[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey Juffie, je hebt gelijk dat je gaat klagen over het jurkje, lijkt me niet de bedoeling dat de zoom meteen al loslaat. Die vermoeidheid schijnt beter te worden na ong. 15 weken las ik hier elders op de site ;) .
    Ik moet me er nu ook wel een beetje toe zetten, maar ik heb een beetje een schema wat ik welke dag wil doen en dat moet dan ook gewoon gebeuren, of ik nou wel of geen zin heb :oops: , maar als ik niet zo veel zin heb ben ik altijd wel veel sneller klaar ;) .
    Babypark is hier idd wel een stukje weg :( Ik ben laatst met haantje naar babyland in Alkmaar geweest. Deze was ook wel erg leuk. Meer zou ik hier in de buurt ook niet weten....

@ Dagdromer, veel plezier bij babypark. Geniet ervan....

@ Kristel, gaat haantje je ten huwelijk vragen? Supergaaf hoor. Heeft ie al een beetje door laten schemeren wanneer ;) ?
    Ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen. Laat je het tegen die tijd hier weten? Ben niet nieuwsgierig hoor ;) .

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Liena, maak je je niet al te druk over dat eten meissie...... je kind neemt toch wat hij/zij nodig heeft. En of jij je eigen nou volstouwt of je eet gewoon wat en waneer jij zin hebt dat maakt niet uit. Ik zou wel gewoon 3x per dag proberen te eten of 5x per dag in kleine beetjes dat gaat beter denk ik.

Ik hoop dat die bruine afscheiding voor een goed doel is want mijn haantje zag dat woensdag en die zei.... getver, lijkt wel of je in je broek gepoept hebt hahahahahahaha hoe lief kan n man zijn?!
    En vandaag had ik dus weer zalm/bruinachtige afscheiding maar weer heel weinig. Als mijn temp morgen en zondag nog hoog blijft dan ga ik op vaderdag testen!
    Dat is dan dag 31 van deze cyclus en dus precies 14 dagen na mijn eisprong die op dag 17 is geweest dus dat is niks te vroeg he dames? De laatste 4 maanden had ik een kortere cyclus en ik ging ervan uit eigenlijk dat ik nu weer op dag 25 zou komen te zitten maar mijn lichaam wil niet met mijn hersens mee denken denk ik zo.

Liefs miranda

3. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja heerlijk zo'n reactie van je haantje :D .
    Als het idd niet doorzet, zou je zondag een testje kunnen wagen. 14 dagen DPO zou je zeggen dat dat genoeg is. Zou wel een heeeeel mooi vaderdagcadeau zijn.
    Vervelend dat lijf he? En tussen de klachten van ongi en net zwanger lijken ook zo op elkaar........................... Maar veermodus draait heel hard voor je hoor.

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    DAMES, KIJK EENS NAAR MIJN ALBUM!

IK ging net op FF kijken en wat blijkt mijn eisprong is dag 15 geweest dus ik zit nu op dag 14 na eisprong!

JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE weet niet wat het inhoudt hoor, maar ben wel blij!

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miran, klinkt goed zeg! Misschien een testje?

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nou ik heb er wel liggen maar wacht morgen de temp nog af en als die weer boven die rode lijn blijft dan geheid zeker dat ik test. Heb er nog 1tje van predictor liggen en nog 1tje zo'n digitale van CB dus ben nu wel héél benieuwd hoor.

Ik wil nog niet te vroeg juichen of mijn eigen gek maken hoor!

7. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    OHOHOHO, spannend miranda, Ben heeeeeel erg benieuwd naar je temp morgenvroeg[​IMG] en natuurlijk naar de uitslag van de evt. test. ;)

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Mupkuh, hoe gaat het met jou?

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Liena, Mupkuh, juffie, Deli, Yojo, Mink, Linnie en alle andere kippies die voor mij veren.... ik wil jullie nu alvast heel hartelijk bedanken voor het veren. Maar ik wil het toch nog morgenvroeg aankijken. Heb geen ongi gevoel en normaal als ik ongi moet worden heb ik ook een vreetkick en krijg ik puistje(s) maar nu is nog niks te bekennen. Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten dus ik weet ook nog niet of ik test morgenvroeg ja of nee.... ik weet t ik houdt het heel spannend maar ik weet niet waarom ik zo denk misschien is het wel omdat ik denk dat ik ieder moment ongi kan worden.... zou dat kunnen?
    Mijn hersens gaan even op NON-ATIVE en vanavond lekker met de kinderen hier over de kermis (botsauto's- draaimolen en een touwtje trekkenkraam en dan 1 grote biertapwagen voor de volwassenen) Er staan maar 3 dingen op hoor dus zo groot is de kermis niet.
    En we zien morgen wel weer verder!

