[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes

@ Juffie, allereerst wat een mooie buikfoto meis! Mag je trots op zijn. Als ik er aan denk zal ik er vandaag ook nog een plaatsen...
    En met het gerommel weet je maar nooit he ;) , dat kan natuurlijk elk moment veranderen :D . Ik hoop voor je dat jullile beeb net zo nieuwsgierig is als jullie en niet te lang op zich laat wachten.
    Ik denk dat het bij mij ook wel goed komt idd, maar ik ben nu eenmaal een held op sokken :oops: en ontzettend bang voor naalden, maar het is voor het goede doel he ;) ..... Nog een keer haha

@ Miranda, jonge dat klinkt idd als een behoorlijke drukte zo op de vroege morgen :confused: . Hoe gaat het met je temp? Volgens je banner nu nog 4 dagen?

@ Linnie, fijn dat gisteren de rugpijn snel weer afzakte. Deze periode is ook heel spannend, maar nog even en dan mag je weer voor een echo, nog een goede week ;) .
    Wat lekker dat je haantje met kerst en oud en nieuw vrij is. Ik heb ook geen klagen trouwens hoor, haantje heeft altijd 2 weken vrij en de dag van de ks is de eerste dag van zijn vakantie en na die 2 weken heeft hij nog 3 weken vrij, dus zijn we de eerste 5 weken lekker samen :D .......

@ Riddle, idd de draaipoging is niet gelukt, ons smurfje is nu al een dwarsligger ;) , dat zij de gyn tenminste :D . Nu krijg ik volgende week vrijdag een geplande keizersnee, dus we vieren straks met z'n 3en kerst..... Fijn om te lezen dat bij jou alles goed gaat. Je werkt nog steeds wat kortere dagen? En over een week de echo, dat is ook idd wel spannend, maar is ook wel mooi hoor, ik zal voor je veren dat alles goed is!

@ Maria, ik hoop het met je haantje mee, dan schiet het nu wel op he :D . Ik houd de telefoon in de buurt hoor, mocht het gaan beginnen dan zal ik hier meteen verslag uitbrengen ;) .
    Is het bij jou nog een beetje vol te houden, kun je de dagen nog een beetje doorkomen? Hebben jullie het huis ook nog versierd?

@ Queenbee, thanks. Vind het allemaal och wel heel spannend hoor zo'n keizersnede. Hoe is bij jou het herstel gegaan? Had je heel veel last van de wond? Kon je wel Jamie meteen zelf verzorgen? Hoelang moest je in het ziekenhuis blijven?
    Sorry voor alle vragen :oops:. Maar ik ken niemand die ook een ks heft gehad.....
    Wat heb je een prachtige foto's van Britt zeg, en ik heb op haar gestemd hoor ;) .............

@ Yojo, thanks voor je berichtje. Het is idd een voordeel dat ik af kan tellen ;) , maar verder vind ik het wel heel spannend hoor. Aanstaande vrijdag krijg ik mer info over hoe het ong gaat, ben benieuwd.
    Heeft jou zus veel last van de wond gehad? Kon ze de kleine wel zelf verzorgen? Dat is nl iets waar ik een beetje bang voor ben, dat ik de eerste 5/6 dagen veel zal missen :oops: ......
    En Barry gisteren door de keuring gekomen? Nu moet hij weer een paar dagen op pad dus? Wel lekker dat hij met kerst in ieder geval thuis is......

@ Dagdromer, de kleine heeft het nog te fijn bij jou ;) , hoop maar dat het snel gaat beginnen. Wanneer moet je weer naar de vk?

@ Mupkuh, mooi buikje hoor!

@ Deli, ook dikke knuffel voor jou hoor meis ;) . Je mannetje inmiddels weer een beetje opgeknapt?

@ Wendy, fijn meis dat je weer terug bent! En de kraamhulp houdt je dus goed in de gaten ;) . Wel fijn dat je wat extra hulp krijgt zeg! En fijn dat julllie mannetje het zo goed doet! Het is ook een prachtig ventje om te zien!
    Wel vervelend dat de hechtingen je dwars zitten, hoop dat het snel wer geneest.. Dikke knuffel........

