mooi buikje liena! silly: kan me heel goed voorstellen dat je niet nog 6 weken zo wilt lopen hoor! Heb het trouwens ook hoor die pijnlijke ribben af en toe. zit even lekker aan een broodje en denk dat ik zo maar even lekker ga liggen
die pijnlijke ribben komen volgens de gyn omdat ik zelf niet al te groot ben. Mijn baarmoeder is juist erg groot doordat de baby iets voor ligt op groei, en ik heel veel vruchtwater heb. daardoor heb ik eigenlijk de hele dag dat de baarmoeder op mijn ribben drukt. En daarbij ook nog af en toe een voet of knie ertussen... Tja, dan klinkt het inderdaad logisch dat het pijn gaat doen.... ik zou gewoon graag 1 nachtje heerlijk willen slapen zonder pijn, maar ben bang dat dit tot de bevalling niet meer minder zal worden... Bij jou alles goed Liena?
@Liena; Mooie buik meis! Wees er maar trots op! En inderdaad, nog anderhalve week en dan is hij weg @Silly; Meis, heel begrijpelijk hoor! Het is ook gewoon heel zwaar en zeker als je slecht slaapt, dan word je humeur er niet beter op! Maar schrijf maar lekker van je af hier en in dit forum mag je juist klagen! @De rest; Hoi! *zwaait naar iedereen*
ja zeker aan het genieten. doe niet zo veel. beetje schoonmaken, opruimen enz.. verder veel internetten Moet nog wel een beetje wennen hoor aan het rustige ritme.. wil soms nog een beetje te veel in 1 dag proppen en omdat mijn tempo toch wat lager ligt, red ik dat dan neit allemaal of ben ik helemaal op... vervelend zeg dat je zo slecht slaapt gelukkig gaat slapen bij mij nog steeds wel goed.
Juffie, eet smakelijk en rust straks maar lekker even, je hebt groot gelijk hihi..... Silly, heb je het al eens geprobeerd met een paracetamol, want dat gaf de gyn mij als advies.... dan kan het zijn dat de pijn in ieder geval minder is en je dan wel ff een beetje bij kan slapen. Hier gaat het verder best goed hoor, heb ook af en toe wel een dipje, soms in tranen , maar het lucht zo lekker op en dan kan ik er ff weer tegen...... en andere momenten kan ik nog heel wat. Moet alleen wat vaker gaan zitten maar dat vind ik niet erg. Kun jij de dagen nog een beetje doorkomen?
Hoi linnie, heb je ff pauze? Ik geniet er nu nog maar ff van idd. straks kan het niet meer . Jij kan straks ook lekker je buikje hier showen .....
Mag ik al naar huis? Moet straks even invallen bij de receptie hier en dan ga ik daarna lekker naar huisie toe! HEERLIJK!
Van mij mag je wel naar huis hoor , maar weet niet of je baas het met me eens is Maar het zit er dus al bijna op voor vandaag en dan ook lekker ff rusten ?
heb nog geen paracetamol geprobeerd, wil liever geen pijnstillers slikken nu ik zwanger ben. Maar als het niet minder wordt ga ik het toch maar eens proberen. Ik kom de dagen nog wel redelijk door. Ik mag ondertussen ook al weer ietsje meer doen, dus ga er zo af en toe even uit, als ik iemand heb waar ik mee mee kan rijden. Fijn dat je je nog zo goed voelt! En die emo buien horen er denk ik bij. Ik heb ze ook. Ach, en wat vaker gaan zitten is inderdaad niet zo erg om te doen.! linnie, zo ook al weer naar huis. Lekker zeg!
Nou, duurt nog heel ff, maar kan wel ietsje eerder naar huis vandaag! En dan ga ik lekker bij mijn moedertje eten en 's avonds naar een vriendin, dus rusten gaat niet zo lukken denk ik.. Misschien duik ik nog wel ff bij mijn moedertje op de bank! Ik vind jullie buikjes echt super meiden! Slanke dennen! Weet niet of ik zo'n mooie buik zal krijgen aangezien ik nu al het idee heb flink uit te dijen
zal toch wel meevallen Linda. ik had rond de 10 weken ook dat ik voor het eerst wat zag dat ik dikker werd, maar ging uiteindelijk bijna allemaal alleen naar mijn buik. Ben alleen de laatste 6 weken heel veel aangekomen bij mijn billen en bovenbenen. Misschien inderdaad maar even bij je moeder op de bank, dan kun je er vanavond weer goed tegen.
