zo schattig. de buurvrouw was er net en vertelde dat ons buurjongetje al zo met de baby bezig is het moest eerst kerst worden en dan wordt het oud en nieuw en dan wordt het spannend vond hij want dan komt de baby maar volgens hem moet de baby wel voor het vuurwerk geboren worden anders kan hij er niet naar kijken.. schattig toch hoe zo;n jochie er mee bezig is
hoi hoi wendy jeetje vervelend hoor hechting open en ontstoken verzorg het maar goed. Verder alles goed met het gelukkige gezinnetje ?
Ja op die hechtingen na gaat het goed. Lig wel hele dagen in bed. Ons ventje doet het ook goed gelukkig. Vandaag een voldoende voor de gehoortest. Bart is volgende week vrij. Ik heb t/m vrijdag kraamhulp. Extra lang ivm mijn hechtingen...
haha ja heeft ook geen haast hoor! Ben alleen erg nieuwsgierig. Vond t echt een leuk geboortekaartje! Zeker die tekst echt leuk!
Fijn wat extra lang hulp in huis! En het is ook net zo makkelijk dat Bart vrij heeft als ze weg is. Lekker blijven liggen dan en rustig aan doen!
Ja dat doe ik ook. Maak me soms alleen zorgen over die ontstoken hechting.... Ik hoop maar dat het snel geneest...
ja een kaartje is denk ik ook niet iets wat je zomaar ff uitkiest. Is wel iets waar je trots op blijft zijn! Komt goed met die hechtingen! hahah zal ff positief blijven he!
Had net ook al een berichtje gepost maar toen sloeg de pagina vast. Poging 2 dus....;. Wendy....wat vervelend dat je zo last hebt van je hechtingen. Gelukkig gaat het met Jesse wel allemaal goed. Yootje....hier is nog steeds alles erg rustig. We zien het allemaal wel.
Kon hier gisteravond niet meer online komen. De pagina werd niet gevonden. Mijn hele fijne dag allemaal en spreek jullie snel weer!