[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Thanks Linnie!
    Ik ben er ook nog nooit geweest maar lol maken we toch wel!

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Liena en Juffie, gefeli met de 38 weken :D wat vliegt de tijd!

@ Liena, ja ongie weer over! Voor het eerst zo "vroeg"! En vandaag me temp 0.2 naar beneden en 2 dagen waterig slijm, dus ik ben benieuwd of ik nu eindelijk een ei krijg!

@ Lin, Whaa je bent al 10 weken wat gaat dan snel joh :D hoe voel je je verder?

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik zal eens proberen een foto te plaatsen.

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Er staat er 1 in mijn album. Er volgen er snel meer! :D

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dag: wat een schatje zeg!

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wat een schatje!

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Kippies

Ben inmiddels al weer ff thuis na de echo maar moest eerst even bijkomen haha..maarrrr alles is oke!

Alles zit erop en eraan en hartje en weet ik et zag er allemaal goed uit...ben zoooo opgelucht pff enne qua geslacht?...ik ( en iedereen om me heen trouwens) zat er helemaal naast want we krijgen een kleine meid!

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    GEFELICITEERD met de goede echo! MOOI HE?
    En een meid wat leuk!

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    jaaaa super mooi...ze was steeds aan het schoppen als de echoscopiste haar voeten wou laten zien haha zo leuk

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja dat is helemaal geweldig en wacht maar tot ze eruit is..... :D heerlijk hoor!

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Was ik ff weer!
    Er is vandaag niet zo veel getokt, dus kan nu makkelijk reageren! Bij deze dan;

===

@Riedel; Zie je nou dat je je nergens zorgen over hoefde te maken? Dus je krijgt een meisje! Britt krijgt versterking! Jeej! Ga maar ff lekker nagenieten!

@Silly; Tja, en vanmiddag en vanavond weer een krijssessie. Gelukkig steeds maar een kwartiertje, en dan valt ze als een blok in slaap en moet ik haar wekken voor de volgende voeding, hihi! Eigenwijsje hoor! ;)

@Liena; Jups, helemaal kerst! Gezellie! Het sopje was nog net niet zo koud dat er een laagje ijs op zat, hihi! Maar idd, goeie bedoeling van haantje, alleen een beroerde uitvoering... Hihi! Dus je bent weer lekker aan de poets geweest vandaag? Nu kan het nog ff, straks ben je even uit de roulatie! Bijna vrijdag!

@Linnie; Druk dagje op het werk gehad? En dat op maandag! Da's niet leuk begin van de week! Knuff voor jou! Hopen dat het morgen wat rustiger is!

@Juffie; Niet te veel meer doen he? Als het niet gaat, gaat het niet hoor. En wat je vandaag niet meer doen kan, ligt er morgen ook nog hoor! *Zo, streng zeg! Hihi!* Welk filmpje heb je gekeken vanmiddag?

@Wendy; Weet zo niet eens of ik je al had gefeliciteerd met jullie mannetje... :oops: Dan bij deze (nog een keer?); Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Jesse! Vind het trouwens een hele leuke naam! Spreek je het ook uit als Jesse of als Djessie? Ik was na de beide bevallingen ook steeds superhappy als ik weer iets kon doen in het huishouden, hihi! Errug herkenbaar!

@Yootje; Thijs de ezel? Moet ineens denken aan een oud liedje van Kinderen voor Kinderen. "Hij moet dit jaar de ezel zijn!" Enne, Candlelight-markt klinkt gezellig, heb er nog nooit van gehoord! Ben benieuwd..

@Dagdromer; Jeetje wat een poepie in je album! Heerlijk! Wat is Britt dan al weer groot, en dat terwijl ze nog maar 4 maandjes is.. *zwijmel*

@Alle andere kippies; Dikke knuffel voor jullie, denk aan jullie!

===

En nu ben ik moe.. Whaha! Ga lekker bankhangen, straks Britt nog de laatste fles tegen 21u en dan ff niks doen en morgen weer werken tot en met donderdag. Zal dan wel niet veel online zijn, maar dan weten jullie meteen waarom! ;)

Iedereen een hele fijne avond verder en tot zo snel mogelijk!

Xx

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Rid: fijn dat de echo helemaal goed was! En wat grappig dat iedereen het helemaal mis had :) Je voorgevoel hoeft dus niet altijd te kloppen ;)

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey! Zat net ff te kijken op de poll, maar staat Riedel daar niet eens bij?

