt plaatsen, even leuk! Xx
En nog eentje dan, op haar nieuwe speelkleed gekregen van Sinterklaas! Zo, ben nu echt weg hoor! Volgens haantje zit ik al weer te lang achter de lappie... Fijne avond allemaal! Xx
@QB, mooie foto's hoor van die kleine meid! Het is n schatje. Ben er maar trots op! @Yojo, fijne avond meid! @All, ik ga spelletjes spelen op de pc... heb het helemaal gehad voor vandaag. Vanmorgen kon ik alles met die kinders doen en vanmiddag was ik ze al beu en nu helemaal. Ben geestelijk gewoon moe. Heb weer hoofdpijn (zeurende pijn). Tja en die stinksigaretten he! Maar ik kom zo weer even kijken hier! Ow... als ik FF moet geloven klopt die banner niet hoor. Ik heb op dag 17 pas eisprong gehad en zit nu pas op dag 21 dus ik heb nog 10 dagen te gaan! xxx
Het is rustig hier.... Ik ga lekker bij chris op de bank hangen. Ga op tijd naar bed ben best moe en last van mn rug en hoofd. Trusten en tok morgen xxx
SMS van Wendy: Hee meid! Ons ventje doet het goed. We zijn sinds gisteren thuis. Heb nog veel last van mijn hechtingen. Maar ben zo verliefd! xxx Ze zegt ook dat ze snel weer online komt in een ander smsje. Dus het gaat allemaal goed daar! Gelukkig maar! Hier een moe kippetje dus ik ga lekker mijn bed in! Tok jullie morgen!
@ Yojo, ik denk dat jou ei nog moet komen, of als je temp hoog blijft dat ie gister is geweest. @ Miran, denk ook dag 15 eerder dan dag 17, maar als je van dag 17 uit gaat dan reken je daar 2 weken bij op voor je NOD. Hoop echt dat je gewoon zwanger bent, gun het je zo! @ QB, leuke foto's! @ Wendy, mooi dat jullie ventje het goed doet! Ben benieuwd naar je verhaal meis. Hoop dat jij je ook goed voelt ondanks de zere hechtingen. Lees hier over kerstbomen ik heb bijna 150 ballen in me boom gehangen, 6 slingers en 400 lichtjes (wil volgend jaar meer). Vind het super mooi een volle boom.
goede morgen allemaal! om mee te beginnen: alweer 37 weken vandaag! Mag vanaf vandaag thuis bevallen. Liena ook gefeliciteerd met de 37 weken! liena: gezellig weekend gehad? nog verwend door Sint? Ik geniet lekker van mijn verlof hoor! QB: leuke foto's! My: ook al gezellig de kerstboom dus En vandaag de ha bellen? Of laten doen door je haantje? Wendy: fijn dat je lekker thuis mag genieten nu! fijne dag allemaal! xxx
Heey goedemorgen kippetjes Hoe is het heir met iedereen? Na de stress van afgelopen week en weekend hoop ik deze week op een iets rustiger verloop . @ Deli, nee idd een stuitbevalling zien wij ook niet zitten, de gyn, vertelde dat dat een heel zware bevalling is, er nogal wat risico's aan zitten voor moeder en kind en 70 % van de gevallen alsnog in een keizersnede eindigd...... Dus dan maar op safe. Hoe gaat het met je kleine mannetje? Begint hij weer een beetje op te knappen? Vervelend als ze zo verkouden zijn he? Hebben jullie een gezellige sinterklaas gehad? @ Juffie, meis gefeliciteerd met je 37 weken ! Vanaf vandaag mag je officieel thuis bevallen , spannend hoor! Kan me voorstellen dat het vrijdag ff raar was om op school te zijn, tuurlij keek je uit naar je verlof, maaar je vind je werk dus blijkbaar ook leuk en dat is tich alleen maar een goed teken Hoe gaat het verder met je? Merk je al dat het de laatste loodjes worden?Kun je het allemaal een beetje volhouden? Heb je de wasjes inmiddels schoon? En jullie uk is dus lekker druk zo af en toe? Geniet er nog maar lekker van. @ Wendy, meis dat klinkt allemaal erg heftig zeg , hoop dat je inmiddels weer lekker thuis bent of bijna kan. Dikke knuffel..... @ Riddle, meis wat fijn dat je vrijdag weer een beetje tijd had om mee te tokken . Je voelt je over het algemeen dus aardig goed, op de hoofdpijn na? @ Silly, meis ook alweer 36 weken en de kleine nog steeds lekker bij je , kan me voorstellen dat je ook wel erg nieuwsgierig bent, maar het is natuurlijk nog steeds de beste plek...... Beetje een lekker weekend gehad, of nog veel last van harde buiken? @ Maria, het wordt allemaal wel spannend nu he? Die ongi-kramjes heb ik ook steeds, soms wel vervelend maar het hort er ws bij