[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Je moet er ook niet tegen op zien Silly, het is voor iedereen anders en ook erg persoonlijk. De een kan ook iets meer hebben als de ander! De vk en gyn probeerde mij helemaal gerust te stellen waren bang dat ik terug zou kijken op de bevalling als een traumatische ervaring maar ik vond het juist allemaal meevallen! Ook al ging alles niet zoals het moest, wist ik veel? Was ook mijn eerste keer natuurlijk dus liet het allemaal over me heen komen en heb de hele bevalling door nog kunnen praten en lachen dus je kunt er niets van zeggen joh!

2. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    Ah, wat zielig, maar het is ergens maar goed dat er zoiets als een vacuumpomp bestaat!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh dat scheelt Wendy! Dat is zo zielig om te zien :( Wesley had 2 bulten, 1 van onze eigen poging en 1 van de vacuum en zijn hoofd was helemaal rood/blauw en kapot :( dat vind ik van alles nog het ergste, dat hij meteen pijnstilling moest hebben omdat hij zo'n pijn had, die had ik er liever nog bij gehad dan maar ja... Uiteindelijk komt het allemaal goed!

Ik was verbaasd dat het zo snel weer goed trekt allemaal! Wesley heeft nog wel een hele kring op z'n hoofd, gewoon een soort litteken dus ik ben benieuwd of dat nog weggaat want ze zeiden van wel maar hij is al 4 mnd. Als hij straks 20 is en een kaal geschoren kop wil heeft hij zo'n kring op z'n hoofd :D mama's engeltje :)

4. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    Dat is het denk ik ook wat me zo rustig maakt, ik weet niet wat me te wachten staat. Ik laat het maar gewoon over me heenkomen.

Ik denk dat ik zo toch maar even zh ga bellen. Blijft pijnlijk in mijn buik, en soms echt een enorme pijnscheut.

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Bellen Silly! Niet mee blijven zitten hoor! Beter een keer te vaak dan te weinig gebeld.

Volgens mij zag ik Nata online?!

6. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    Misschien is dat dan wel weer positief, dan laat ie in ieder geval niet op zijn 16e zijn hoofd ineens kaal scheren!

7. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Hallo kippies! Ja ben wel online maar zonder nieuws hoor! Heb Dag net wel een smsje gestuurd om haar sterkte te wensen en te zeggen dat alle kipjes met haar meeleven. Dusss we zullen het wel horen! Maar er zat nog geen regelmaat in de weeën toch? Inmiddels misschien wel natuurlijk. Keep you posted!

Ff geen tijd verder. Voor Dag máák ik natuurlijk tijd! :D

Met jullie ook alles verder goed? :D

Nog ff snel:
    @Kristel, gefeliciteerd met de mooie echo!
    @Syl Sterkte vandaag, hoop dat het rustiger wordt in je buik of juist doorzet!

Doeiiiii

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Nata, jammerrrrrrrrrrr zeg!

@ Kristel, meis, vergeet jou helemaal :oops: sorry hoor! Super van de echo meid, geniet er maar van!

@ Silly, hahahaha... Moet ik 'm tot die tijd maar vertellen dat hji een flinke kring op z'n hoofd heeft :D zal erl wel even een foto van maken straks, als bewijs!

9. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    hee kippies,

heb net het ziekenhuis gebeld, en moet toch even langskomen. omdat ik ook al een paar dagen hele kleine beetjes vochtverlies heb gehad, wilden ze toch even alles controleren.
    Ze vroegen waarom ik dat vochtverlies maandag bij de controle niet had gemeld, maar ik heb daar helemaal niet bij stilgestaan. Was steeds maar een klein beetje, en dacht dat het urine was...

Haantje zit nog in bespreking op zijn werk, die komt me nu zo snel mogenlijk ophalen. en dan toch maar even laten kijken....

pffff...

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Heb je goed Silly, je kunt toch ook niet overal aan denken?! Hopelijk .... Tja, hopelijk wat? Moet ik hopen dat hij/zij blijft zitten of mag hij/zij komen? Je bent al bijna 37 weken he :D

11. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    van mij mag de kleine komen. Ben nu zo dicht bij die 37 weken, en heb het wel gehad met steeds dat valse alarm. Ga er van uit dat ik na wat controles weer naar huis mag, en dat er niets aan de hand is. Maar wil het wel zeker weten, doet toch niet voor niets pijn dnek ik dan...

Het voelt nu alleen niet als ween. zit niet echt een patroon in volgens mij.
    Ze gaan volgens mij iig kijken of mijn vlieze niet gebroken zijn (of dus een klein scheurtje hebben)

12. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    ach, het nummer van mijn buddy staat in mijn mobiel, dus als het tioch wel iets anders is kan ik haar een sms sturen!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou succes en sterkte wie weet gaat het nu toch wel beginnen dan :D

14. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    haantje belt net, dat ie onderweg is.

Zegt ie: doe jij nog even de batterij van het fototoestel in de oplader, dan is ie zeker vol.
    En kijk je nog even of er niets ontbreekt in de vluchtkoffer...

Voorgevoel?

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha.... Misschien denkt hij ool wel dat als er iets op gang is het nu niet meer tegen gehouden gaat worden :D

Wel leuk dat hij daar aan denkt!

16. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    ja, hij is daar dan toch wel mee bezig in zijn hoofd.

Heb zelf niet het idee dat het aan de gang is, maar ja, ik weet het nu ook niet meer. Als ik weeen heb kom ik zonder kind naar huis, dus wie weet nu wel met kind!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou meis, ik hoop het voor je! Kan me er wel wat bji voorstellen dat je op een gegeven moment niet meer weet waar je nou aan toe bent?!

Maar als je vruchtwater verliest dan zal het toch gebeuren op korte termijn toch?

18. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    ja, dat denk ik dan wel. Ben ook wel heel benieuwd of het idd vruchtwater is. We wachten het maar gewoon weer af, en dan zien we het wel!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou ik veer voor je meis!

20. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey meiden

Wat is er veel getokt.

Wendy wat een verhaal zeg.

Ik wil eigenlijk ook lekker thuis bevallen ga toch nog is met me haantje er over praten.

Syl heel veel sterkte meis.

Deel Deze Pagina