., ja wat zit ik eigenlijk ook te klagen, nog maar 3 dagen.., ben gewoon 10 dagen te vroeg...... Ik hoop dat jullie ukkie ook snel van zich laat horen hoor, ben ook zo benieuwd naar jullie beeb!
wat naar joh dat je zo bang bent Kun je anders je ha niet vragen om iets rustgevends wat jij wel mag hebben. anders iets natuurlijks ofzo. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij nog 2 en een halve dag super bang bent..
Ik denk dat ik vandaag het zh nog ff ga bellen, gewoon om nog wat meer dingen duidelijk te krijgen en mss hebben zij dan nog een tip of advies. Ach het komt vast ook allemaal wel goed, het is alleen al heerlijk om het van me af te schrijven. Gewoon ff hart luchten, ja en waar kan dat beter dan hier he ? Val ik jullie er mee lastig . Maar jij gaat dus vandaag nog ff je collega's opzoeken? FF een bakkie thee bij ze drinken? ze hebben ook bijna vakantie natuurlijk....
daar zijn we hier toch voor om even van je af te kletsen? Vind het alleen maar fijn dat het hier kan. mannen snappen het toch niet altijd hoe jij je voelt. Al doen ze nog zo hun best goed dat je het zh nog even belt. die kunnen je vast wat gerust stellen.. ja ga vanmiddag maar even naar de collega's. en dan morgenavond naar het kerstfeest. vieren we altijd in een kerk. erg feestelijk en alle kids natuurlijk in hun mooiste kerstkleding zo leuk altijd!
Ja jullie zijn lief Ik kan me voorstellen dat je morgen dan nog ff gaat kijken, het is toch ook erg lek om alle kids in kerststijl te zien. Is gewoon een soort van kerkdienst, maar dan door school georganiseerd?
Ja het is gewoon een kerkdienst. maar alle groepen doen dan iets. de ene een kerstspel, de andere een liedje, enz. erg schattig altijd. vooral de kleuters die er vaak hun eigen showtje van maken al hebben de juffen het nog zo goed geoefend maar ik ga eens douchen en aankleden. zit hier al een uur te nietsen in mijn pyjama Maar goed daar is verlof voor toch Probeer vandaag lekker wat afleiding te zoeken. Lekker boek lezen, filmpje kijken ofzo.. Kom straks wel weer meetokken! xxx
Dat kerstfeest komt dan vast helemaal goed , Komt goed hoor, ik zal ook maar eens aankleden en dan het een en ander gaan doen. Kom vandaag nog wel een keer langswaaien......
Goedemorgen meiden, Ik ben op mijn werk! Hopelijk kan ik tussendoor een beetje mee kletsen vandaag! @ Liena, meis ik kan me je angst heel goed voorstellen hoor je bent echt geen angsthaas! Je krijgt niet alleen een kind maar ook een hele operatie, logsich toch dat je bang bent voor wat komen gaat! Ik denk dat ik dat ook zou zijn hoor! Als je bevalling spontaan begint weet je niet wat je te wachten staat en kun je alles over je heen laten komen dat is voor jou wel even anders! Dus klets het gerust van je af hier! Probeer echt over die operatie heen te kijken meis want dan lig je lekker met jullie kleine smurf op de kamer en kun je hem/haar showen aan al je visite en lekker genieten van elkaar! Hoe moeilijk het ook is probeer lekker daar aan te denken en niet aan de ks. Ondanks dat je natuulijk weet wat komen gaat, probeer het een beetje los te laten zodat het toch over je heen kan komen.... Meer advies heb ik niet, behalve dat het allemaal goed komt, jij kunt dat best aan meis! Nog even en dan ban je mama en alles vergeten!
