Juffie, ik vind het zelf ook wel een heel raar idee dat ik dan mama ben, vidn het nu ook wel lekker hoor dat ik het weet. Zie wel een beetje op tegen een ks maar goed als alles goed gaat krijg ik een ruggeprik, dus kan alles meemaken en daarna mag de kleine ws meteen bij me op de kamer en de dagen dat ik in het ziekehuis moet blijven is de kleine er ook, dus volgens mij vliegen de dagen dan om. Komt vast goed... Een bevalling is ook niet altijd even fijn........ Maar jij gaat uit van de langste termijn, maar het kan ook zijn dat je eerder bevalt he, dus wie weet ben je nog wel voor me aan . Wel een fijn idee dat het vanaf nu thuis mag of niet? En Wendy dus ook bevallen? Ga ik meteen ff op hyves kijken.....
liena: die keizersnee komt echt wel goed meis! en inderdaad met een ruggenprik kun je alles bewust meemaken en je kleine direct zien. ga er zelf gewoon niet van uit dat het deze of volgende week al gebeurd. waarschijnlijk omdat ik behalve af en toe een harde buik nog weinig gerommel heb. Hoeft waarschijnlijk ook niet en vind het prima dat ik me nu nog zo goed voel natuurlijk! Ga me nu maar eens douchen en aankleden.. geen zin meer om in bed te gaan liggen. misschien vanmiddag nog even. tok later weer! xxx
Goedemorgen allemaal, Hier weer n hectische ochtend... nu giuliano in t busje zetten dan snel snel naar de winkel en dan mag ik de andere 2 naar school brengen en gelijk doorrijden naar werk! Is niet leuk... laat mij maar om kwart over 7 aan rijden naar werk is lang niet zo hectisch als nu! Tok vanmiddag! xxx
Goodmorning all! Hoe is het met jullie? Hier ff een egoberichtje van mij.. Maak me een beetje zorgen.. Heb zo'n pijn in mijn rug dat ik wel kan janken.. Het voelt alsof de pijn ook uit mijn onderbuik komt en dat vind ik een beetje eng.. Hoewel ik ook wel last heb van mijn darmen hoor, ben het hele weekend nog niet naar het toilet geweest.. Maargoed, maak me nu gewoon een beetje zorgen om de beeb.. Ga zo ff reageren hoor.. Ff bijkomen nu... Autorit was echt hels
he bah linnie! wat naar dat je zo'n last van je rug hebt! je baarmoeder begint nu lekker te groeien he daar kun je wel behoorlijk last van hebben. Onder in je buik, liezen en ook onderrug.. en dan ook nog last van je darmen helpt ook niet mee natuurlijk! Voor de beeb kan dat geen kwaad maar wel heel vervelend voor jezelf natuurlijk! Rustig aan vandaag maar! Dikke knuf!
Lieve Linnie Ik ben het met Juffie eens. Maak je niet meteen teveel zorgen. Alles in je buik is ook ruimte aan het maken en ook aan je banden wordt op dit moment behoorlijk getrokken en dat straalt ook uit naar je rug....... En je darmen zullen er ook wel mee te maken hebben. Als je je echt zorgen blijft maken kun je mss ook de gyn ff bellen, mss kan die je gerust stellen! Dikke knuffel meis.......
Thanks lieve meiden! Moet zeggen dat nu ik uit die auto ben en rustig op mijn plekkie zit, het nu ook wel iets beter gaat Pijn in mijn rug zit er natuurlijk wel, maar voel me wat geruster! Ook mede dankzij jullie! Thanks lieverds!
Heyyy Kippies @Linniekip...maak je idd niet al te veel zorgen, als je weet wat voor rugpijn en soms zelf een scheurende pijn ik in mijn buik en rug heb gehad en nu soms nog heb... @Liena...joh heb niet alles terug gelezen maar ik begreep dat jouw draaipoging niet is gelukt en dat het een keizersnede wordt?.... Hier alles ok...heb voor het eerst mijn zwangerschapsbroek aan want mijn normale broeken krijg ik met geen mogelijkheid meer dicht ahhaha wat een genot is dit dan zeg Verder ( buiten de standaard hoofdpijnen natuurlijk) gaat alles prima hier...nog 1 weekje wachten en dan de 20 weken echo,....ben er wel nerveus voor Oke ik ga even wat doen hier en tok jullie zo weer
Thanks girls! Jullie zijn lief @Liena; Een keizersnede dus.. Jammer dat het niet gelukt is, maar ik geef je groot gelijk dat je voor het zekere gaat! En inderdaad, nu weet je wel wanneer je moeder gaat worden! Gefeliciteerd met je 37 weken trouwens! @Juffie; Jij ook gefeliciteerd met 37 weken! Ben je lekker van je verlof aan het genieten? En is alles helemaal in orde thuis? Alle kleertjes gewassen enz? @Rid; Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb vandaag mijn positiebroek aangetrokken! Die heb ik van mijn schoonzus gekregen en het is zo heerlijk! Shame on me @De rest; Heb verder nog niet bijgelezen, dat ga ik zo doen! Dan krijgen jullie ook nog een berichtje van mij
linnie: ja alles voor uk is klaar Verder groot gelijk dat je lekker een positiebroek aan hebt! zit veel lekkerder! ben wel benieuwd naar je buikje hoor. zie je al wat? (FOTO hint ) mijn eerste foto is ook van 9 weken ongeveer.. echt leuk om het verschil te zien! rid: alweer bijna 20 weken! super!
