[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Pff wij zijn 2 volle dagen bezig geweest met alles kerstversiering haha zal mijn haantje een foto laten maken van de buitenboel, binnen staat zoveel dat is niet te fotograveren :)

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Bel ff je gyn dan voor een echo of iets......want je zorgen maken is ook niet goed!

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen dames!

Liena fijn dat je je weer wat rustiger voelt! En idd jij kan nu lekker af gaan tellen tot de beeb gehaald wordt. En ik zal je vertellen....mijn zus had bij de eerste een spoedkeizersnede en bij de tweede een geplande. En die vond het heerlijk die geplande keizersnede. Miss ook wel door de ervaring bij de eerste maar goed.
    Gefeli met je 37 weken!

Juffie gefeli met je 37 weken! Wat gaat het snel zeg!

Ik zat van t weekend ook te denken.....was er nu ruim 35 geweest....af en toe komt t wel weer boven hoor en is t ff moeilijk maar goed! Alles komt goed!

QB die link die je stuurde bij hyves werkt niet...kan je em nog es geven?

Barry is vandaag "gewoon" werken en komt vanavond thuis omdat hij medische keuring heeft voor zijn rijbewijs. Maar waarschijnlijk is hji morgenavond weer foetsie.
    Met Kerst is hij waarschijnlijk vrij maar met Oudjaar gewoon werken. Wel zorgen ze er dan voor dat alle chauffeurs 's avonds thuis zijn. Maar het gaat daar echt 24/7 door.

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey allemaal,
    Hier nog steeds alles rustig :(
    Bedankt dat jullie allemaal zo meeleven. Het is nog goed vol te houden maar merk wel dat het met de dag zwaarder word. De druk die je beneden voelt is intussen wel erg groot maar ook daar is mee te leven. We wachten maar weer geduldig af!
    Ik baal wel een beetje dat intussen iedereen van mijn gymgroepje is bevallen bijhalve ik. En ik was lang niet de laatste op de lijst. Maar ja, ik ben nu ook nog maar 2 dagen over de 40 weken heen dus kan nog alle kanten op.

Liena en Juffie gefeliciteerd met je 27 weken.

Maria....straks ben jij mij nog voor :D

Linnie...als je t niet vertrouwd bellen! Maar in het begin horen pijntjes er wel een beetje bij. Dat neemt niet weg dat jij ongerust rond moet blijven lopen. Gewoon lekker je gyn. bellen als je dat graag zou doen. Ze zijn er voor om je vragen te beantwoorden en je zorgen weg te nemen!

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dom kippetje! 37 weken bedoel ik natuurlijk!

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahah dag dat had ik eerst ook getypt....maar optijd gezien......

Wanneer moet je weer op controle?

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hi ladies,

Het gaat weer beter hoor! :) Ik denk ook dat het juist een beetje stress was! :)

@Dag; Wat spannend meid, al 2 dagen overtijd! :eek: Hopelijk kom je snel met nieuws! :D

@Yootje; Snap dat het af en toe best moeilijk is.. Maar dat is ook heel logisch en je kunt het hier altijd van je af praten! Knuff voor jou!

Mijn haantje is gelukkig met kerst EN oud&nieuw vrij! JOEPIE! :D

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Linnie als die rugpijn blijft zou ik wel ff navraag doen hoor....

Lekker zijn Kerst en Oud en Nieuw vrij! Tussendoor ook of dat niet?

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zoo even uitpuffen..
    ben even flink aan het soppen geslagen (last van nesteldrang, nee hoor! ;) ) alle deuren gesopt en wc gedaan. verder bed in de was en was gestreken en opgeruimd. Pff zo lekker verder gaan. heb echt zo'n bui dat ik alles wil doen :) en dan vanmiddag lekker de kerstboom neerzetten!

yojo: snap me best dat het moeilijk is hoor! vooral nu er zo veel kippies in het kippenhok zwanger zijn nu.. en wat linnie zegt lekker van je afpraten hoor!

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Doe ik ook zeker hoor meiden!

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Rugpijn is gelukkig alweer minder! Zodra ik een beetje in de stress schiet, schiet het vaak ook in mijn rug.. Het gaat nu alweer veel beter! :) Gelukkig! :)

Haantje werkt natuurlijk in de gevangenis, dus het was ff de vraag of hij misschien moest werken! Tussendoor moeten we allebei werken helaas! Maar waarschijnlijk neem ik lekker de 24 /31 / 2 januari vrij! :D Hoop dat dat lukt!

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Ik ben er ook weer even. Zo even een nieuwe buikfoto plaatsen :)

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja ik moet ook gewoon werken tussendoor heb alleen de 31e vrij kunnen krijgen. Meer niet helaas.....komt omdat toen we de Kerstvakantie bespraken iedereen er vanuit ging dat ik met verlof was, dus vakanties al geboekt etc.....Maar goed nu ben ik volgend jaar nummer een op de lijst.

net boodschappen gedaan met Lieke.
    Zit ze in het boodschappenwagentje bij de chips. En we moesten wat voor Barry meebrengen: Barry is wel lief he! Barry is mijn grote zus! Net als jij he Lolanna!
    En dat heel hard door de winkel. Hahah super vond ik t.

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mooi mup!

yojo: schattig!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden! Ik wens jullie even een fijne dag... Heb geen puf vandaag. Lees wel mee en als ik nog puf krijg kom ik nog wel ff meetokken! knuffie

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Mup; Mooie buik meis! :D

@Yootje; Wat lieffff! :D

@Deli; Knuffel terug meis, doe maar lekker rustig aan! :D

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lief he!

Ik ga ze nu in bed leggen!

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
  19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sta ik gewoon twee keer op rij bovenaan!

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Sweeeet :D

Deel Deze Pagina