Hoi lieverds. Ik kom ff melden dat ik voor het eerst een volle en opgezette tampon had na een uurtje. Mijn temp is nu al 4 dagen stabiel 36.3.. Zou het dan allemaal ontpillen zjin (geweest)? Wacht het nog even af, maar ben al wel blij dat het iets beter gaat met de ongie . @ Juffie, Wauw wat een buik! Je kunt wel zien dat het einde nu heel dichtbij komt . @ Liena, Jij hebt ook een super mooi buikje meis! Nog eventjes..... Spannend hoor. @ Deli, het klinkt ook wel een beetje als de "ik wil mama!" fase idd. En als ze niet lekker zijn hebben ze denk ik ook nòg meer behoefte hebben aan mama.
Hey meisjes Hoe is het hier? Vandaag even geen fut om op iedereen te reageren. Ik heb vandaag even bootschappen gedaan met me ouders en me konijntje verschoond en nu lig ik heerlijk op de bank. Morgen moet ik weer naar de verloskundige. meisjes fijne avond liefs maria
He sil ik kan me voorstellen dat de laatste loodjes zwaar wegen. Zet nog even door ik weet wat je voelt. Ik had ook pijnlijke nachten en wilde heel raag eens zonder pijn slapen. Ik duim voor je dat jullie wondertje eerder komt dan de onze!
Hee meiden! Vandaag gelukkig een betere dan gisteren. Ik voel me veel beter. We hebben een redelijke nacht gehad en de groene badedas helpt goed! Vandaag hebben ze weer twee hechtingen verwijderd. Dat loopt alweer iets prettiger Verder natuurlijk veel rust houden en knufelen met ons mannetje
@ My, ik weet niet of het ontpillen is meis? Ik hoop iig dat je snel zwanger bent @ Maria, 39 weken alweer, jippie! Geniet maar lekker en rust goed uit! @ Wendy, fijn dat het beter gaat! Als die trekkende hechtingen eruit zijn voel je je vaak al een stuk beter! Maar je kunt er nog wel een hele tijd last van houden hoor Wesley is 4 mnd en ik voel me litteken ook nog redelijk vaak. Maar goed, andere zijn er zo klaar mee dus laten we maar positief blijven
Ja ik weet het helaas. De genezingstijd voor een flinke knip staat op ongveer 6 weken En dan is de mijne ook nog ontstoken
Ja, de mijne was na 6 weken echt nog niet geheeld en als ik nu op mijn hurken zit of te druk ben heb ik er nog altijd last van terwijl Queenie er na volgens mij 1 weekie al geen last meer van had, of nauwelijks last in ieder geval... Maar goed... Meiden die nog moeten bevallen, het stelt niet veel voor hoor! Het is een zwaar, vervelend, trekkerig gevoel maar dat valt wel mee als je zo'n kleintje in je armen hebt! Ik was altijd erg bang voor een knip en vond het ondanks alles erg meevallen!
Laat ik het zo zeggen; ze mogen mij morgen weer open knippen als ik er zo'n lief babytje voor terug krijg
goede middag kippies; wendy fijn dat je er weer bent meis; het klonk als een heftige bevalling, dus ben blij te lezen dat het de goede kant op gaat. Prachtig ventje trouwens hahahaha Deli; ik hoop dat jullie ook snel een betere ritme gaan krijgen Juffie en Liena; wat een mooie buiken hebben jullie en ook groot! Pff staat me nog wat te wachten hahahah Mup; jij hebt ook echt al een mooie buik, wat gaat dat toch snel Lin; ik had met 10 weken ook al positiekleding aan, het andere zat gewoon niet lekker meer hahaha. Fijn dat je alweer wat gerustgesteld bent. Tja en je rug dat kan de hele zwangerschap doorgaan. Heb ik helaas wel. Veel in beweging blijven, was beter dan veel zitten.. Riddle; het kan best zijn dat jij je kindje al wel gevoeld hebt hoor... als je er aan toegeeft en goed ontspand, dan kun je het misschien al wel vernemen. Ik vernam de 1e keer rond 19 weken en heb placenta voor liggen... QB mooi huis hebben jullie zeg en zeker met de mooie lampjes My; het kan idd ontpillen zijn, maar als je het niet vertrouwd gewoon naar de HA gaan. Voor alle kippies die moeten bevallen: sterkte alvast Miranda; ik ga weer veren... Yoyo; hoe is het met jou? Zo ik hoop niet dat ik iemand ben vergeten. Gisteren naar de VK geweest. Alles gaat goed. Kindje ligt wel in een stuit, maar dat kan nog veranderen. Anders gaan ze het ook proberen te draaien. Anders krijg ik ook een kijzersnee. Maar dat zien we snel genoeg. Verder wordt mijn rug steeds erger, maar kan daar helaas weinig aan veranderen.. Ga zo even lekker koken gr Minkie
Thanx deli ik las dat wesley goed gegroeid is. ach we zien het wel ik denk helemaal nog niet na over uitschuren en inknippen,Het eenigste wat ik is mijn kindje
Heyyyyyyyyyyyyyy Minkie fijn dat alles goed was bij de vk! En 30 weken alweer geweest, poeh! Wat gaat dat snel allemaal! Jullie kindje komt vast wel uit die stuit en anders is het ook geen probleem, ze laten hem/haar echt niet zitten Wel vervelend van je rug! Hopelijk wordt het niet erger! @ Maria, Wesley is zeker goed gegroeid, onze prop Maar je moet er ook niet over nadenken hoor! Gewoon alles over je heen laten komen en rustig blijven! Dat is het belangrijkste. Op dat moment maakt het je toch allemaal niks uit want dan wil je gewoon je kindje lekker op je buik!
zo hoe is het hier? Mijn ouders zijn net weg, kwamen gezellig even eten Volgens mij wordt het voor mijn moeder nog spannender dan voor mij Maar goed is ook de eerste keer dat ze oma wordt natuurlijk! maria: hoe gaat het met jou? echt de laatste loodjes? wendy: fijn dat het wat beter gaat vandaag! mink: die kleine kan nog tot 36 weken volgens mij vanzelf draaien dus de kans is groot dat hij/ zij nog goed om draait hoor! en anders komt het ook wel goed natuurlijk! deli: wat wordt wesley groot zeg. Al aan de fruithap? het blijft een schatje! yojo: veel plezier bij de kapper!
@ Juffie, ik snap dat je moeder het spannend vindt mijn moeder had al 2 kleinkinderen maar ze vond het ook superspannend dat haar dochter een kleintje ging krijgen hoor! Wel leuk he! Ik zit aan mijn avondeten, haantje was laat thuis. Wesley heeft afg. weekend een paar keer peer gehad ja maar als hij gewoon zo in z'n ritme zit als vandaag blijft het bij 5 flessen weer. Dacht dat hij er misschien wel aan toe was omdat hij alles uit m'n handen keek wat eten betreft en niet zo aangaf dat hij dorst had. Maar ja nu drinkt hij weer super dus dan houden we dat maar weer aan! Was net aan het koken en dacht ff bij Wesley kijken die ligt te spelen, rook ik 'm. Dus ik de pan laag gezet, verschonen alles zat onder hahahaha... Normaal is het precies de tijd dat ik kook en mijn haan thuis komt dus belde 'm al op dat hij voortaan niet later thuis mocht komen
haha nee te laat komen kan dus niet Lekker handig tijdens het koken. maar ja kan wesley ook niets aan doen natuurlijk!
Hahahaha.... Nee, onder het eten is niet zo lekker maar ja, hij moet het wel kwijt natuurlijk En uhhh, gewoon vaak blijven komen hier