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dankje meis!
    Je speekt het uit als Jesse. Het is echt zo heerlijk om mama te zijn :) en idd alles wat je weer kan is geweldig! :D

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Goedemorgen kippetjes

@ Riddle, wat fantastisch dat alles goed was meis. Nu lekker verder genieten van het idee dat jullie een dochtertje krijgen ;) . Super hoor!

@ Linnie, niks aan wanneer het zo druk is op het werk he ;) , aan de andere kant vliegt de dag dan vaak wel voorbij. Nog een nachtje slapen en dan de echo! Gaat je haantje weer mee?
    En idd als ons smurfje niet spontan draait, dan is er vrijdag weer een kuikentje bij, ik vind het heeeeel spannend allemaal!

@ Juffie, je bent ook hoogzwanger he ;) , dus geniet lekker van de rust en het niks hoeven hihi, de beentjes lekker omhoog en filmpje aan, kopje thee erbij :D . Je hebt groot gelijk! Ik heb gisteren ook ff heerlijk zitten lezen!

@ Wendy, wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan, en jullie mannetje vond het allemaal ook prima? Hebben je schoonouders nog wat speciaals gepland voor morgenaaf, of gaan jullie gewoon ff op de koffie?
    Met jullie mannetje gaat alles ook goed? Hoe vind je haantje het allemaal?

@ Yojo :thumup: goed dat je de telefoon meeneemt ;) . Het wordt ws ergens in de middag, hoop toch wel zo rond een uurtje of 4......
    En hoe is het afgelopen gisteren? Hebben jullie wel of niet een kerstboom? Ik vind het ook alijd erg gezellie om een kerstboom in huis te hebben en ik ben er zelf ook 5 dagen niet en toch staat ie :D . Gewoon voor de sfeer en gezelligheid hihi.

@ Myprecious, ik help het je hopen meis, op een mooi kerst-ei hihi, dat is eens weer wat anders dan een paasei ;) .

@ Dagdromer, **SMELT** wat een ontzettend mooi mannetje zeg, mogen jullie trots op zijn! En hoe bevalt het om pap en mam te zijn?

@ Queenbee, ik vind het idd heerlijk om nog een beetje bezig te zijn. Wanneer ik dat ook niet doe heb ik veel te veel tijd om te piekeren en me zenuwachtig te maken :oops: . Aan een kant is het allemaal zooo spannend en aan de andere kant heb ik er juist heel veel zin in. Lekker dubbel dus.......
    Wat fijn dat je huisje nu ook in kerstsfeer is, heeft Jamie je goed geholpen?

@ Deli, meis heb je je huisje gisteren weer een beetje op orde kunnen maken? Hoe gaat het met je haantje, is ie weer een beetj opgeknapt?

@ Maria, hoe gaat het met je meis? Kun je het allemaal nog een beetje volhouden? Laat je kleine meis maar komen!

Hier vannacht weer aardig goed geslapen. Nu nog maar 3 nachtjes. begin het allemaal wel heeeel spannend te vinden hoor. Vandaag nog ff lekker in huis prutsen en verder lekker rustig aan.
    Kippies allemaal een heel fijne (werk)dag en tok jullie mss nog wel ff vandaag :D .

Knuffel Liena

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    wat een poepie~!

17. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    ******************** GEBOORTEAANKONDIGING******************

Kreeg net een sms van Maria:

Ben vannacht bevallen om 00.45 uur van een gezonde dochter:

ROSALINA ELENA

3200 gram. We maken het goed. Kom snel m'n verhaal vertellen!

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

QB Aan dat liedje moest ik ook denken hahaha toen ie vertelde dat ie de ezel was.....

Liena we hebben de boom nog niet staan. Barry heeft geen Kerstgevoel zegt ie na t afgelopen jaar. Hij had Kerst zich heel anders voorgesteld als dat t nu gaat worden. Maar goed....het is nou eenmaal gebeurd en we moeten verder denk ik dan. Dus ik kijk donderdag wel wat ik doe.....

Hoe is t verder met jullie?

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Maria gefeliciteerd!
    JEEJ WEER EEN MEID ERBIJ!

Rid fijn dat de echo goed was!

20. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Maria en Haantje

Van harte met de geboorte van jullie DOCHTERTJE, wat een prachtige naam.

Nu lekker genieten en bijkomen!
    Dikke knuffel Liena

Deel Deze Pagina