Suc6 bij de garage dan he... Zien we jullie donderdag, gezellie en ik zal iets verzinnen zonder kaas , gaat helemaal goed komen.... Ik ga nu ook maar eens aankleden dan, kom ook nog wel ff weer langswaaien zometeen Knuffel.........
Ohhh, ben zo erg... Zit ik alles bij te lezen, ben ik nu alweer de helft vergeten! Maargoed, ik ga een poging wagen! @Juffie & Liena; Vind het echt gezellig dat jullie verlof hebben! Lekker veel tokken op het forum! Mooie buik trouwens Juffie, nu jij nog Liena! @Deli; Hoop snel dat Wesley zijn ritme vindt en dat jullie gebroken nachten snel voorbij zijn! En nu lekker slapen! Weltrusten! @Yootje; En? Is Barry goed gekeurd?! Of lees ik daar alweer overheen Ben net een vergiet, hahaha @De rest; Tja, geef het maar eerlijk toe.. Ben het gewoon vergeten wat jullie getokt hebben! Ohhh, ik ben echt blij! Heb nu al zo'n 3 kerstliedjes mee zitten blerren en ik word er helemaal blij van! Haha Lang leve KERST! Hou er zo van!
linnie: leuk he die kerstliedjes alweer op de radio! wordt er ook zo vrolijk van! enne ook last van zwangerschapsdementie? moet eigenlijk dus nu op de fiets boodschappen doen.. maar het regent nou ja ga toch nu maar anders heb ik geen zin meer ben ik bang.. tok zo
Mogguh Allemaal Zooo Linnie...fijn dat je je beter voelt meis! @Liena...spannend joh, de eerste keizersnede in ons kippenhok ...komt helemaal goed! @de rest...pfff zwangerschapsdementie geloof ik want heb verder niks onthouden haha...ohhh ja wel ...Juffie mooie buik joh! Ben beniuewd wanneer ik de kleine ga voelen, heb af en toe wel het idee dat het de kleine weleens zou kunnen zijn maar dat is zo sporadisch en vaag dat ik daar niks mee kan..ongeduldig he? Nouuu ik ga ff koffie halen en spreek jullie zo weer
Mogge Riddle, inmiddels koffie gehaald ?. Vind deks wel spannend, maar gaat idd vast wel goedkomen, kleine zal er toch uitmoeten he en dan het liefst zo veilig mogelijk voor smurf en mij en dat is via een ks........ Linnie, heerlijk he deze periode op de radio, vindkerst ook zo'n heerlijke tijd, heb nu skyradio kerstmuziek steeds aan staan, tot ik er weer zat van ben . Ik ben inmiddels eindelijk in de kleren .
Hey meiden, Hier nog steeds alles rustig, begin er intussen ook een beetje van te balen Liena...morgen moet ik voor de voorlopig laatste keer naar de vk. Aankomende dinsdag moet ik dan op controle bij de gyn. Dan ga ik meteen aandringen dat ik ingeleid wil worden. Zo heel vlak voor kerst zie ik niet zo zitten. Straks is er weer geen personeel en kraamverzorging of zo. Ik heb net heerlijk in mijn pyama zitten ontbijten en kwam tot de conclusie dat ik eigenlijk nog geen zin had om op te staan. Dus dit kippetje duikt lekker nog ff terug in bed met de tv aan. Tok jullie later!
zo heb de regen ook getrotseerd. ben trots op mezelf Al moet ik bekennen dat fietsen toch wat minder prettig gaat, maar goed heb mijn lichaamsbeweging weer gehad voor vandaag rid: het zou best kunnen dat je wat begint te voelen hoor.. het was bij mij ook echt heel af en toe in het begin. dag: snap heel goed dat je begint te balen nu. je wilt gewoon ook graag je kindje nu! geniet nog even van je bedje! Ik ga vanmiddag ook even lekker liggen heb ik besloten. gisteren eigenlijk wat te veel gedaan dus vandaag beetje rustig dagje houden.