@ Myprecious, de ha werkt vast wel tussen oud en nieuw, gewoon bellen en dan hoor je het wel. En je hebt gelijk dat je je haantje meeneemt hoor wanneer je dat prettiger vind! Kom en trek de stoute schoenen aan ;) ......... 't Is voor het goede doel!

Hier gaat het allemaal zijn gangetje, ben lekker in huis bezig met van alles en nog wat. Heerlijk om te doen! Vandaag nog ff de laatste kerstdingetjes en dan nog ff een keer het huis door zodat alles straks fris en fruitig is :D

Allemaal een heel fijne (werk)dag en tok snel
    Knuf Liena

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @ Liena @ Yojo, thanks voor je berichtje. Het is idd een voordeel dat ik af kan tellen , maar verder vind ik het wel heel spannend hoor. Aanstaande vrijdag krijg ik mer info over hoe het ong gaat, ben benieuwd.
    Heeft jou zus veel last van de wond gehad? Kon ze de kleine wel zelf verzorgen? Dat is nl iets waar ik een beetje bang voor ben, dat ik de eerste 5/6 dagen veel zal missen ......
    En Barry gisteren door de keuring gekomen? Nu moet hij weer een paar dagen op pad dus? Wel lekker dat hij met kerst in ieder geval thuis is......

Officieel moet je vijf dagen in het ziekenhuis blijven maar mijn zus was elke keer na een dag of drie al thuis. Ze kon zelf goed vooruit en de baby zelf verzorgen dus als ze beloofde het rustig aan te doen mocht ze eerder naar huis. Bij de eerste heeft ze wel wat last gehad van de wond. Dit was een spoedkeizersnede dus als ze dan een kleine snede hebben schueuren ze de rest open omdat het met spoed moet. Bij de tweede heeft ze helemaal nergens last van gehad. Is ze maandags bevallen en woensdag was ze alweer thuis. Dus als je wond er goed uit ziet en je zelf vooruit kan dan ben jij met Kerst zeker thuis! En als je zorgt dat er een stoel is waar de kleine verzorgt wordt kan je altijd gaan zitten als je het zelf niet meer kan of je kan er gezellig bij gaan zitten kijken! Komt helemaal goed Liena!

Barry is helemaal goed gekeurd! En hij is om vijf uur vertrokken naar Frankrijk. Zie hem donderdag op zijn vroegst weer.

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen, ben ik weer ff :D

@ Juffie, mooie buik meis!

@ Wendy, heb je zoveel hechtingen dan? Ben benieuwd naar je verhaal!

@ Yootje, ik kon er gister ook niet op :(

@ Liena, veel plezier in huis meid! Nog even rust in de tent ;)

@ all, *zwaai* We hebben nog steeds gebroken nachten dus ik ben inmiddels ook gebroken :( Leuk hoor die sprongetjes van baby's... Ze kunnen vanaf week 15 t/m 19 last hebben van de 4.5 mnd sprong, nouuuuuu dat is hier ook wel het geval! Straks moet ik naar het cb, ben beniewd!

Hopelijk heb ik straks nog even puf om mee te tokken meiden maar ik denk wel aan jullie hoor!

4. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Yojo, moet zeggen dat ik dat al een hele geruststelling vind. Kijk dat het pijn doet vind ik niet het ergstdaar krijg je iets fantastisch voor terug, maar wil wel graag alles meemaken wat er gebeurt met de kleine ;) .

Fijn dat Barry weer goed gekeurd is, maar hij is dus inmiddels ook al weer onderweg :( ? Kan hij zich nu wel een beetje beter voorstellen dat jij ook afleiding zoekt wanneer hij weg is?

@ Deli, meis doe maar rustig aan, komt vast wel goed, maar kan me voorstellen dat het niet mee valt wanneer je steeds weer een ander ritme moet zoeken. Mss hebben ze op het cb nog een goede tip ;) !
    Kun je af en toe nog wel een beetje bijtanken wanneer je vrij bent of zit dat er ook niet in?