goede morgen kippies. @dag wat een verhaal zeg hoop dat alles goed blijft gaan en dat het gaatje bij jullie kuikentje van zelf dicht groeit. @liena ik snap best dat je een beetje bang bent ik moet ook niks van al die spuiten en prikken hebben. Heb al bij de vk aangegeven dat ik absoluut geen rugeprik wil hebben zo bang ben ik. foto's ga ik zo plaatsen. @deli werkse vandaag hoop dat het niet te druk is. @pooh spannend weer zo dicht bij je NOD ik veer heel hard voor je meis. @yojo ook zonder kerstboom kan het gezellig zijn. ik hoop dat ondanks alles jullie toch fijne feestdagen tegemoed gaan. ik hoop dat er bij suus niks erg uitkomt en dat ze kunnen vinden waarvoor ze allegies is. sterkte meid dikke knuff voor jullie. @all hoe gaat het met jullie? hier gaat alles goed ik zal even gaan proberen om wat foto's te plaatsen. tok straks weer
@ Dag, meis heb je verhaal gelezen! Wat zal dat even schrikken zijn geweest zeg! Gelukkig zijn de vooruitzichten positief! Hoe gaat het nu met jullie? Fijn dat de bv goed gaat zeg en bijzonder zo na een ks! Wel erg fijn voor jullie! @ Yootje, meis, wij hebben ook geen kerstboom dit jaar, had er helemaal geen zin in! Hoe is het nu met Suus? @ Pooh, spannend meis! Ben benieuwd, net zoals Linnie gun ik het jullie zooooooo! Maar ja, er zijn er wel meer die ik het zooooo gun, kan alleen zo weinig voor jullie doen! @ Linnie, helemaal gelukkig met je buikie hahahah... Wanneer komt de eerste buikfoto? Is leuk hoor om het bij te houden vanaf het begin! @ Penr, leuk dat je er ook weer bent! @ all, ohhhhhhhhhhhhhh volgens mij krijg ik nu wat mijn haan heeft gehad heb steeds krampen in m'n buik en maag en zit nu al te slikken, heb het gevoel alsof mijn ontbijt nog in mijn keel hangt... Hoop echt niet dat ik nu ziek word. Voelde me gister avond al beroerd. Sjonge, blijf wel kwakkelen zo zeg! Trouwens, vanmorgen ongie geworden, cyclus precies 28 dagen weer! Dus dat is wel mooi. Nu ff kijken want wil wel weer met de pil beginnen.
zo foto's zijn geplaatst ik zal van de week weer een mooie buik foto plaatsen. tok jullie vanavond of morgen weer knuffff voor jullie
deli: niet ziek worden hoor! Enne wat netjes een cyclus van 28 dagen. Heb ik nog nooit gehad penr: mooie foto's hoor! all: wat een rust hier zeg! iedereen zo hard aan het werk?
Hallo lieve kippetjes! Ik ben in de zevende hemel *zucht zwijmel* Ons boontje is uitgegroeit tot een echt minimensje! We hebben het hartje luid en duidelijk mogen horen en we zijn in loveeeee! Ik ben weer 1 dagje verder dan gedacht, dus vandaag 10 weken en 5 dagen! Ben 10 juli uitgerekend! Wat een onbeschrijfelijk HEERLIJK gevoel is dit! Heb ook helemaal geen zin meer om te werken zeg Sorry voor mijn egobericht, ga zo ff bijlezen hoor! xxx
Normaal gesproken hebben beebjes van deze grootte hun beentje ingetrokken, maar onze voetballer/ voetbalster had zijn beentje uitgestrekt, whahaha! Was echt gaaf om te zien! De echoscopiste had het ook niet eerder gezien en we hebben er ook nog een foto van!
@ Juffie, ik wil ook niet ziek worden Hoe is het met jou? Mooie buik hoor! @ Linnie, supermooi he! Toen ik voor het eerst dat wondertje zag en het hartje hoorde was ik ook helemaal ondersteboven! Geniet er maar van, het wordt nog veel mooier als je buik echt gaat tonen en je de kleine gaat voelen, zo super allemaal! Oh trouwens... Ahum... ***Buddynieuws*** Fraukje is bevallen he, zondagavond van een dochter, Emma nogwat nogwat. Maar dat weten jullie vast al, hoorde het vanmorgen op de radio!
@deli ik hoop dat je niet ziek wordt. ik heb me haantje weer aangestoken met een verkoudheid hahaha. @lindaS een mooi gevoel he zo als je het hartje hoort en je kleine op beeld ziet. dus een echte voetballertje leuk. geniet ermaar lekker van want voor je het weet ben je alweer bevallen hahaha
@ Penr, wij blijven ook aan de gang heel vervelend! Mooie echofoto's trouwens meis! Weten jullie het geslacht?
linnie: wat super he het horen van het hartje! en dan ook nog zo'n mooie echo Kan me voorstellen dat je nu aan andere dingen denkt dan werken Geniet er lekker van meis!
Ben echt helemaal in een roes, hahaha Ben ook even helemaal afgeleid en moet nog steeds gaan bijlezen! Weet je wat, ga eerst even een lekkere bak koffie halen en dan ga ik op m'n gemakkie reageren op iedereen! Tok zo! XXX