ZO, ik heb ook ff een lekkere bak koffie gedronken! @Dag; Jij zou toch op 5 december bevallen?! Hopelijk gaat het snel beginnen en inderdaad, anders gewoon meteen aandringen om in te leiden! Komt wel goed schatje! @Juffie; Kijk je uit dat je geen kou vat! @Liena; Joepie, ze is in de kleren! Ga dan nu maar snel een buikfoto maken! @Rid; Hoe is het met jou vandaag meis? Als je de eerste schop gevoeld hebt, willen wij het wel graag weten he?! Joepie, I'm driving home for Christmas!
volgens mij voelde ik het ook rond de 20 weken duideljker. maar dan ook nog niet elke dag heel duidelijk. Ligt er ook aan hoe je placenta ligt. bij mij ligt die aan de voorkant en dan duurt het wel wat langer voor je het voelt vertelde de vk..
@ Juffie, dan mag je idd best trots zijn op jezelf haha. Je hebt gelijk dat je vanmiddag nog ff gaat liggen. Heerlijk he verlof . @ Linnie, ik ga nu meteen een buikfoto maken en dan zal ik hem hier straks nog ff plaatsen . En jij nog helemaal in kerstmood dus .... @ Riddle, in het begin is het ook nog wel lastig om het verschil te herkennen, maar geloof me daarkomt zeker binnen no time verandering in . Ik begon de kleine ook bij ong 19 weken te vernemen en dan ook nog niet zo heel vaak en nu zou ik af en toe willen dat het wat zachter zou kunnen . Maar ik geniet ernog steeds van hoor..... Nou ga ff weer wat doen, tok zo
Zo heb ff een korte pauze ingelast Linnie, heb nieuwe buikfoto in mijn album gezet hoor , schrik niet! Het was alweer 10 weken geleden ..... Riddle, nog heeeeeeeel even dan .......
Thanks, kan er nog 1 1/2 week van genieten . Vind het echt heel spannend allemaal hoor, ben echt een held op sokken wat dit soort dingen betreft . Aanstaande vrijdag moet ik weer naar het ziekenhuis voor controle en de intake...
goede morgen kippies, heb niet teruggelezen, ben helemaal kapot, en dan blijft er toch niets hangen. Heb sinds woensdag elke avond en nacht zo'n enorme pijnlijke harde buiken. Slaap daardoor enorm slecht, en wordt ook veel wakker omdat mijn ribben inmiddels erg pijnlijk zijn geworden. Gisteren controle gehad in ziekenhuis. Alles gaat goed met de baby, en die pijnlijke harde buiken "horen nu eenmaal bij mijn zwangerschap" zoals de gyn dat zo leuk zegt. Ben nu echt helemaal kapot, en hoop stiekem dat de kleine niet tot die 40 of zelfs 42 weken blijft zitten. Ik kan gewoon niet meer na 9 weken spanning, stress en slecht slapen. Wil ook eigenlijk niet klagen, want moet blij zijn dat met de baby alles goed is, maar zit er echt even doorheen. sorry voor mijn ego berichtje, maar moest gewoon even van me af typen.. verder met alle kippies alles goed? Dag al aan t bevallen?
Heey Silly, Meis gewoon lekker van je afschrijven hoor. De laatste loodjes kunnen ook best heel zwaar zijn en bij jou zijn ook nogal wat spannende weken geweest.Tuurlijk ben je blij dat met de kleine alles goed gaat, maar dat wil niet zeggen dat je er niet ff doorheen mag zitten hoor En die pijnlijke ribben heb je door het bewegen van de kleine? Ik heb er ook veel last van maar dat komt omdat het koppie onder mijn ribben/maag zit en dat is hard en geeft niet mee, de billetjes schijnen soepeler te zijn. En het kan ook komen doordat je zo moe bent he, dan lijkt het allemaal ook nog erger . Maar het komt goed hoor meis! Nog een poosje en dan lekker genieten van jullie kleine! Dikke knuffel voor jou