Hij begint het al te leren Argghhh, mijn broek zit niet lekker.. Hij knelt zo ontzettend af *doet haar bovenste knoopje open*
deli: haha moet wel lachen om het mailtje van je haantje hoor linnie: ben ook wel iets gegroeid hoor maar goed had wat meer gehoopt enne inderdaad. lekker zwangerschapsbroek aan doen hoor!
Ik ben met 17 wk zw. broeken gaan halen! Voor die tijd had ik gewoon ruimere broeken aan En die ruimere broeken pas ik nu zelfs nog niet ach ja, 9 mnd ontzwangeren he
Heb al 2 zwangerschapsbroeken en die zitten werkelijkwaar HEERLIJK! Maar met het knoopje open als ik zit, gaat het ook wel goed! Als ik sta, dan zit ie gewoon lekker hoor! Argghhh, ik heb zo'n zin in weekend! Pfff! Motivatie is ver te zoeken
Jippie! Weekend! Vanavond lekker luieren met haantje op de bank denk ik! Of hij moet andere plannen hebben?! Zaterdag ga ik een vriendin helpen verhuizen, die gaat weg bij haar vriend! Dus ik ga een paar keer voor haar heen en weer rijden.. Mag namelijk niet helpen tillen van haantje, dus hij gaat zelf ook mee 's Avonds gaan we naar een of andere kerstmarkt in de woonplaats van mijn haantje, weet niet precies wat het inhoudt, maar zie het vanzelf wel! En zondag waarschijnlijk iets leuks met vriendinnen! En jullie?
Ikke zondag naar de kerstmarkt..vanaaf boodschappen doen en vast wat kerst cadeautjes halen en dan hopelijk morgen na het huishouden ff lekker boek lezen
@ Riedel, zeker in de rijnhal? @ Linnie, klinkt ook goed! Lief van je haantje Ik ga lekker relaxen thuis en morgen dus naar Sanadome, zin in!
Ohhhh ja, jij gaat lekker in je vette outfitje naar de sauna! HEERLIJK! Hoewel ik nu alleen nog maar aan m'n bedje kan denken
Ohhh wat HEERLIJK! Ben trouwens wel benieuwd wanneer het eerstvolgende meisje geboren gaat worden! We hebben nu alweer 3 jongens op rij Ik denk Liena! En ik denk dat Juffie een jongen krijgt! Jullie?