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

fijne dag allemaal!

xxx

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, 'smorgens slaapt Wesley meestal wel goed tussen 07.00 en 11.00 laat maar zeggen maar ik heb 'm nu ook op z'n speelkleed liggen, dan kan hij zo nog even 2 uurtjes slapen misschien. Ik wil proberen om 'm die uurtjes die 'hij 'smorgens graag wil 'savonds te laten nemen om nog lekker te slapen maar ja, hij heeft een eigen wil dus dat kun je proberen maar hij zal het toch zelf moeten doen natuurlijk ;)

Gister heeft hij overdag maar 3 uurtjes geslapen ong, 3x een uurtje dus dan ben ik al blij dat ik rustig wat in het huishouden kan doen ongestoord. Maar het geeft niet, het hoort erbij!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    liena: ook lekker in huis aan het rommelen? helemaal in kerstsfeer nu?

deli:naar zeg die gebroken nachten. vooral als je ook weer aan het werk moet!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deli: natuurlijk hoort het erbij maar kan me voorstellen dat je af en toe behoorlijk moe bent!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou, hij is toch nog een uur wakker geweest zojuist, hij ligt nu in bed! Ik duik er nog heeeeeeeeeel even in. :D

@ Juffie, fijne dag meis!

@ De rest, jullie ook natuurlijk ;)

Tok vanmiddag!

10. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Deli, je bent dus echt MOEder ;) , het hoort er idd wel een beetje bij mss maar kan me ook voorstellen dat het niet altijd meevalt en vooral niet omdat je zelf ook een keer je rust nodig hebt. Is het op het werk nu nog wel te doen?

@ Juffie, de kerstssfeer begint hier al helemaal te komen :D , en bij jou? Heb je gisteren de boom er ook nog ingezet?

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Deli, slaap lekker nog ff dan, je hebt groot gelijk :D

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    liena: ja de boom staat hoor! Was even een gedoe om hem in mijn eentje naar beneden te krijgen maar was zo eigenwijs om het toch maar zelf te doen! En het is gelukt! Zullen we nog afspreken deze week?

Deli: slaap lekker meis!

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja vind het een goed idee, wanneer kun je ;)

Heerlijk zeg dat de boom staat en toch zelf gedaan FOEI ;) , maar kan het me wel voorstellen hoor zo ben ik ook :D

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ik kan volgens mij elke avond wel.. Donderdagavond heb ik koor maar zing toch niet mee met kerst dus heb al gemeld dat ik alleen voor de gezelligheid kom als ik kom.. Zeg maar wanneer het voor jullie het handigst is...

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Bij ons kan het ook donderdagavond wel. Morgen mag van mij ook, maar dan moet je mss ook wel naar de vk of niet?

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola chickens! :)

Hoe is het hier? Met mij gaat alles weer prima, ben weer helemaal bijgekomen en voel me weer goed! :D

Ga nu ff bijlezen! :D

XXX

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    heel goed liena :thumup: was het zelf alweer vergeten :oops: Maar goed dat ik jou heb ;) Donderdagavond vind ik prima!

18. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ach we zijn zwanger he ;) , dan mogen we af en toe wat vergeten haha. Maar is goed dan spreken we donderdag af. Redden jullie het om hier rond 18.30 uur te zijn?
    Is er iets wat jullie absoluut niet lusten, is wel handig om te weten ;) .

Heey Linnie, ook weer van de party? Wat fijn dat je je weer beter voelt !

19. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Moet eigenlijk nodig eens aankleden, zit nog steeds in mijn pyama :oops: maar heb nog helemaal geen zin :p ,

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    18.30 moet lukken volgens mij.. Dan kan barry eerst even thuis komen en mij ophalen en komen we daarna naar jullie toe!
    We lusten eigenlijk alles wel hoor. Lust zelf alleen geen kaas :oops: Gesmolten wel maar ook niet te veel...

linnie: fijn dat je je weer beter voelt!

Ga me nu eerst maar eens aankleden. Moet zo de auto even naar de garage brengen en dan ga ik meteen maar even op de fiets wat boodschappen doen..

Ik kom vast wel weer kijken vandaag..dusss tok later!

xxx

Deel Deze Pagina