[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Zou ik maar doen ja, ik kom op inspectie ;)
    heb wel aardig goed geslapen ja vannacht. wel veel eruit maar dat hoort erbij.. en best wel veel een harde buik voor mijn doen. maar goed niet zo erg dat ik neit kon slapen gelukkig..
    jij beter vannacht dus?

2. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    :) , komt goed haha.

Ik heb idd beter geslapen vannacht. Was ook helemaal op hoor. Had gisteren in het ziekenhuis medicatie voorgeschreven gekregen voor de nachten, blijkt dat deze helemaal niet mogen aan het eind van de zwangerschap, de apotheek wilde ze eerst niet eens meegeven, kregen een waarschuwing van de pc. Nou heb ik ze wel in huis, maar neem ik ze niet hoor, wil niet dat de kleine er iets van merkt.....

En ik hoefde er vannacht ook maar 2 keer uit, normaal is dat toch minstens een keer of 5, dus dat was wel lekker.

En jij nog plannen voor vandaag?

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nou ja zeg, dat ze dat meegeven dan :confused: En 2 keer eruit is inderdaad niet veel. bij mij toch ook meestal wel een keer of 5.

Heb geen plannen voor vandaag. Ja de tandarts ;)
    Verder maar weer eens soppen denk ik.. :)

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ga me lekker douchen en aankleden.

tok later!

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heerlijk is het he dat je niet persee vanalles moet ;) , gewoon lekker genieten van de rust. En schoonmaken kan ok best heel fijn zijn haha...

Moet je vandaag voor controle naar de tandarts? Niks aan he maar ja je gebit is tich best belangrijk......

Ik vond het idd ook erg vreemd dat ik de pillen meekreeg, in de bijsluiter staat nl het volgende:
    Bij zwangerschap alleen na overleg met de arts gebruiken. Als gebruik tijdens de laatste weken van de zwangerschap nodig is , kan de baby vlak na de geboorte last hebben van bewegingsproblemen, prikkelbaarheid, slecht drinken en veel huilen :confused: .
    Moet zeggen dat ik dat nogal wat vind!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

:( weer een korte nacht gehad... Wesley ging om 22.00 uur lekker slapen maar begon 'snachts weer een keer te zeuren dus ik 'm een aai over de bol geven en hij sliep weer lekker verder. Om 4 uur begon hij weer dus ik nog een keer een aai over z'n bol en z'n knuffel gegeven toen was hij weer rustig maar direct begon hij weer dus toen dacht ik, even laten huilen maar tot mijn stomme verbazing ging mijn haan er uit? Hahahaha, die hoort 'm normaal niet eens! Maar wat doet die knuppel, de lamp aan op Wesley's kamer, even luier verschonen... Zit hij tegen 'm te lachen en legt 'm op het aankleedkussen even in bed en gaat z'n fles maken? Dus ik zeg, heeft ie honger? Snapte er niks van want ik was een minuut geleden nog bij 'm geweest en toen lag hij in z'n slaap te zeuren... Ja zegt mijn haan, weet ik eigenlijk niet maar weet niet zo goed wat ik moet doen nu, dacht dat het al 06.30 uur was :rolleyes: tja.... Wesley lag inmiddels flink te gillen dus ik zei geef 'm dan die fles maar ja want nu is ie helemaal wakker.... Niet handig slapende haantjes die het goed bedoelen ;)

Ohhhhh en ik ging met hoofdpijn naar bed en vannacht voelde ik dat ik het nog had en nu heb ik nog zo'n schele hoofdpijn :( gelukkig maar een halve dag! En dan toch maar even duidelijke afspraken maken met haanlief straks ;)

@ Liena, meis wat spannend zeg :D jij kunt al echt gaan aftellen! Leuk hoor!

@ Juffie, ben je lekker aan het genieten van je verlof? Heerlijk he!

@ Maria, wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen :( hopelijk kom je nog een beetje tot rust vandaag!