Silly, ik neem ook nooit paracetamol, maar op gegeven moment was ik zo ontzettend gebroken en had het er echt aan toe om ff lekker te slapen en bij mij werkte het heerlijk geslapen.... Wel fijn dat je af en toe weer wat kan doen zeg, dan gaan de dagen een stukje sneller he ..... Linnie, gezellie, ff bij je mam langs, ben jaloers ........... Tot hoe laat moet je nog werken dan?
misschien moet ik dt dan toch ook maar eens een nachtje gaan proberen, gewoon even bijslapen! De dagen gaan nu zeker al wat sneller. Vandaag en morgen geen bezoek, dus dan kan ik niet weg, maar dan kan ik even rustig bijtanken, en heb een onmogelijke puzzel gekocht. Ik ga even op de bank liggen. Kom zo weer tokken!
Je kunt het altijd een keer proberen meis en ik hoop dat je er van opknapt. Ben jij ook een fan van puzzelen? Wat voor puzzell heb je? Ik vind de puzzels van Jan van Haasteren erg leuk om te doen. Vorig jaar hebben we er een gekocht met 5000 stukjes, daar ben je wel ff zoet mee, mss moet ik die eens weer opzoeken Ik ga maar eens weer wat doen, want anders komt haantje straks en ben ik niet klaar..... . Tok volgende keer
ik heb veel puzzels van 'wasgij' Daar krijg je niet echt een voorbeeld, maar moet je de toekomst voorspellen. Erg leuk. Ik heb nu een puzzel van een bruine kat, op een bruine boomstam tussen allemaal roze bloemen. Ben er al even zoet mee. Tis een goed tijdverdrijf. Zo, nu ga ik echt even liggen, anders val ik zo om. tok later!
heb ook maar even lekker gelegen. linnie: volgens mij komt het wel goed met jouw buikje hoor. als je foto op hyves zo bekijk ben jij ook slank! je krijgt vast een heel mooi buikje!
Hey dames, ben ik weer! Effe ego want ik wil zo nog wat in huis doen, Wesley slaapt net we zijn net terug van het cb en boodschappen doen, hij heeft de fles gehad en viel in slaap. Meneer was goed aangekomen weer en ook in lengte gegroeid. Hij weegt 7810 gr en is 66 cm. Over de slapeloze nachten zei ze dat het goed mogelijk is dat het komt door de verkoudheid dat hij toch wat benauwd is maar hij kan ook al in de "ik wil mamaaaaaa" fase zitten. Gister was hij de hele dag heel vrolijk, niks loos lekker gespeeld de hele dag zowat wakker en toen ging hij naar bedje, sliep hij heerlijk maar na een half uur begint hij te gillen? Dus ik 'm even troosten en weer terug mjn bed in en toen begon hij weer Dus toen heb ik 'm een kwartier laten huilen en toen werd hij al rustiger, toch nog even naar 'm toe gegaan even geknuffeld terug in bed gelegd, het was inmiddels 1 uur en toen heeft hij geslapen tot 06.30 vanmorgen... Verder moest ik wat met de voeding veranderen in de hoop dat hij het daar wat beter op gaat doen. Maar het is nu dus toch voortaan laten huilen als hij weer begint nou, ik lag in bed ook te huilen hoor! Maar goed, hij was de hele tijd zo opgewekt geweest dat ik gewoon wist dat er "niets" aan de hand was dus toen toch maar besloten om 'm te laten hoe moeilijk dat ook is. Hij heeft vanmorgen weer prikjes gekregen dus vandaag zal hij wel veel slapen, morgen moet hij naar het kdv dus we zullen zien hoe het dan weer gaat... Sorry meiden, lekker ego weer van mij maar ik wil nog eea gedaan hebben in huis want vanaf morgen moet ik weer aan het werk en zaterdag komt het er ook niet van omdat ik dan een dagje naar Sanadome ga met vriendinnen lekker relaxen in de diverse baden, sauna's en stoomcabine's nu al zin in! Ben er ook wel aan toe even.... Hopelijk kom ik straks nog even langstokken als ik alles klaar heb en Wesley nog lekker slaapt.