haha ben je er op tijd bij Linnie...maar ik had ze veel eerder aan moeten doen hoor maar wou er niet aan
goedemorgen meisjes Liena fijn dat je nu wat rustiger bent.Lijkt mij ook een lekker idee dat je kleintje er voor de kerstdagen is. Mijn haantje denkt dat ik binnen nu en drie dagen ga bevallen ,we zullen zien Gefeliciteerd met je 37 weken! Juffie gefeliciteerd met je 37 weken! wil je thuis bevallen? wendy fijn dat je weer lekker thuis bent en dat het goed met je gaat. lin Komt goed meis in het begin voel je van alles in je buik rommelen. knuf voor jou. Riddle spannend meis 20 weken echo willen jullie weten wat het wordt. Dag hoe is het met jou meis trek je het nog een beetje? miran hoe is het met jou?Je heb lekker alles klaar voor de kerst? Ik weet nog niet of ik wel een boom wil mij teveel gedoe. queen mooie hoor je krijgt zo wel veel bekijks. @all hoe is het met jullie? liefs maria
Ja Maria wij willen heel graag weten wat het is maar ik wil natuurlijk vooral graag weten of alles goed is zover dat te zien is want daar maak ik me toch wel wat zorgen om al zijn die nergens op gebaseerd hoor maar ja
Reddle ik was daar ook erg bezorgd om maar mijn gevoel zei dat alles goed is en het blijft spannend z'n 20 weken echo.
Hey juffie ik wil ook thuis bevallen alleen mijn haantje wil het niet hij is veelste bang dat het niet goed gaat en dat we alsnog naar het ziekenhuis moeten.
Guudmurnung chickens! Hihi, zag gister in een reclame van Net5 dat binnenkort Chicken Run op televisie komt, hihi! Drie x raden waar ik aan dacht toen ik dat zag! @Miranda; Hoe gaat het nu met je hoofdpijn? En dankje, ben er ook supertrots op hoor! *glimglim* @Wendy; Mooi dat alles goed gaat met jullie ventje! Geniet er lekker van meid! @Yootje; Bedankt voor het plaatsen van Wendy's sms! Hoe is het verder met jou? Barry is weer foetsie? @MyPrecious; Thanks! Enne, 400 lichtjes in je boom? Wat een gepiel om die er allemaal in te krijgen zeg! Zal ongetwijfeld super lijken! Foto? @Juffie & Liena; Gefeli met jullie 37 weken! Idd, nu mogen jullie officieel thuis bevallen! Kuikentjes, kom maar op! @Liena; De stroomkabel was doorgebrand, waardoor de buren geen stroom meer hadden. Nu ligt die kabel tussen onze huizen in op onze grond, dus lag hier alles open. En terwijl de beste mannen het stroom wilden fixen, trokken ze per ongeluk het gas eruit... Maar alles is weer goed gelukkig! Maar dan merk je echt pas hoe afhankelijk je van stroom en gas bent zeg! Sinterklaas was super, de kids zijn beide veel te veel verwend! Jamie wilde gister al weer naar Spanje toe, naar Sinterklaas, maar dat mocht niet van ons. Daar snapte hij maar niks van.. hihi! Enne, knuff voor jou! Je hebt een rumoerige week achter de rug! Spannend hoor, nog 11 daagjes.. Ohja, met Jamie heb ik ook een keizersnee gehad. Ik kreeg een ruggeprik, dus heb ook alles meegemaakt. Komt wel goed schatje! @Linnie; Knuffel voor jou meis! En dat je last van je darmen hebt komt veel voor hoor in het begin van een zwangerschap. Kan me idd wel voorstellen dat dat alles behalve prettig is. Rustig aan vandaag meis! @Riedel; Je eerste positiebroek! Jeetje, die had ik al aan met 13 weken! Zit lekker dan he, geen geknel meer! Spannend, bijna de 20 weken echo! Dus dan weet je het geslacht ook meteen? Leuk hoor! @Maria; Ja bekijks hadden we gister zelfs al, hihi! Mensen die langsliepen bleven gewoon stilstaan voor ons huis! Ach ja, haantje vindt het zo leuk he.. En het is maar voor een maandje! Ach, en het lijkt ook wel weer gezellig natuurlijk. === Nou, met die 4 flessen van Britt komt het wel goed. Ze kreeg gisteravond tegen kwart over 9 de laatste fles en vanmorgen ietsje na 7u de eerste! Dit is de 2e keer dat we 4 flessen geven, en beide keren gaat het zo goed! Hoop dat ze dit volhoudt, super hoor! Vandaag nog ff een lui dagje thuis, Jamie is ziekjes, heeft de hele nacht lopen spoken. Pijn in zijn keel, veel hoesten, koortsig en constant snottebellen.. Ach, gaat ook veel rond momenteel. Tot nu toe heeft Britt er nog niet veel last van gehad, hopen dat dat zo blijft. Xx
Ik hoop dat we het geslacht zien als hij/zij er goed voor ligt haha...maar haantje en ik zijn er van overtuigd dat het een mini-haantje wordt
maria: hoe gaan jullie dat oplossen nu? wie krijgt er zijn zin? QB: leuk dat mensen blijven staan wij hebben samen met de 7 buren als onze huizen versierd met lichtjes. aan het dak hangt van die ijspegelverlichting. staat ook erg gezellig en voor een maandje moet het kunnen toch?