@ all *ik zwaai naar jullie*

Gaaaaaaaaaaaaaaaap ;)

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Kippies

@Dag & Haantje....gefeliciteerd met jullie Stan...geniet ervan!!

heb verder niet echt veel meegekregen hahah solly

Wens iedereen een heeeele fijne dag :D

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Pff heb even Wendy's bevallingsverhaal gelezen...allemachtig zeg!..daar wordt je niet blij van als je nog moet :(

Wendy..blij dat je weer lekker thuisbent en laat je maar lekker verwennen en geniet van je kleine man :D

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Laat je niet bang maken riddle. Iedere bevalling is anders en ik had gewoon veel pech. Dit was zeker geen standaard bevalling haha ;)

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja maar dat hoor/lees je steeds...tja weet je wat het is, iedereen moet er toch doorheen hoe moeilijk of makkelijk het gaat :D

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, ik ben het met je eens dat je hier op het forum en ook daarbuiten vaak hoort van dramatische eerste bevallingen maar goed, nu schijnt het ook dat de eerste bevalling in de meeste gevallen wel lang duurt en moeizaam is omdat alles natuurlijk opgerekt moet worden maar goed je hoort ook vaak andere verhalen hoor!

Ik kan me er soms ook wel aan storen eerlijk gezegd als meiden hier op het forum en ook daarbuiten (want mijn colleg'as konden er ook wat van toen ik nog moest bevallen) praten over een zware, vreselijke, heftige bevalling... Sorry, bedoel het voor niemand rot hoor maar ik denk wel eens duhhhhh, het is een bevalling! Het gaat allemaal niet van zelf zonder moeite nee, er moet wel een kind uit! Maar het is ook een supermooie ervaring, zo bijzonder en ik vind het wel jammer dat daar niet wat vaker de nadruk op wordt gelegd.

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja Deli kan wel begrijpen wat je bedoelt maar ik denk dat je je op bepaalde mate van pijn gewoon niet in kan stellen van te voren en dat het dan toch als een schok komt hoeveel pijn het doet?

Ach jaaaa wat je zegt..het is ook een mooie ervaring en voor een goed doel :D

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Natuurlijk Riedel, je kunt je ook geen voorstelling maken van hoe het zal zijn en iedereen heeft een andere pijngrens natuurlijk. Daarom moet je het ook gewoon over je heen laten komen, je eigen lichaam doet het in principe zelf voor een groot deel, je kunt alleen meewerken. Maar goed, ik vind het gewoon jammer dat mensen altijd benadrukken dat het "heftig, zwaar, pijnlijk, moeizaam en al dat soort termen" is. Voor mij is dat nl. vanzelfsprekend, dat hoort er nou eenmaal bij toch?! Maar goed, veel vrouwen zullen er nog wel veel over vertellen ;)

14. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    goede morgen kippies,

Ik heb een vreselijk slechte nacht gehad, dus heb niet de fut om terug te lezen. sorry....

Met alle kippies alles goed?

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    kan me er ook niets bij voorstellen rid. een kind krijgen doet gewoon pijn, punt uit. maar goed je weet waar voor je het doet :) En hoe dichter bij de bevalling komt hoe meer ik zo iets heb van: laat maar komen!

ga weer verder soppen ;)

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Silly, meis wat vervelend, doe maar lekker rustig aan vandaag!

@ Juffie, jij begrijpt mij ;) sopse!

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Joepie! We hebben weer een kuikentje in het hok! :)

Dag & Haantje; Gefeliciteerd met jullie zoon Stan! :D En wat een leuke naam zeg! :D

Geniet er lekker van!

@De rest; HOI! Alles goed?

Ik kom net pas uit de file.. Pfff... :( Stapte om 7 uur de auto in en zei nog tegen haantje dat ik eigenlijk had moeten plassen :( Heb nu gewoon pijn in mijn buik van het lange ophouden ;)

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen!
    Nog wel hoofdpijn en snotterig maar er zal wel een griepje aankomen.

Zometeen even met ons Suus naar de dierenarts. Even d'r oren na laten kijken want heb het idee dat ze minder goed hoort. Ze luisterd in ieder geval voor geen meter! Haha kan ook eigenwijsheid zijn maar goed. Ze heeft ook vaker last van oorpijn de laatste tijd dus na laten kijken kan geen kwaad voor haar!

Hoe is het hier met de kippetjes?

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Hier alles goed?

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    linnie: pff dat is lang in de file zeg :(

yojo: ook al snipperig? ben zelf ook al een paar dagen behoorlijk verkouden. Enne succes bij de dierenarts!

mup: hoi! alles goed?

heb net de hele badkamer gesopt. pff kost allemaal toch wel even meer energie nu. buikje zit ook een beetje in de weg :) maar goed dat er niemand in de buurt is, loop af en toe zo te puffen ;)

Deel Deze Pagina