Groetjes Miranda

10. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Miranda, je hebt gelijk, geniet ervan vanaaf en je houdt ons op de hoogte
    he ;) ?

Ik ga het hok ook maar weer eens verlaten. Haantje is thuis en we gaan ff boodschappen enzo doen. Tok jullie laterzzzzzzz lieve kippetjes..

Dikke knuffel Lienakip...

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hier gaat het tot nu toe nog steeds goed. Aan het aftellen tot mijn eerste echo.

Jij alweer bijna 12 weken zie ik. Lekker zeg :p

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

ben trots op mezelf! Heb de badkamer gesopt, de wc's, de was gedaan en opgeruimd. Nu nog even stofzuigen (of straks mijn haantje lief aankijken :) ) en dan is het hier weer een stuk netter!

miranda: wat maak je het spannend! Nu vanavond eerst maar genieten van de kermis dan. Hoop dat het bij jullie beter weer is. hier stort de regen met bakken uit de lucht!

fijne avond meiden. Lekker voetbal kijken allemaal?

XXX

13. maria04

maria04 Niet meer actief

Hoi zitten alle kippen weer op stok :)

Linny wat vervelend dat je je niet lekker voelt niet ziek worden hoor. en anders vanavond op tijd naar je nest.

Liena lekker he even je huis poetsen als het af is geeft het altijd zo voldaan gevoel. en wat het eten betreft ik heb dat ook met vlagen ik heb momenteel alleen maar honger om gek van te worden heb ik het een op knort me me maag alweer.

Deli succes met de schoonmaak.

Miranda ik blijf voor je veren.

Kristel fijn dat je je weer beter voelt. spannend laat je het ons weten wanneer het zo ver is.

Mup wij zij er voor je.

Ik heb de hele dag aan mij huiswerk gezeten en ben nu eindelijk klaar. ben bekaf.

Van het weekend moet ik werken.

En allemaal duimen voor Nederland!

KUs maria

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    miranda veer veer veer

15. maria04

maria04 Niet meer actief

alle kippetjes die ik vergeten ben. fijne avond.

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goed gedaan maria! lekker gevoel he als weer iets af is...

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dankje Yojo en Maria, ik weet het het is gewoonweg superspannend maar wil toch temp van orgen afwacten en dan met ochtendurine gaan testen ben bang dat ie anders niks uitslaat.
    Mijn haantje zei net: jij kan niet zwanger zijn want je was toch ongesteld gewordne een woensdag? Ik zeg die bruine kleur? dat kan geen ongesteldheid zijn.
    Dus ik wacht nog ff en misschien maak ik het wel heel spannend en test ik pas zondag op vaderdag!

hahahahahaa hoezo erg?!
    groetjes

18. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    goede avond voor alle kipjes die er zijn ;)

Liena; ik ben net zwanger, maar heb ook weinig trek en eet ook niet voldoende :oops: moet me echt toezetten om meer te eten. Ik merk ook dat mijn darmen sterk reageren op alles en heb soms gewoon obstipatie...

Linnie idd niet ziek worden hoor...

Miranda; jeetje wat maak je het weer spannend. Ik hoop het zo voor je ik ga veren...

Mijn Haan en ik hebben het net aan zijn ouders vertelt. Mijn haan wilde niet langer wachten omdat hij zich nooit stil kan houden :) :)
    We hadden een kadootje gekocht een flesje en een speentje en die aan zijn vader gegeven, als alvast een vaderdagkadootje. Met als excuus, wij kunnen zondag niet. Nou jullie hadden hun reactie moeten zien hahaha
    Ze geloofde het eerst helemaal niet :) :) en daarna kreeg ik alleen nogmaar knuffels hahaha erg leuk.

Wel merk ik dat ik wat onzeker begin te worden. Ik heb meer buikklachten en had wat meer afscheiding vanmiddag. Ik weet dat het niks hoeft te betekenen, maar toch wel een beetje spannend

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, ik hoop het zo voor je!

@ Mink, leuk is dat he de ouders verrassen. En afscheiding wil idd niks zeggen. Het houd de bm schoon. Zolang je niet heftige krampen hebt is het goed.

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: idd wat mup zegt. afscheiding hoort bij een zwangerschap. bij mij is het heel wisselend. soms heeeel veel soms weer bijna niets. en inderdaad erg leuk ouders verrassen!

Deel Deze Pagina