he hihi. Ik heb mijn telefoon steeds in de buurt hoor . Heb je de afgelopen nachten weer wat beter geslapen? En ook logisch toch dat je haantje het allemaal spannend begin te vinden. De mijne zei ook al ik heb de telefoon altijd in de buurt hoor dus als je belt neem ik meteen op. Voor hun is het ook raar volgens mij, wij zitten thuis en zij moeten ook nog proberen om zich te concentreren op hun werk , weet ook niet of ik dat zou kunnen hoor....... @ Nata, hebben jullie een beetje genoten van jullie weekendje? Nog leuke dingen ondernomen? @ Mupkuh, vandaag alweer 23 weken, vind jij het nu ook zo hard gaan nu je over de helft bent? @ Yojo, hoe is het met jou? Beetje een lekker weekend gehad? Ook sinterklaas gevierd? En je hebt een weekend disneyland geboekt? Heerlijk zeg, wanneer ga je? En ik kan me helemaal voorstellen dat het niet leuk is dat Barry zoveel weg is hoor, het valt ook niet altijd mee, dat je er steeds alleen voor staat en helemaal in deze tijd van het jaar. Is hij met kerst en oud en nieuw wel gewoon thuis? @ Queenbee, doe maar rustig aan hoor meis . Wat fijn dat je nu wel weer gas en electrisch hebt zeg, waren ze er mee bezig bij jullie in de straat of zo? Hoe gaat het met je beide kids? De sinterklaasdrukte weer een beetje overleeft? @ Myprecious, ik heb geen ervaring met een cyste(gelukkig), maar kan me je onzekerheid wel voorstellen. Meis trek de stoute schoenen aan en bel die ha van je! Je kan het en het is voor het goede doel meis! @ Dagdromer, hoe is het bij jou meis? Nog geen tekenen dat de bevalling is begonnen? Je maakt het ook wel spannend he . Ik hoop vor je dat de kleine snel een seintje geeft en je hem heerlijk in je armen kan nemen. Ik vind het idd een heel raar idee dat ik precies weet wanneer de kleine komt. De spanning is nu een beetje weg, maar goed ik weet ook dat het zo beter is, waarom extra risico lopen wanneer het niet nodig is. Ben er nu wel rustig onder... @ Miranda, het is weer spannend voor je he meis! Veermodus draait op volle toeren hoor . Heb net ff de foto's in je album zitten bewonderen . Wat een gave auto zeg! En de foto met je kids is ook leuk zeg. En als ik zo naar je kaartje van FF kijk, dam zie je idd heel duidelijk je eisprong, nu maar hopen dat dat idd het geval was. Nog maar ff en dan krijg je de uitslagen van de verschillende onderzoeken toch? Spannend hoor....... @ Mink, had je vriendin ook een ks gehad? Ik vind het allemaal wel spannend hoor, maar het is vor het goede doel he en tuurlijk komen we er wel weer bovenop. Al het allemaal een beetje meezit mag ik net voor de kerst weer naar huis En jij inmiddels ook over de 30 weken! Gaat hard he? Je stopt 6weken voor de datum, dus dan hoef je nog maar 4 weekjes te werken? Hier gaat alles aardig. Het weekend was erg gezellig, maar heeeeel vermoeiend . Eerst natuurlijk de spanning van vorige week. Toen vrijdagavond sinterklaasfeest bij mijn schoonouders. Tegen half 12 waren we thuis, de nacht niet zo goed geslapen en zaterdagmorgen tegen 11 uur richting Drenthe gegaan. 's Middags bij mijn ouders toch maar ff een uurtje naar bd gegaan en achteraf maar goed ook want het werd zaterdag 2.00 uur , maar wel heel gezellie . Toen gisteren nog weer naar mijn ouders en daar sinterklaas gevierd en 's avonds weer naar huis. Ik was helemaal op, maar het was wel heel gezellie. Nu de komende weken de boel thuis op orde brengen, want straks zal het wel een poosje een beetje lasitger gaan . Gelukkig is haantje de eerste weken na de ks thuis, dus dat is wel lekker! Ja en vandaag 37 weken, nog 11 nachtjes slapen Nou meiden ik wens jullie een heel fijne (werk)dag en ik kom nog wel ff langstokken vandaag Knuffel Liena
liena: 11 nachtjes nog ben stiekem wel een klein beetje jaloers op je hoor! niet op de keizersnee natuurlijk maar wel dat jij gewoon weet voor de kerst mama te zijn! Ben zo benieuwd nu.. maar verwacht dat het bij mij nog wel even gaat duren houdt gewoon rekening met nog 5 weken zag op de hyves van wendy van de zwangerschapscursus dat die ook bevallen is!