[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    DE DERTIENDE KEER?!

Jeetje das vaak! Maar superleuk!

2. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Buddynieuws!

Weer een smsje van Dag:

"Ja, is inderdaad snel gegaan. Zijn hoofd zat niet goed in mijn bekken en hij is best flink dus het paste niet. Nu gaat 't super. Hij is lekker tevreden."

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oke dan...ben benieuwd

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yootje, yep... Ben al 12 x tante :D

@ Nata, bedankt meis... Fijne buddy ben je!

@ Dag, jammer dat het toch nog via een ks moest maar gelukkig is jullie ventje er! Nu kun je lekker gaan bijkomen en genieten! Ben erg benieuwd naar foto's natuurlijk!

5. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Sorry ff geen tijd voor andere reacties.

Tok en veer voor jullie allemaal!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    maria: dat is balen zeg dat je nu alsnog moet gaan liggen. bij mij was alles prima. bloeddruk prima en uk lag nog steeds mooi diep.. Verder schatten ze hem/ haar nog steeds niet zo groot en heb ik nog zat vruchtwater. De vk zei al: ik neem mijn lieslaarzen wel mee als je belt :) was wel 2 kg aangekomen in 1 week :confused: maar goed volgens haar niets aan de hand. ik schrok wel een beetje..

deli: voor de 13e keer tante! super zeg! :) en vooral de manier waarop, heel bijzonder!

dag: fijn dat het goed gaat! lekker genieten :)

silly: snap het best dat je beetje jaloers bent hoor! mag ook best. vooral omdat je al zo lang aan het rommelen bent :cry:

xxx

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Allemaal van je eigen broers en zussen of niet?

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow ik lees erover heen...haha krijg je als je moe bent en hoofdpijn hebt....Kei leuk zeg!

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @DAG EN HAAN, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE STAN!

@Syl, mijn mobiel staat aan meid.

@All, mijn hoofd zit zo vol en barst al n paar dagen van flinke hoofdpijn dus weet niet wat iedereen gezegd heeft :oops: sorry dames!

Ik wil zeggen dat ik nog steeds rugpijn af en aan steken in mn liezen, hoofdpijn, snotneus, koud, sigarettengeur? Blêgh!, af en aan voelen mn boobs aan alsof ik kippenvel krijg ( dan voel je dat ze steviger zijn), af en toe misselijk en moe.
    Owja niet te vergeten mn temp blijft mooi hoog, MAAR wil niks zeggen.... griepje misschien?!
    We zullen moeten zien en wachten.

Ik ga naar bed dames, tok later!

xxx

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    DAG GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Dag: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON STAN :)
    mooie naam trouwens. Rust vooral goed uit...

Wendy; hoe gaat het met jou?

Miranda; spannend hoor

ik ga nu lekker slapen en spreek jullie laters weer
    :D
    doei doei

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee mink,

Met mij gaat het redelijk mijn herstel gaat moeizaam maar er zit zeker verbetering in. Jesse doet het super!

en met jou ook alles goed?

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Dag en haantje GEFELICITEERD met de geboorte van Stan!

En ik feliciteer me zelf met het raden van de juiste datum haha

Ik heb gewerkt dus lees nu pas alle berichtjes, ga morgen het hele bevallings verhaal lezen van Wen.

Hier geen klachten, miran jij wel las ik in je sms spannend meid en je mag bijna testen.....

Morgen (straks) om 9 uur moet me vader voor de ingreep, erg spannend dus.....

Ik kruip nu maar bij haantje in bed, hopelijk kan ik nog wat slapen met de spanning. Ik ga zelf ook naar het zkh en me moeder is daar dan ook want zij komt met me vader mee met de ambulance. Ik moet morgen middag werken dus weet niet of ik nog thuis kom na het zkh bezoek maar ik laat het jullie weten zodra ik weer thuis ben.

knuffel aan iedereen!

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Kon het toch niet laten hihi en heb het bevallings verhaal van Wen nog ff gelezen. Jeetje meid wat een verhaal en wat jammer dat je zo'n eikel van een gyn had...
    Gelukkig gaat alles goed met de kleine en zijn jullie weer lekker thuis! Wel vervelend van die hechtingen, hopelijk heb je daar snel minder last van!

15. maria04

maria04 Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Ik kan niet slapen ben maar aan het malen en aan het draaien in me bedje bevalling houd me toch meer bezig dan ik gedacht had :)
    Ik lig nu op de bank anders hou ik me haantje zo wakker met al me gedraai.

Pooh heel veel succes meis met je vader knuff voor jou.

nou ik ga nog even tv kijken.

tot straks

kus maria

16. maria04

maria04 Niet meer actief

Nou meisjes ik ga nog even terug me bedje in tot straks.

kus maria

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

pooh: sterkte vandaag! hoop dat het allemaal goed gaat vandaag met je vader!

maria: hoop dat je nog even lekker kunt slapen nu..

miranda: klinkt hoopvol al die kwaaltjes maar goed je lichaam is een raar iets helaas..

all: fijne dag allemaal!

xxx

18. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes..........

