@Yootje; Succes bij de dierenarts! En hopelijk zet het griepje niet door! @Juffie; You go girl! Mijn haantje is deze week de hele avond bezig geweest om de badkamer te schrobben en het is niet meer te herkennen! Het lijkt wel of we een nieuwe badkamer hebben! Wat is ie toch lief @Mup; Hallo! Hoe is het met jou?
Jaaa! Heb er wel zin in hoor! Hopelijk is het dan al een heel beebje en kunnen we het hartje horen kloppen!
Iedereen weg?! Ik ben bang dat ik het niet de hele dag vol ga houden hier.. Heb door de lange zit in de auto een beetje pijn in mijn rug en val zowat in slaap hier.. Niet leuk! Denk dat ik een paar uurtjes verlof opneem zodat ik ff mijn bedje in kan duiken! Wat jullie?
Zo ik ben weer terug van de dierenarts. Hoop geld kwijt haha Waarschijnlijk is de chronische oorontsteking die Suus heeft een allergische reactie dus er is bloed afgenomen en daar worden nu wat tests op gedaan. Maandag krijg ik de uitslag. Als uit deze test niets komt kunnen we nog een andere test doen die heel uitgebreid is op pollen en dat soort dingen. Maar die kost 150 euro en ja wat kun je er aan doen als je hond allergisch is voor pollen? Weghouden van gras ofzo? Dierenarts zei ook dat dat onmogelijk is en Suus er dan eigenlijk maar mee moest leren leven. Heb nu een antibiotica kuur meegekregen.
ah arme suus! linnie: vervelend dat je zo moe bent meis.. nog een week of 3 en dan gaat dat wel beter hoor! enne als je nog zat uren hebt, lekker naar huis gaan Je volgende echo wordt echt heel anders hoor.. Wij hadden de eerste met 8 wk. alleen een boontje met knipperlicht.. ander halve week later was het echt al een klein beebje geworden Heb de tandarts trouwens ook weer overleefd. geen gaatjes gelukkig en alleen wat tandsteen verwijderen.. pff kreeg wel harde buik daar op de stoel.. lag niet echt comfortabel natuurlijk en ben ook nogal een angsthaas als het over tandartsen gaat
Ja Linnie..hartje horen vond ik echt gaaf om te horen Meiden ik ga hier nog ff beulen anderhalf uur en dan naar huis...spreek jullie laters weer Fijne dag allemaal
@Yootje; Achhhh.. Arme Suus... Hopelijk slaat de antibiotica aan en blijft het daarbij.. Vind het altijd zo zielig voor beestjes, die kunnen niet zeggen waar ze last van hebben.. @Rid; Werkse meis en alvast een fijne avond gewenst! @Juffie; Gelukkig geen gaatjes! Dus nu ben je er weer een tijdje vanaf gelukkig! Ik heb gelukkig uurtjes zat, dus ik denk wel dat ik straks lekker naar huis ga! Als ik alleen al op de bank kan liggen, ben ik al tevreden! Ga nu ff blokje om buiten, misschien knap ik daarvan op! Tok zo!
Groot gelijk linnie! rid: werkze nog even dan! had een boek besteld via internet en die is nu binnen. Ik weet dus al wat ik ga doen vanmiddag. Heerlijk met een boek op de bank!
Ja idd arme Suus....vindt het niks als ik aan haar oren bezig ben en dan nu ook nog eens 14 dagen twee maal per dag...of ja eigenlijk drie maal. Moet eerst oorreiniger en dan half uurtje daarna antibiotica en dan 's avonds weer antibiotica. Maar hier blijft t niet bij hoor. Is al twee jaar zo alleen zijn we er nu pas achter dat het waarschijnlijk een allergie is..... Hoe is het met de kippetjes?
Nou zeg dat wel yootje... Ik ben ook weer weg, ga maar eens ff relaxen denk ik, heb inmiddels Wesley opgehaald, de was gevouwen en ga ff bankhangen Misschien tok vanavond anders tok morgen!
Ja ik heb het huis ook al kant. Hoef alleen de serre nog maar te stofzuigen. Heb ruzie met t-mobile haha ik ben al niks als aan het klagen over de verbinding van mijn laptop al vanaf dag 1. En volgens hun is ie goed en moet ik gewoon mijn jaarcontract afmaken....kun je nagaan dat ik al twee en een halve week aan het klagen ben.... Heb nu mijn schoonzus gemaild. Zij is advocate. Eens kijken of zei weet of ik me er bij neer moet leggen of dat ik t wel op kan zeggen.
zo bijna niet getokt zie ik! Net even mijn schoonzusje en neeftje om de koffie gehad. gezellig Hij is alweer bijna 1. vorig jaar liep zij rond zo als ik nu yojo: nou ja zeg! wat een bedrijf. je hoort toch gewoon goed internet te hebben en zo niet moeten zij het gewoon oplossen toch? goed dat je er achteraan blijft gaan! ga nu weer verder met mijn boek. Heerlijk hoor. moet alleen niet te snel gaan anders heb ik morgen weer niets... Deli: heb het nieuwe boek van lynn austin. Vind jij ook een goede schrijfster toch?
ja vind het ook onzin. Daarom ook haar maar even gemaild. Kijk als ik echt niks kan dan houdt t op maar proberen kan altijd he! Volgens hun moest ik maar een hoger abonnement nemen....nou volgens mij hoor je bij een standaard abo ook gewoon een pagina te kunnen openen in een paar seconden ipv een dikke minuut.... Owww ben er nog boos over..... Welk boek ben je aan t lezen?
Goede middag meiden. Vandaag is de vk weer langs geweest voor controle. hij heeft nu alle hechtingen verwijderd. Mijn lichaam reageerd slecht op het hechtrdraad. Dus nu gaat mijn herstel sneller. De wond ziet er ook ineens een stuk mooier uit. Hij trekt ook minder en ik kan weer een klein beetje beter lopen. Morgen komt de kraamhulp vor het laatst. Morgen moet ik me aankleden en uit bed. Best een spannende dag dus morgen. Zaterdag is mijn moeder jarig dus dan gaan we voor het eerst naar buiten. Heerlijk frisse lucht Knuffel voor Suus yoyo
Fijn wen dat het nu beter voelt! En fijn om er weer uit te gaan denk ik of niet? Leuke foto's op jullie site!