Allereerst:

Dagdromer en haantje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!!!
    Nu maar lekker uitrusten en genieten van jullie mannetje.....
    Hopelijk knap je zelf snel weer op en kunnen jullie lekker naar huis

@ Juffie, fijn dat alles weer goed was bij de vk. Het begint best op te schieten nu, en ik hoop dat de kleine bij jullie ook niet te lang op zich laat wachten! Want julie zijn natuurlijk ook best nieuwsgierig ;).
    Heel veel suc6 bij de tandarts vandaag ;) .........
    Enne vanaaf komen jullie eten? :D

@ Yojo, geniet van je vrije dag vandaag, hopenlijk kun je een beetje uitslapen ;) . en het liefst zonder dromen natuurlijk.......

@ Kristel, wat fijn dat alles goed gaaten het hartje ook klopt. Nu lekker verder genieten. Gaaf om die echo-foto van jullie beeb te zien, zo wonderlijk he ;) ? Wel vervelend dat je nu steeds zo misselijk bent, maar het is vor het goede doel he? Helpen de zetpillen een beetje?

@ Linnie, hier alles goed hoor :D , bij jou ook?
    En is Froukje de Both nu al bevallen of nog niet :D ?

@ Deli, geeft niet hoor dat je ego-berichtje stuurt, allang fijn om van je te horen :D .Wat lekker wat Wesley jullie een nachtje heeft laten slapen. Het zou natuurlijk van de prikjes kunnen komen maar dan nog was het wel fijn ;) . Hoop dat ie het vannacht weer zo goed heeft gedaan........
    Heb je je draai weer een beetje gevonden op het werk?
    Wat gaaf dat je weer tante wordt zeg en dat voor de 13e keer! Hebben jullie veel broertjes en zusjes?

@ Mupkuh, mooi hoor die echo-foto's. Echt al een klein mensje he? Hoe gaat het verder met je?

@ Silly, fijn dat alles goed was met jullie beeb, en je gevoelens van jaloezie zijn niet gek hoor! Bij jou is het ook allemaal zo ontzettend spannend steeds en was er ook sprake dat je kindje veel te vroeg zou komen. Maar komt goed meis, nog een poosje en je hebt je beeb ook lekker in je armen!
    Mooie buikfoto zeg, die met jullie kat is ook lief ;) .........
    En ik denk idd ook dat zwangerschapsdementie bestaat, want ik heb er ook last van :) ...

@ Maria, Fijn dat alles goed was en dat ze meteen ff een onderzoekje hebben gedaan, is toch wel belangrijk dat de kleine goed is ingedaald he? Hoop dat jullie meisje de weg snel kan vinden ;) . Ben erg benieuwd wanneer het bij jou zal beginnen!
    Je was er vanmorgen trouwens al vroeg bij, hopelijk ben je nog ff lekker weer in slaap gevallen. Het is nu ook allemaal heel spannend en ik kan me goed voorstellen dat je daar 's nachts druk mee bent in je hoofd! Komt allemaal goed meis! Dikke knuffell voor jou!

@ Wendy, meis wat een verhaal zeg :( Doe het maar rustig aan en hopelijk trekt de pijn snel weg. Wel fijn dat het allemaal langzaamaan weer beter gaat. En met jullie mannetje gaat het ook allemaal goed? Hoe vind je haantje het allemaal?
    En die gyn had dus ook nog wel een beetje humor, de tweede valt in ieder geval mee :) ...........

@ Miranda, VVVEEEEEERRRRRRRRR, knap maar snel weer een beetje op en we hopen natuurlijk dat die hoge temp blijft en niet is van een griepje ;) . Wordt in ieder geval wel weer spannend nu! Suc6 meis

@ Pooh, heel veel sterkte en suc6 vandaag met je vader. Een spannende dag hoor. Zal aan jullie denken. Dikke knuffel.

Hier gaat alles goed, heb vannacht eindelijk weer iets beter geslapen.
    Gisteren de hele middag in het ziekenhuis gezeten :( , moest komen voor opnamegesprek en daarna nog bij anestesie langs voor info over de ruggeprik en het duurde allemaal heeeeeeel lang, maar goed het is weer gelukt :D . Nog 8 nachtjes slapen.......... Morgen nog een keer voor een gesprek met de gyn over de ks n dan wachten tot de 19de....

Meiden allemaal een fijn (werk)dag en mss kom ik nog wel ff weer tokken ;)
    Knuffel Liena

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    liena: ja we komen gezellig vanavond! en 8 nachtjes nog maar! :) succes in het ziekenhuis weer vandaag!

20. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Juffie, dan zal ik maar snel aan het schoonmaken gaan ;)
    Heb je lekker geslapen vannacht?

Deel Deze Pagina